Col·lapsat amb kilòmetres de retencions el by-pass i la V-30 per dos cotxes avariats

 

Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres en sentit al port. Per altra banda a l’AP-7 s’ha tallat el carril esquerre en el terme de Paterna en el punt kilomètric 326 sentit Barcelona. Una hora més tard, els dos incidents estaven ja resolts. Per altra banda, a la CV-35 han destacat també els 2 kilòmetres de trànsit lent en l’accés i eixida de València, a l’altura de Burjassot per a accedir a la capital, mentre que en la pista d’Ademús hi havia un kilòmetre d’embús en el terme de Paterna, entre els kilòmetres 9 i 10. 

En la V-30, s’han registrat 1,5 kilòmetres de trànsit dens en el terme de Quart de Poblet, en sentit A-7; i en la CV-30, hi havia també algunes retencions en Paterna. La carretera nacional, com molts altres matins, també presentava embussos de fins a un kilòmetre per a accedir a la V-30.

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

Els embussos de hui, una mica menoors, han provocat retencions com els d’ahir, si bé és cert que ahir va ocórrer una cosa poc comuna a la V-30. Una furgoneta es va incendiar ahir dijous quan circulava al matí a la V-30 a València en sentit port. Els agents de la Guàrdia Civil van tallar els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. El foc va calcinar per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el foc s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia.

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h al nord de Castelló este dijous

L’Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per vent en la mitat nord de Castelló, amb ratxes que poden arribar als 80 km/h.

Avis de ruixats i tronades fortes de bon matí a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’esperen cels nuosos a la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tronades localment fortes de matinada i a primeres hores, i temperatures lleugerament més baixes.

Les pluges deixen fins a 8,4 l/m² a l’interior de la província de València en huit hores

Les precipitacions de la nit han afectat sobretot comarques interiors de la província de València, amb màxims de 8,4 l/m² a Castielfabib. Aemet ha activat l’avís groc a València, Alacant i el sud de Castelló per possibles ruixats intensos amb tronades i granís.

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.