Un accident causa retencions quilomètriques en la V-21 per a entrar a València

 

Este divendres, 12 de març, s’ha registrat un gran embós de vehicles a primera hora de la vesprada en la V-21 per a entrar a la ciutat de València. La cua de cotxes s’ha iniciat just en l’accés a la capital del Túria i s’ha allargat amb turismes completament detinguts en la via fins a l’eixida de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias, la Direcció General de Trànsit ha informat que s’ha registrat un embotellament d’onze quilòmetres. El primer avís de les retencions en la V-21, per part de la DGT, s’ha rebut passades les 15.00 hores.

 

En menys de mitja hora s’han arribat a indicar 11 quilòmetres d’embós, però quasi a les 18.00 hores Trànsit ha assenyalat que en eixe moment ha baixat el col·lapse d’automòbils fins als huit quilòmetres de cua per a entrar a València.

 

A demés d’este gran embós, fins fa escassos minuts altres dos vies destacades de l’àrea metropolitana de la ciutat de València registraven també altres accidents. En la CV-35 s’ha produït un incident que ha provocat que es tancarà el carril esquerre entre els punts quilomètrics 8 i 9,5 en sentit d’Ademuz, mentres que en l’A-7, en el by-pass, s’ha produït un altre accident en sentit Barcelona que ha generat dos quilòmetres de cues, fins a les 15.30 hores, en el terme municipal de Paterna.

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.