Detenen a l’amo d’uns gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques

Els fets es van produir en el camí de l'Alqueria el Gran

Els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran | Google Maps

 

Actualització 29/03/2021 a les 17.00 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 66 anys, com a responsable de les lesions produïdes pels seus gossos que van atacar a quatre persones en Tavernes Blanques i produir-li a una d’elles múltiples ferides de caràcter greu al cap, cames, dits i coll, i per este motiu, va haver de ser intervinguda quirúrgicament. Les altres víctimes presentaven mossegades i arraps lleus.

 

Els agents van iniciar un dispositiu de cerca per a la localització dels gossos que els va conduir fins a una casa en la que hi havia en els exteriors quatre gossos en actitud agressiva. Després de fer les gestions pertinents per a la identificació de l’amo, finalment el van localitzar quan va acudir al seu domicili, perquè no va respondre a les telefonades al seu telèfon personal.

 

Per tals fets, l‘amo dels gossos que manca d’antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions, que va ser posat en llibertat una volta sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

 

Cinc gossos ataquen a un jubilat en Tavernes Blanques

Este dilluns, cap a les 13.45 hores, un jubilat de 65 anys de Tavernes Blanques, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha resultat ferit greu en un camí d’horta de València, en ser atacat per cinc gossos. Gràcies a la ràpida intervenció d’un ciclista, l’atac no va tindre més conseqüències.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets es van produir en el camí de l’Alqueria el Gran, que unix Tavernes amb Alboraia i València, per a anar a dinar a casa de la seua sogra. Tal com explica, «pensava que passarien de llarg però quan els tenia a tres o quatre metres van començar a atacar-me».

 

A continuació, els gossos van començar a mossegar-li les cames. «Me movia però era impossible. Si un s’allunyava, un altre em mossegava. Eren uns salvatges», expressa. Però com este camí és molt transitat per ciclistes, corredors i gent que ix a caminar, i en eixe moment no passava ningú.

 

Un ciclista l’ha salvat

Per sort un veí de l’Horta, un xic que passava amb bicicleta va conseguir amb algunes puntades que els gossos s’allunyaren. A demés, va cridar al SAMU i el va acompanyar a l’hospital, a on li van curar algunes ferides de consideració i un esquinç. 

 

L’home va posar la denúncia davant la Guàrdia Civil de Tavernes, que s’encarrega ara del possible delicte penal, mentres que la Policia Local de València assumix les possibles infraccions administratives, ja que els animals sí que disposaven del xip corresponent però alguns dels animals tenien la vacuna caducada des de gener.

 

La notícia s’ha fet viral en les xarxes socials, amb comentaris de veïns que asseguren haver sigut atacats també pels mateixos gossos en este mateix camí.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.