Cinc senderistes rescatats després de perdre’s a la muntanya a Almedíjar

Cinc senderistes van ser ahir rescatats pels bombers després d'estar perduts durant dos hores en una zona forestal del terme municipal d'Almedíjar, a l'Alt Palància. Es va alertar als bombers que els senderistes s'havien perdut i no trobaven el camí de tornada entre altres coses per la falta de llum. Fins al lloc es van mobilitzar efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, que van localitzar els cinc afectats. Els joves excursionistes van ser trobats en una zona apartada al voltant de les 21.00 hores, després de comprovar que estaven tots els van traslladar a un lloc segur. Segons s'ha informat els senderistes no sabien com tornar degut, entre el altres coses, a que no portaven llums per a il·luminar el camí.

Trobada la dona de 91 anys desapareguda en el Pico Agudo d'Orihuela

La dona de 91 anys que va desaparéixer aquest dissabte al voltant del Pico Agudo d'Orihuela, ha sigut trobada amb vida aquest diumenge entorn de les 10.30 hores. A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d'Alacant va començar la recerca d'una senyora de 91 anys que s'havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d'Orihuela. María, de 91 anys, es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família. Més d'una vintena d'agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca de l'anciana pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i l'abaixada de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d'aquesta dona. La nit no ha impedit que prosseguira la recerca, en la qual s'han realitzat contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d'altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

Finalment, aquest diumenge al matí s'ha localitzat a María, entorn de les 10.30 hores, des de l'helicòpter. Fins a eixe punt exacte s'han acostat els agents de l'EREIM a peu per a rescatar-la. Li han proporcionat aigua i la seua pròpia roba d'abrigar perquè entrara en calor, ja que presentava signes d'hipotèrmia. A causa de l'inaccessible de la posició de la dona, s'ha necessitat la col·laboració de la grua de l'helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l'Hospital d'Elx, per a una revisió mèdica.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.