12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detenen a l’amo d’uns gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques

Els fets es van produir en el camí de l'Alqueria el Gran

Els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran | Google Maps

 

Actualització 29/03/2021 a les 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 66 anys, com a responsable de les lesions produïdes pels seus gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques i produir-li a una d’elles múltiples ferides de caràcter greu al cap, cames, dits i coll, i per este motiu, va haver de ser intervinguda quirúrgicament. Les altres víctimes presentaven mossegades i arraps lleus.

 

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització dels gossos que els va conduir fins a una casa en la que hi havia en els exteriors quatre gossos en actitud agressiva. Després de fer les gestions pertinents per a la identificació de l’amo, finalment el van localitzar quan va acudir al seu domicili, perquè no va respondre a les telefonades al seu telèfon personal.

 

Per tals fets, l‘amo dels gossos que manca d’antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions, que va ser posat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

 

Cinc gossos ataquen a un jubilat en Tavernes Blanques

Este dilluns, cap a les 13.45 hores, un jubilat de 65 anys de Tavernes Blanques, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha resultat ferit greu en un camí d’horta de València, en ser atacat per cinc gossos. Gràcies a la ràpida intervenció d’un ciclista, l’atac no va tindre més conseqüències.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran, que unix Tavernes amb Alboraia i València, per a anar a dinar a casa de la seua sogra. Tal com explica, «pensava que passarien de llarg però quan els tenia a tres o quatre metres van començar a atacar-me».

 

A continuació, els gossos van començar a mossegar-li les cames. «Me movia però era impossible. Si un s’allunyava, un altre em mossegava. Eren uns salvatges», expressa. Però com este camí és molt transitat per ciclistes, corredors i gent que ix a caminar, i en eixe moment no passava ningú.

 

Un ciclista l’ha salvat

Per sort un veí de l’Horta, un xic que passava amb bicicleta va conseguir amb algunes puntades que els gossos s’allunyaren. A demés, va cridar al SAMU i el va acompanyar a l’hospital, a on li van curar algunes ferides de consideració i un esquinç. 

 

L’home va posar la denúncia davant la Guàrdia Civil de Tavernes, que s’encarrega ara del possible delicte penal, mentres que la Policia Local de València assumix les possibles infraccions administratives, ja que els animals sí que disposaven del xip corresponent però alguns dels animals tenien la vacuna caducada des de gener.

 

La notícia s’ha fet viral en les xarxes socials, amb comentaris de veïns que asseguren haver sigut atacats també pels mateixos gossos en este mateix camí.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.