12.4 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Colpeja a la cara a dos metges mentre cridava per Satanàs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a l’hospital Arnau Vilanova de València a un home de 45 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, després de propinar-li de manera sorprenent un fort cop de colze a una metgessa mentre esperava a ser atés a l’interior del consultori.

A més, va colpejar de forma violenta a un altre sanitari quan va intentar auxiliar la seua companya, provocant-li una ferida al llavi superior.

Els fets van passar el dilluns, quan la Sala 091 va alertar els agents que a l’hospital Arnau Vilanova els vigilants de seguretat tenien retingut un home que havia agredit de manera violenta al personal sanitari.

Tot va començar quan l’home es trobava en una llitera a l’interior de la consulta, esperant a ser atés per la doctora que estava al seu costat. En el moment que la sanitària anava a realitzar-li les proves mèdiques, el sospitós es va aixecar de forma sorprenent i li va donar un cop amb el colze a la cara, causant-li una contusió a la part central del front.

Alertat a l’escoltar els crits de la dona, un altre metge va acudir ràpidament a la consulta per veure el que passava. Allà, va comprovar que la seua companya estava sent agredida per un pacient, per la qual cosa es va interposar davant l’home per intentar defensar-la. A l’intervenir, el sospitós va carregar contra el doctor donant-li un cop de puny al llavi superior, provocant-li una ferida.

Els agents van conéixer que moments previs, els vigilants de seguretat van acudir fins a una zona del centre hospitalari, al ser alertats que un home de forma violenta havia agredit una mèdica alhora que cridava ser Satanàs i que els anava a matar, així com a un altre metge que va acudir a auxiliar a la seua companya. Per estos fets, van avisar a la policia que ràpidament es va traslladar a l’hospital.

En arribar, els policies van observar les contusions dels dos metges per la qual cosa van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’home, que té antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.