Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx | Policia Nacional

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx a deu persones, d’entre 19 i 32 anys d’edat, tots ells integrants d’una organització criminal dedicada al cultiu i venda de marihuana a gran escala, la qual actuava per tota la província d’Alacant.

Després de mesos d’investigació i vigilància el dispositiu policial, va permetre detindre a deu persones per estar presumptament relacionats amb els cultius investigats, tractant-se d’un grup organitzat perfectament estructurat, tots ells homes de nacionalitat albanesa.

Els arrestats disposaven de diversos habitatges i naus industrials repartides per la província d’Alacant que usaven per al cultiu dels estupefaents.

Es van practicar entrades i registres en sis immobles on es van intervindre més de 2.000 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, gran quantitat de cabdells secs i preparats per a la seua distribució, diners en efectiu (4.330 Euros) i divers material relacionat amb el cultiu.

Els «cultius indoor» situats a l’interior d’aquests immobles, comptaven amb un sofisticat sistema elèctric compost per diversos transformadors i sistemes de llums que afavorien el creixement de les plantes, tot això connectat il·legalment al fluid elèctric, la qual cosa suposa, a més d’un greu risc per a la seguretat de l’edifici, una despesa econòmica per a la comunitat de veïns o contribuents.

La investigació va ser duta a terme per agents del grup d’estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx.

Els arrestats van ser posats a la disposició de diferents Jutjats d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de diverses localitats Alacantines, per delictes de contra la salut pública, pertinença a Grup Criminal i defraudació de fluid elèctric, ordenant-se l’ingrés a la presó de tres d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.