Col·lapsat amb kilòmetres de retencions el by-pass i la V-30 per dos cotxes avariats

Ejemplo de shortcode con estilo
  Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres […]

 

Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres en sentit al port. Per altra banda a l’AP-7 s’ha tallat el carril esquerre en el terme de Paterna en el punt kilomètric 326 sentit Barcelona. Una hora més tard, els dos incidents estaven ja resolts. Per altra banda, a la CV-35 han destacat també els 2 kilòmetres de trànsit lent en l’accés i eixida de València, a l’altura de Burjassot per a accedir a la capital, mentre que en la pista d’Ademús hi havia un kilòmetre d’embús en el terme de Paterna, entre els kilòmetres 9 i 10. 

En la V-30, s’han registrat 1,5 kilòmetres de trànsit dens en el terme de Quart de Poblet, en sentit A-7; i en la CV-30, hi havia també algunes retencions en Paterna. La carretera nacional, com molts altres matins, també presentava embussos de fins a un kilòmetre per a accedir a la V-30.

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

Els embussos de hui, una mica menoors, han provocat retencions com els d’ahir, si bé és cert que ahir va ocórrer una cosa poc comuna a la V-30. Una furgoneta es va incendiar ahir dijous quan circulava al matí a la V-30 a València en sentit port. Els agents de la Guàrdia Civil van tallar els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. El foc va calcinar per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el foc s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia.

Últimes notícies

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.