Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx

Dur colp al narcotràfic de la província en una macro operació a Elx | Policia Nacional

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elx a deu persones, d’entre 19 i 32 anys d’edat, tots ells integrants d’una organització criminal dedicada al cultiu i venda de marihuana a gran escala, la qual actuava per tota la província d’Alacant.

Després de mesos d’investigació i vigilància el dispositiu policial, va permetre detindre a deu persones per estar presumptament relacionats amb els cultius investigats, tractant-se d’un grup organitzat perfectament estructurat, tots ells homes de nacionalitat albanesa.

Els arrestats disposaven de diversos habitatges i naus industrials repartides per la província d’Alacant que usaven per al cultiu dels estupefaents.

Es van practicar entrades i registres en sis immobles on es van intervindre més de 2.000 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, gran quantitat de cabdells secs i preparats per a la seua distribució, diners en efectiu (4.330 Euros) i divers material relacionat amb el cultiu.

Els «cultius indoor» situats a l’interior d’aquests immobles, comptaven amb un sofisticat sistema elèctric compost per diversos transformadors i sistemes de llums que afavorien el creixement de les plantes, tot això connectat il·legalment al fluid elèctric, la qual cosa suposa, a més d’un greu risc per a la seguretat de l’edifici, una despesa econòmica per a la comunitat de veïns o contribuents.

La investigació va ser duta a terme per agents del grup d’estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Policia Nacional d’Elx.

Els arrestats van ser posats a la disposició de diferents Jutjats d’Instrucció en Funcions de Guàrdia de diverses localitats Alacantines, per delictes de contra la salut pública, pertinença a Grup Criminal i defraudació de fluid elèctric, ordenant-se l’ingrés a la presó de tres d’ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.