Un accident causa retencions quilomètriques en la V-21 per a entrar a València

 

Este divendres, 12 de març, s’ha registrat un gran embós de vehicles a primera hora de la vesprada en la V-21 per a entrar a la ciutat de València. La cua de cotxes s’ha iniciat just en l’accés a la capital del Túria i s’ha allargat amb turismes completament detinguts en la via fins a l’eixida de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias, la Direcció General de Trànsit ha informat que s’ha registrat un embotellament d’onze quilòmetres. El primer avís de les retencions en la V-21, per part de la DGT, s’ha rebut passades les 15.00 hores.

 

En menys de mitja hora s’han arribat a indicar 11 quilòmetres d’embós, però quasi a les 18.00 hores Trànsit ha assenyalat que en eixe moment ha baixat el col·lapse d’automòbils fins als huit quilòmetres de cua per a entrar a València.

 

A demés d’este gran embós, fins fa escassos minuts altres dos vies destacades de l’àrea metropolitana de la ciutat de València registraven també altres accidents. En la CV-35 s’ha produït un incident que ha provocat que es tancarà el carril esquerre entre els punts quilomètrics 8 i 9,5 en sentit d’Ademuz, mentres que en l’A-7, en el by-pass, s’ha produït un altre accident en sentit Barcelona que ha generat dos quilòmetres de cues, fins a les 15.30 hores, en el terme municipal de Paterna.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.