6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detenen a l’amo d’uns gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques

Els fets es van produir en el camí de l'Alqueria el Gran

Els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran | Google Maps

 

Actualització 29/03/2021 a les 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 66 anys, com a responsable de les lesions produïdes pels seus gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques i produir-li a una d’elles múltiples ferides de caràcter greu al cap, cames, dits i coll, i per este motiu, va haver de ser intervinguda quirúrgicament. Les altres víctimes presentaven mossegades i arraps lleus.

 

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització dels gossos que els va conduir fins a una casa en la que hi havia en els exteriors quatre gossos en actitud agressiva. Després de fer les gestions pertinents per a la identificació de l’amo, finalment el van localitzar quan va acudir al seu domicili, perquè no va respondre a les telefonades al seu telèfon personal.

 

Per tals fets, l‘amo dels gossos que manca d’antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions, que va ser posat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

 

Cinc gossos ataquen a un jubilat en Tavernes Blanques

Este dilluns, cap a les 13.45 hores, un jubilat de 65 anys de Tavernes Blanques, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha resultat ferit greu en un camí d’horta de València, en ser atacat per cinc gossos. Gràcies a la ràpida intervenció d’un ciclista, l’atac no va tindre més conseqüències.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran, que unix Tavernes amb Alboraia i València, per a anar a dinar a casa de la seua sogra. Tal com explica, «pensava que passarien de llarg però quan els tenia a tres o quatre metres van començar a atacar-me».

 

A continuació, els gossos van començar a mossegar-li les cames. «Me movia però era impossible. Si un s’allunyava, un altre em mossegava. Eren uns salvatges», expressa. Però com este camí és molt transitat per ciclistes, corredors i gent que ix a caminar, i en eixe moment no passava ningú.

 

Un ciclista l’ha salvat

Per sort un veí de l’Horta, un xic que passava amb bicicleta va conseguir amb algunes puntades que els gossos s’allunyaren. A demés, va cridar al SAMU i el va acompanyar a l’hospital, a on li van curar algunes ferides de consideració i un esquinç. 

 

L’home va posar la denúncia davant la Guàrdia Civil de Tavernes, que s’encarrega ara del possible delicte penal, mentres que la Policia Local de València assumix les possibles infraccions administratives, ja que els animals sí que disposaven del xip corresponent però alguns dels animals tenien la vacuna caducada des de gener.

 

La notícia s’ha fet viral en les xarxes socials, amb comentaris de veïns que asseguren haver sigut atacats també pels mateixos gossos en este mateix camí.

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.