Col·lapsat amb kilòmetres de retencions el by-pass i la V-30 per dos cotxes avariats

 

Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres en sentit al port. Per altra banda a l’AP-7 s’ha tallat el carril esquerre en el terme de Paterna en el punt kilomètric 326 sentit Barcelona. Una hora més tard, els dos incidents estaven ja resolts. Per altra banda, a la CV-35 han destacat també els 2 kilòmetres de trànsit lent en l’accés i eixida de València, a l’altura de Burjassot per a accedir a la capital, mentre que en la pista d’Ademús hi havia un kilòmetre d’embús en el terme de Paterna, entre els kilòmetres 9 i 10. 

En la V-30, s’han registrat 1,5 kilòmetres de trànsit dens en el terme de Quart de Poblet, en sentit A-7; i en la CV-30, hi havia també algunes retencions en Paterna. La carretera nacional, com molts altres matins, també presentava embussos de fins a un kilòmetre per a accedir a la V-30.

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

Els embussos de hui, una mica menoors, han provocat retencions com els d’ahir, si bé és cert que ahir va ocórrer una cosa poc comuna a la V-30. Una furgoneta es va incendiar ahir dijous quan circulava al matí a la V-30 a València en sentit port. Els agents de la Guàrdia Civil van tallar els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. El foc va calcinar per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el foc s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia.

Últimes notícies

Acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València després d’una manifestació

Un grup de participants en la manifestació per la vivenda d’este dissabte a València ha iniciat una acampada espontània a la plaça de l’Ajuntament, recolzada pel Sindicat d’Inquilines, després d’una marxa que ha acabat amb incidents i detinguts al Palau de les Arts.

Copete torna als entrenaments amb el València set mesos després de la lesió

El central José Copete ha tornat a exercitar-se parcialment amb el València CF set mesos després d’una lesió meniscal i sota les ordres de Javier Aguirre, que prepara el seu debut a la banqueta valencianista.

Nikola Mirotic es converteix en el tercer màxim anotador de la Eurolliga

Nikola Mirotic, ala-pivot del Valencia Basket, ha avançat Vassilis Spanoulis i ja és el tercer màxim anotador històric de la Eurolliga després dels 22 punts sumats en la victòria a la pista de l'ASVEL Villeurbanne.

Una persona detinguda pels altercats després de la protesta per la vivenda a València

Una persona ha sigut detinguda a València després dels altercats registrats en acabar la manifestació pel dret a la vivenda, en què nou policies han resultat ferits.

Incidents a València en acabar la marxa per la vivenda que crida a la vaga de novembre

Milers de persones han eixit als carrers de València per reclamar el dret a una vivenda digna, denunciar l’especulació i cridar a sumar-se a una vaga general al novembre. La protesta ha acabat amb càrregues policials, agents ferits i moments de tensió davant del Palau de Les Arts.

Huit policies ferits en els aldarulls a València després d’una protesta per la vivenda

Huit agents de la Policia Nacional han resultat ferits en els aldarulls registrats davant del Palau de Les Arts, al final d’una manifestació pel dret a la vivenda a València.

Vivas rep la Medalla d’Honor de València i l’Alta Distinció de la Generalitat enmig del seu pols amb el Govern central

El president de Ceuta acumularà dos reconeixements institucionals en la jornada del 9 d'Octubre: el màxim honor de la Generalitat Valenciana i la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de València, després de mesos enfrontat a la gestió de Sánchez durant la crisi migratòria.

El primer somni europeu del Levante Femení complix 25 anys

Este 3 d’octubre es complixen 25 anys del debut del Levante Femení en competicions europees, com a primer equip espanyol en participar-hi el 2001. Aquella estrena en la Copa de la UEFA Femenina va obrir el camí a noves presències granotes en tornejos continentals.