Un accident causa retencions quilomètriques en la V-21 per a entrar a València

 

Este divendres, 12 de març, s’ha registrat un gran embós de vehicles a primera hora de la vesprada en la V-21 per a entrar a la ciutat de València. La cua de cotxes s’ha iniciat just en l’accés a la capital del Túria i s’ha allargat amb turismes completament detinguts en la via fins a l’eixida de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias, la Direcció General de Trànsit ha informat que s’ha registrat un embotellament d’onze quilòmetres. El primer avís de les retencions en la V-21, per part de la DGT, s’ha rebut passades les 15.00 hores.

 

En menys de mitja hora s’han arribat a indicar 11 quilòmetres d’embós, però quasi a les 18.00 hores Trànsit ha assenyalat que en eixe moment ha baixat el col·lapse d’automòbils fins als huit quilòmetres de cua per a entrar a València.

 

A demés d’este gran embós, fins fa escassos minuts altres dos vies destacades de l’àrea metropolitana de la ciutat de València registraven també altres accidents. En la CV-35 s’ha produït un incident que ha provocat que es tancarà el carril esquerre entre els punts quilomètrics 8 i 9,5 en sentit d’Ademuz, mentres que en l’A-7, en el by-pass, s’ha produït un altre accident en sentit Barcelona que ha generat dos quilòmetres de cues, fins a les 15.30 hores, en el terme municipal de Paterna.

Últimes notícies

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.