Un accident causa retencions quilomètriques en la V-21 per a entrar a València

 

Este divendres, 12 de març, s’ha registrat un gran embós de vehicles a primera hora de la vesprada en la V-21 per a entrar a la ciutat de València. La cua de cotxes s’ha iniciat just en l’accés a la capital del Túria i s’ha allargat amb turismes completament detinguts en la via fins a l’eixida de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias, la Direcció General de Trànsit ha informat que s’ha registrat un embotellament d’onze quilòmetres. El primer avís de les retencions en la V-21, per part de la DGT, s’ha rebut passades les 15.00 hores.

 

En menys de mitja hora s’han arribat a indicar 11 quilòmetres d’embós, però quasi a les 18.00 hores Trànsit ha assenyalat que en eixe moment ha baixat el col·lapse d’automòbils fins als huit quilòmetres de cua per a entrar a València.

 

A demés d’este gran embós, fins fa escassos minuts altres dos vies destacades de l’àrea metropolitana de la ciutat de València registraven també altres accidents. En la CV-35 s’ha produït un incident que ha provocat que es tancarà el carril esquerre entre els punts quilomètrics 8 i 9,5 en sentit d’Ademuz, mentres que en l’A-7, en el by-pass, s’ha produït un altre accident en sentit Barcelona que ha generat dos quilòmetres de cues, fins a les 15.30 hores, en el terme municipal de Paterna.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.