Colpeja a la cara a dos metges mentre cridava per Satanàs

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a l’hospital Arnau Vilanova de València a un home de 45 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, després de propinar-li de manera sorprenent un fort cop de colze a una metgessa mentre esperava a ser atés a l’interior del consultori.

A més, va colpejar de forma violenta a un altre sanitari quan va intentar auxiliar la seua companya, provocant-li una ferida al llavi superior.

Els fets van passar el dilluns, quan la Sala 091 va alertar els agents que a l’hospital Arnau Vilanova els vigilants de seguretat tenien retingut un home que havia agredit de manera violenta al personal sanitari.

Tot va començar quan l’home es trobava en una llitera a l’interior de la consulta, esperant a ser atés per la doctora que estava al seu costat. En el moment que la sanitària anava a realitzar-li les proves mèdiques, el sospitós es va aixecar de forma sorprenent i li va donar un cop amb el colze a la cara, causant-li una contusió a la part central del front.

Alertat a l’escoltar els crits de la dona, un altre metge va acudir ràpidament a la consulta per veure el que passava. Allà, va comprovar que la seua companya estava sent agredida per un pacient, per la qual cosa es va interposar davant l’home per intentar defensar-la. A l’intervenir, el sospitós va carregar contra el doctor donant-li un cop de puny al llavi superior, provocant-li una ferida.

Els agents van conéixer que moments previs, els vigilants de seguretat van acudir fins a una zona del centre hospitalari, al ser alertats que un home de forma violenta havia agredit una mèdica alhora que cridava ser Satanàs i que els anava a matar, així com a un altre metge que va acudir a auxiliar a la seua companya. Per estos fets, van avisar a la policia que ràpidament es va traslladar a l’hospital.

En arribar, els policies van observar les contusions dels dos metges per la qual cosa van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. L’home, que té antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.