Les cinc perfectes rutes amb bicicleta per a conéixer la ciutat de València i els seus voltants

Cada any del dia 16 al 22 de setembre es celebra la Setmana Europea de la Mobilitat, una campanya de conscienciació dirigida a sensibilitzar als ciutadans quant a l’ús del transport públic, en bicicleta i per als vianants. Amb esta iniciativa el que també es persegueix és reduir el trànsit de vehicles. Açò junt amb el bon oratge que encara sol tenir el territori valencià, dona peu per a fer rutes amb bicicleta per descobrir la ciutat de València i els seus voltants. Ací et deixem algunes de les millors rutes: 

 

1- Ruta al jardí del Túria:  A València són nombrosos els llocs idonis on es pot realitzar una ruta en bicicleta. La principal i més demandada ruta és la del jardí del Túria. Una de les més grans i amplies, ja que comença des de la Ciutat de les Arts i les Ciències i acaba en el Bioparc i cap de ‘Cabecera’. Els ponts, les espècies botànics, els estancs i les atraccions per als xiquets són una constant al llarg d’esta ruta. Així mateix, des d’esta ruta es poden visitar altres llocs molt reclamats com el Jardí de Vivers, el museu de Belles Arts i les Torres de Serrans. 
 
 
Una de les zones del Jardí del Túria

Una de les zones del Jardí del Túria | agendadeisa.com 

 

2-Ruta pels carrers cèntrics: Esta ruta té el seu punt de partida a l’Estació del Nord. D’esta manera, es poden conèixer i vore de primera mà, els carrers més cèntrics, i igualment a través de l’Avinguda Peris i Valero es pot arribar al Jardí del Túria. Des d’allí es pot arribar a un altre lloc en molt d’encant a la capital del Túria: el port. O bé si decidim no entrar al jardí del Túria, una de les altres visites imprescindibles són les Torres de Serrans i des d’allí accedir a la zona de vianants passant pel Micalet, la plaça redona, la basílica i la plaça de l’Ajuntament.

 

Plaça redona

Plaça redona | Cedida

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.