17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Colpeja a la cara a dos metges mentre cridava per Satanàs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a l’hospital Arnau Vilanova de València a un home de 45 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, després de propinar-li de manera sorprenent un fort cop de colze a una metgessa mentre esperava a ser atés a l’interior del consultori.

A més, va colpejar de forma violenta a un altre sanitari quan va intentar auxiliar la seua companya, provocant-li una ferida al llavi superior.

Els fets van passar el dilluns, quan la Sala 091 va alertar els agents que a l’hospital Arnau Vilanova els vigilants de seguretat tenien retingut un home que havia agredit de manera violenta al personal sanitari.

Tot va començar quan l’home es trobava en una llitera a l’interior de la consulta, esperant a ser atés per la doctora que estava al seu costat. En el moment que la sanitària anava a realitzar-li les proves mèdiques, el sospitós es va aixecar de forma sorprenent i li va donar un cop amb el colze a la cara, causant-li una contusió a la part central del front.

Alertat a l’escoltar els crits de la dona, un altre metge va acudir ràpidament a la consulta per veure el que passava. Allà, va comprovar que la seua companya estava sent agredida per un pacient, per la qual cosa es va interposar davant l’home per intentar defensar-la. A l’intervenir, el sospitós va carregar contra el doctor donant-li un cop de puny al llavi superior, provocant-li una ferida.

Els agents van conéixer que moments previs, els vigilants de seguretat van acudir fins a una zona del centre hospitalari, al ser alertats que un home de forma violenta havia agredit una mèdica alhora que cridava ser Satanàs i que els anava a matar, així com a un altre metge que va acudir a auxiliar a la seua companya. Per estos fets, van avisar a la policia que ràpidament es va traslladar a l’hospital.

En arribar, els policies van observar les contusions dels dos metges per la qual cosa van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’home, que té antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell substituïx a Salvador Navarro per Carlos Prades com a vocal del Port de València

El Consell ha aprovat el cessament de Salvador Navarro com a vocal de l'Autoritat Portuària de València i ha nomenat a Carlos Prades en el seu lloc. També s'ha incorporat a Marián Cano i queda per cobrir una quarta vocalia.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet 2026 en el Roig Arena de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer amb huit equips en lliça.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei 2026 en el Roig Arena de València, la seua primera presència en 11 anys. Huit equips pugnaran pel títol.

El Suprem inadmet el recurs de la UMH i queda ferma el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal ha inadmés el recurs de la UMH i confirma la sentència del TSJCV que va avalar Medicina en la UA. La resolució és ferma i imposa costes.

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente