2.6 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Commoció i solidaritat en les xarxes socials amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia

 

La pitjor notícia que podia rebre Beatriz, la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, va arribar ahir amb la troballa del cos sense vida d’una de les xicotetes.

El cadàver correspondria a Olivia, la major de les germanes, El país està commogut i les xarxes socials s’han inundat de paraules d’afecte i suport a la família mentre la Delegació del Govern demana respecte en estos durs moments i recorda que cal esperar a la identificació del cadàver.

Ahir Twitter ‘encenia’ uns ciris com a signe de suport perquè guiaren a les xiquetes de tornada a casa, hui aqueixos ciris s’apaguen.

L’etiqueta ‘AnnayOlivia’ s’ha convertit en tendència en menys d’una hora i cada minut s’uneixen més persones per a fer costat a la mare de les xicotetes.

Immediatament, les xarxes socials s’han omplit de missatges de condolença i solidaritat amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, així com amb la resta dels familiars i reunits.

Els missatges plens de tristesa i d’indignació hi han arribat des de tot el món i esferes, polítiques, organitzacions socials, ciutadanes o sindicals, a més de gent de l’espectacle i per suposat de ciutadans anònims, tots embargats per la pena, després de confirmar-se el pitjor dels escenaris.

Últimes notícies

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen les cavalcades en gran part de la Comunitat Valenciana

Malgrat l'alerta groga per fred i nevades, la majoria de cavalcades s'han celebrat amb ajustos i plans B. València i Alcoi han mantingut les seues desfilades amb canvis.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen la màgia en la Comunitat Valenciana

La borrasca Francis ha obligat a moure, adaptar o suspendre desfilades en diferents municipis, però moltes cavalcades s'han mantingut amb plans alternatius i baix alerta groga.

La neu manté 15 carreteres afectades, inclosa l’A-3 a Conca i València

El temporal de neu manté afectades unes 15 carreteres i obliga a extremar la precaució en l'A-3 en trams de Conca i València. La DGT advertix de possibles complicacions en una vesprada de major mobilitat per la vespra de Reis.

Pedro Martínez avisa d’una setmana de màxima exigència per al València Basket

El tècnic va qualificar com una de les més dures del curs la seqüència Estrella Roja, Mònaco i Unicaja. Va reclamar descans, rotació i aprofitar el poc entrenament.

Sanitat aconsella abrigar-se per capes i apagar estufes a la nit davant els dies més freds

Sanitat recomana abrigar-se per capes, protegir cap, mans i peus i apagar estufes a la nit per a previndre problemes de salut per les baixes temperatures. També demana ventilar, hidratar-se, evitar l'alcohol i seguir les alertes, amb èmfasi en la vacunació antigripal

Acaçar i assetjar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana explica les diferències entre estes dos paraules i com emprar-les correctament

La Associació per la Coeducació denúncia que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere a les aules

La Associació per la Coeducació ha advertit que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere i reduïx la coeducació a un paper testimonial. També ha alertat de la falta de recursos i de l'ús indiscriminat de la mediació en contextos de desigualtat.

La Fundació Broseta entregarà el 15 el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado

La Fundació Manuel Broseta entregarà el 15 de gener el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado en el Palau de la Generalitat. L'organització confia en la presència de González, pendent de la situació a Veneçuela.