Detenen a l’amo d’uns gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques

Els fets es van produir en el camí de l'Alqueria el Gran

Els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran | Google Maps

 

Actualització 29/03/2021 a les 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 66 anys, com a responsable de les lesions produïdes pels seus gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques i produir-li a una d’elles múltiples ferides de caràcter greu al cap, cames, dits i coll, i per este motiu, va haver de ser intervinguda quirúrgicament. Les altres víctimes presentaven mossegades i arraps lleus.

 

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització dels gossos que els va conduir fins a una casa en la que hi havia en els exteriors quatre gossos en actitud agressiva. Després de fer les gestions pertinents per a la identificació de l’amo, finalment el van localitzar quan va acudir al seu domicili, perquè no va respondre a les telefonades al seu telèfon personal.

 

Per tals fets, l‘amo dels gossos que manca d’antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions, que va ser posat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

 

Cinc gossos ataquen a un jubilat en Tavernes Blanques

Este dilluns, cap a les 13.45 hores, un jubilat de 65 anys de Tavernes Blanques, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha resultat ferit greu en un camí d’horta de València, en ser atacat per cinc gossos. Gràcies a la ràpida intervenció d’un ciclista, l’atac no va tindre més conseqüències.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran, que unix Tavernes amb Alboraia i València, per a anar a dinar a casa de la seua sogra. Tal com explica, «pensava que passarien de llarg però quan els tenia a tres o quatre metres van començar a atacar-me».

 

A continuació, els gossos van començar a mossegar-li les cames. «Me movia però era impossible. Si un s’allunyava, un altre em mossegava. Eren uns salvatges», expressa. Però com este camí és molt transitat per ciclistes, corredors i gent que ix a caminar, i en eixe moment no passava ningú.

 

Un ciclista l’ha salvat

Per sort un veí de l’Horta, un xic que passava amb bicicleta va conseguir amb algunes puntades que els gossos s’allunyaren. A demés, va cridar al SAMU i el va acompanyar a l’hospital, a on li van curar algunes ferides de consideració i un esquinç. 

 

L’home va posar la denúncia davant la Guàrdia Civil de Tavernes, que s’encarrega ara del possible delicte penal, mentres que la Policia Local de València assumix les possibles infraccions administratives, ja que els animals sí que disposaven del xip corresponent però alguns dels animals tenien la vacuna caducada des de gener.

 

La notícia s’ha fet viral en les xarxes socials, amb comentaris de veïns que asseguren haver sigut atacats també pels mateixos gossos en este mateix camí.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.