Col·lapsat amb kilòmetres de retencions el by-pass i la V-30 per dos cotxes avariats

 

Diverses retencions s’han registrat este matí, dos especialment complicades en les carreteres de l’àrea metropolitana de València, en els accessos i les eixides de la ciutat. Dos vehicles s’han avariat provocant retencions tant en el by-pass en Paterna com en la V-30. En la V-30 s’han arribat a comptabilitzar cues de fins a 3 kilòmetres en sentit al port. Per altra banda a l’AP-7 s’ha tallat el carril esquerre en el terme de Paterna en el punt kilomètric 326 sentit Barcelona. Una hora més tard, els dos incidents estaven ja resolts. Per altra banda, a la CV-35 han destacat també els 2 kilòmetres de trànsit lent en l’accés i eixida de València, a l’altura de Burjassot per a accedir a la capital, mentre que en la pista d’Ademús hi havia un kilòmetre d’embús en el terme de Paterna, entre els kilòmetres 9 i 10. 

En la V-30, s’han registrat 1,5 kilòmetres de trànsit dens en el terme de Quart de Poblet, en sentit A-7; i en la CV-30, hi havia també algunes retencions en Paterna. La carretera nacional, com molts altres matins, també presentava embussos de fins a un kilòmetre per a accedir a la V-30.

Dos carrils de la V-30 tallats per una furgoneta incendiada

Els embussos de hui, una mica menoors, han provocat retencions com els d’ahir, si bé és cert que ahir va ocórrer una cosa poc comuna a la V-30. Una furgoneta es va incendiar ahir dijous quan circulava al matí a la V-30 a València en sentit port. Els agents de la Guàrdia Civil van tallar els dos carrils d’esta via per eixir o incorporar-se a esta via principal. El foc va calcinar per complet la furgoneta en la V-30, a l’altura d’una planta de tractament d’aigües. Els bombers s’han mobilitzat fins a apagar l’incendi. El succés ha ocasionat quasi quatre quilòmetres de cues en el trànsit. Una vegada reduït el foc s’ha reobert un dels carrils d’esta autovia.

Últimes notícies

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.