Colpeja a la cara a dos metges mentre cridava per Satanàs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a l’hospital Arnau Vilanova de València a un home de 45 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, després de propinar-li de manera sorprenent un fort cop de colze a una metgessa mentre esperava a ser atés a l’interior del consultori.

A més, va colpejar de forma violenta a un altre sanitari quan va intentar auxiliar la seua companya, provocant-li una ferida al llavi superior.

Els fets van passar el dilluns, quan la Sala 091 va alertar els agents que a l’hospital Arnau Vilanova els vigilants de seguretat tenien retingut un home que havia agredit de manera violenta al personal sanitari.

Tot va començar quan l’home es trobava en una llitera a l’interior de la consulta, esperant a ser atés per la doctora que estava al seu costat. En el moment que la sanitària anava a realitzar-li les proves mèdiques, el sospitós es va aixecar de forma sorprenent i li va donar un cop amb el colze a la cara, causant-li una contusió a la part central del front.

Alertat a l’escoltar els crits de la dona, un altre metge va acudir ràpidament a la consulta per veure el que passava. Allà, va comprovar que la seua companya estava sent agredida per un pacient, per la qual cosa es va interposar davant l’home per intentar defensar-la. A l’intervenir, el sospitós va carregar contra el doctor donant-li un cop de puny al llavi superior, provocant-li una ferida.

Els agents van conéixer que moments previs, els vigilants de seguretat van acudir fins a una zona del centre hospitalari, al ser alertats que un home de forma violenta havia agredit una mèdica alhora que cridava ser Satanàs i que els anava a matar, així com a un altre metge que va acudir a auxiliar a la seua companya. Per estos fets, van avisar a la policia que ràpidament es va traslladar a l’hospital.

En arribar, els policies van observar les contusions dels dos metges per la qual cosa van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’home, que té antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.