Colpeja a la cara a dos metges mentre cridava per Satanàs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a l’hospital Arnau Vilanova de València a un home de 45 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, després de propinar-li de manera sorprenent un fort cop de colze a una metgessa mentre esperava a ser atés a l’interior del consultori.

A més, va colpejar de forma violenta a un altre sanitari quan va intentar auxiliar la seua companya, provocant-li una ferida al llavi superior.

Els fets van passar el dilluns, quan la Sala 091 va alertar els agents que a l’hospital Arnau Vilanova els vigilants de seguretat tenien retingut un home que havia agredit de manera violenta al personal sanitari.

Tot va començar quan l’home es trobava en una llitera a l’interior de la consulta, esperant a ser atés per la doctora que estava al seu costat. En el moment que la sanitària anava a realitzar-li les proves mèdiques, el sospitós es va aixecar de forma sorprenent i li va donar un cop amb el colze a la cara, causant-li una contusió a la part central del front.

Alertat a l’escoltar els crits de la dona, un altre metge va acudir ràpidament a la consulta per veure el que passava. Allà, va comprovar que la seua companya estava sent agredida per un pacient, per la qual cosa es va interposar davant l’home per intentar defensar-la. A l’intervenir, el sospitós va carregar contra el doctor donant-li un cop de puny al llavi superior, provocant-li una ferida.

Els agents van conéixer que moments previs, els vigilants de seguretat van acudir fins a una zona del centre hospitalari, al ser alertats que un home de forma violenta havia agredit una mèdica alhora que cridava ser Satanàs i que els anava a matar, així com a un altre metge que va acudir a auxiliar a la seua companya. Per estos fets, van avisar a la policia que ràpidament es va traslladar a l’hospital.

En arribar, els policies van observar les contusions dels dos metges per la qual cosa van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’home, que té antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU