9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Commoció i solidaritat en les xarxes socials amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia

 

La pitjor notícia que podia rebre Beatriz, la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, va arribar ahir amb la troballa del cos sense vida d’una de les xicotetes.

El cadàver correspondria a Olivia, la major de les germanes, El país està commogut i les xarxes socials s’han inundat de paraules d’afecte i suport a la família mentre la Delegació del Govern demana respecte en estos durs moments i recorda que cal esperar a la identificació del cadàver.

Ahir Twitter ‘encenia’ uns ciris com a signe de suport perquè guiaren a les xiquetes de tornada a casa, hui aqueixos ciris s’apaguen.

L’etiqueta ‘AnnayOlivia’ s’ha convertit en tendència en menys d’una hora i cada minut s’uneixen més persones per a fer costat a la mare de les xicotetes.

Immediatament, les xarxes socials s’han omplit de missatges de condolença i solidaritat amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, així com amb la resta dels familiars i reunits.

Els missatges plens de tristesa i d’indignació hi han arribat des de tot el món i esferes, polítiques, organitzacions socials, ciutadanes o sindicals, a més de gent de l’espectacle i per suposat de ciutadans anònims, tots embargats per la pena, després de confirmar-se el pitjor dels escenaris.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.