Col·lapsat amb kilòmetres de retencions el by-pass i la V-30 per dos cotxes avariats

Ejemplo de shortcode con estilo
  Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres […]

 

Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres en sentit al port. Per altra banda a l’AP-7 s’ha tallat el carril esquerre en el terme de Paterna en el punt kilomètric 326 sentit Barcelona. Una hora més tard, els dos incidents estaven ja resolts. Per altra banda, a la CV-35 han destacat també els 2 kilòmetres de trànsit lent en l’accés i eixida de València, a l’altura de Burjassot per a accedir a la capital, mentre que en la pista d’Ademús hi havia un kilòmetre d’embús en el terme de Paterna, entre els kilòmetres 9 i 10. 

En la V-30, s’han registrat 1,5 kilòmetres de trànsit dens en el terme de Quart de Poblet, en sentit A-7; i en la CV-30, hi havia també algunes retencions en Paterna. La carretera nacional, com molts altres matins, també presentava embussos de fins a un kilòmetre per a accedir a la V-30.

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

Els embussos de hui, una mica menoors, han provocat retencions com els d’ahir, si bé és cert que ahir va ocórrer una cosa poc comuna a la V-30. Una furgoneta es va incendiar ahir dijous quan circulava al matí a la V-30 a València en sentit port. Els agents de la Guàrdia Civil van tallar els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. El foc va calcinar per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el foc s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.