Anuncios

Un accident causa retencions quilomètriques en la V-21 per a entrar a València

 

Este divendres, 12 de març, s’ha registrat un gran embós de vehicles a primera hora de la vesprada en la V-21 per a entrar a la ciutat de València. La cua de cotxes s’ha iniciat just en l’accés a la capital del Túria i s’ha allargat amb turismes completament detinguts en la via fins a l’eixida de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias, la Direcció General de Trànsit ha informat que s’ha registrat un embotellament d’onze quilòmetres. El primer avís de les retencions en la V-21, per part de la DGT, s’ha rebut passades les 15.00 hores.

Anuncios

 

En menys de mitja hora s’han arribat a indicar 11 quilòmetres d’embós, però quasi a les 18.00 hores Trànsit ha assenyalat que en eixe moment ha baixat el col·lapse d’automòbils fins als huit quilòmetres de cua per a entrar a València.

 

A demés d’este gran embós, fins fa escassos minuts altres dos vies destacades de l’àrea metropolitana de la ciutat de València registraven també altres accidents. En la CV-35 s’ha produït un incident que ha provocat que es tancarà el carril esquerre entre els punts quilomètrics 8 i 9,5 en sentit d’Ademuz, mentres que en l’A-7, en el by-pass, s’ha produït un altre accident en sentit Barcelona que ha generat dos quilòmetres de cues, fins a les 15.30 hores, en el terme municipal de Paterna.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios