Detenen a l’amo d’uns gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques

Els fets es van produir en el camí de l'Alqueria el Gran

Els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran | Google Maps

 

Actualització 29/03/2021 a les 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 66 anys, com a responsable de les lesions produïdes pels seus gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques i produir-li a una d’elles múltiples ferides de caràcter greu al cap, cames, dits i coll, i per este motiu, va haver de ser intervinguda quirúrgicament. Les altres víctimes presentaven mossegades i arraps lleus.

 

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització dels gossos que els va conduir fins a una casa en la que hi havia en els exteriors quatre gossos en actitud agressiva. Després de fer les gestions pertinents per a la identificació de l’amo, finalment el van localitzar quan va acudir al seu domicili, perquè no va respondre a les telefonades al seu telèfon personal.

 

Per tals fets, l‘amo dels gossos que manca d’antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions, que va ser posat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

 

Cinc gossos ataquen a un jubilat en Tavernes Blanques

Este dilluns, cap a les 13.45 hores, un jubilat de 65 anys de Tavernes Blanques, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha resultat ferit greu en un camí d’horta de València, en ser atacat per cinc gossos. Gràcies a la ràpida intervenció d’un ciclista, l’atac no va tindre més conseqüències.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran, que unix Tavernes amb Alboraia i València, per a anar a dinar a casa de la seua sogra. Tal com explica, «pensava que passarien de llarg però quan els tenia a tres o quatre metres van començar a atacar-me».

 

A continuació, els gossos van començar a mossegar-li les cames. «Me movia però era impossible. Si un s’allunyava, un altre em mossegava. Eren uns salvatges», expressa. Però com este camí és molt transitat per ciclistes, corredors i gent que ix a caminar, i en eixe moment no passava ningú.

 

Un ciclista l’ha salvat

Per sort un veí de l’Horta, un xic que passava amb bicicleta va conseguir amb algunes puntades que els gossos s’allunyaren. A demés, va cridar al SAMU i el va acompanyar a l’hospital, a on li van curar algunes ferides de consideració i un esquinç. 

 

L’home va posar la denúncia davant la Guàrdia Civil de Tavernes, que s’encarrega ara del possible delicte penal, mentres que la Policia Local de València assumix les possibles infraccions administratives, ja que els animals sí que disposaven del xip corresponent però alguns dels animals tenien la vacuna caducada des de gener.

 

La notícia s’ha fet viral en les xarxes socials, amb comentaris de veïns que asseguren haver sigut atacats també pels mateixos gossos en este mateix camí.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.