Cinc persones moren en un incendi provocat per un espanyol a França

Imagen del lugar de los hechos.

Imatge de l’edifici on ha tingut lloc l’incendi | Twitter  (@SO_Pau)

 

Un total de cinc persones d’una mateixa família d’origen espanyol, entre les quals hi havia un xiquet de tan sols 2 anys, han perdut la vida aquest dimarts, 10 de juliol, en un incendi que s’ha declarat a la localitat francesa de Pau. Segons apunten les primeres hipòtesis, el foc hauria estat provocat, presumptament, per un altre ciutadà espanyol, que posteriorment també es va suïcidar. 

 

L’incendi ha estat provocat pel mencionat individu en el primer pis d’un immoble, on vivia amb la família que ha perdut la vida. Ara bé, de moment no ha transcendit si ell també en formava part, o no. 

 

Les últimes informacions apunten a que les víctimes són la dona, els sogres i el fill de l’autor de l’incendi.

Últimes notícies

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.

Les patronals de VTC exigixen transparència al Consell sobre la nova regulació

Les patronals de VTC reclamen al Consell claredat sobre el decret llei que regularà la seua activitat i advertixen de possibles mobilitzacions si no hi ha transparència ni seguretat jurídica.

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.