Cinc senderistes rescatats després de perdre’s a la muntanya a Almedíjar

Cinc senderistes van ser ahir rescatats pels bombers després d'estar perduts durant dos hores en una zona forestal del terme municipal d'Almedíjar, a l'Alt Palància. Es va alertar als bombers que els senderistes s'havien perdut i no trobaven el camí de tornada entre altres coses per la falta de llum. Fins al lloc es van mobilitzar efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, que van localitzar els cinc afectats. Els joves excursionistes van ser trobats en una zona apartada al voltant de les 21.00 hores, després de comprovar que estaven tots els van traslladar a un lloc segur. Segons s'ha informat els senderistes no sabien com tornar degut, entre el altres coses, a que no portaven llums per a il·luminar el camí.

Trobada la dona de 91 anys desapareguda en el Pico Agudo d'Orihuela

La dona de 91 anys que va desaparéixer aquest dissabte al voltant del Pico Agudo d'Orihuela, ha sigut trobada amb vida aquest diumenge entorn de les 10.30 hores. A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d'Alacant va començar la recerca d'una senyora de 91 anys que s'havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d'Orihuela. María, de 91 anys, es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família. Més d'una vintena d'agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca de l'anciana pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i l'abaixada de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d'aquesta dona. La nit no ha impedit que prosseguira la recerca, en la qual s'han realitzat contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d'altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

Finalment, aquest diumenge al matí s'ha localitzat a María, entorn de les 10.30 hores, des de l'helicòpter. Fins a eixe punt exacte s'han acostat els agents de l'EREIM a peu per a rescatar-la. Li han proporcionat aigua i la seua pròpia roba d'abrigar perquè entrara en calor, ja que presentava signes d'hipotèrmia. A causa de l'inaccessible de la posició de la dona, s'ha necessitat la col·laboració de la grua de l'helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l'Hospital d'Elx, per a una revisió mèdica.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU