Les cinc perfectes rutes amb bicicleta per a conéixer la ciutat de València i els seus voltants

Cada any del dia 16 al 22 de setembre es celebra la Setmana Europea de la Mobilitat, una campanya de conscienciació dirigida a sensibilitzar als ciutadans quant a l’ús del transport públic, en bicicleta i per als vianants. Amb esta iniciativa el que també es persegueix és reduir el trànsit de vehicles. Açò junt amb el bon oratge que encara sol tenir el territori valencià, dona peu per a fer rutes amb bicicleta per descobrir la ciutat de València i els seus voltants. Ací et deixem algunes de les millors rutes: 

 

1- Ruta al jardí del Túria:  A València són nombrosos els llocs idonis on es pot realitzar una ruta en bicicleta. La principal i més demandada ruta és la del jardí del Túria. Una de les més grans i amplies, ja que comença des de la Ciutat de les Arts i les Ciències i acaba en el Bioparc i cap de ‘Cabecera’. Els ponts, les espècies botànics, els estancs i les atraccions per als xiquets són una constant al llarg d’esta ruta. Així mateix, des d’esta ruta es poden visitar altres llocs molt reclamats com el Jardí de Vivers, el museu de Belles Arts i les Torres de Serrans. 
 
 
Una de les zones del Jardí del Túria

Una de les zones del Jardí del Túria | agendadeisa.com 

 

2-Ruta pels carrers cèntrics: Esta ruta té el seu punt de partida a l’Estació del Nord. D’esta manera, es poden conèixer i vore de primera mà, els carrers més cèntrics, i igualment a través de l’Avinguda Peris i Valero es pot arribar al Jardí del Túria. Des d’allí es pot arribar a un altre lloc en molt d’encant a la capital del Túria: el port. O bé si decidim no entrar al jardí del Túria, una de les altres visites imprescindibles són les Torres de Serrans i des d’allí accedir a la zona de vianants passant pel Micalet, la plaça redona, la basílica i la plaça de l’Ajuntament.

 

Plaça redona

Plaça redona | Cedida

 

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.