33.6 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Commoció i solidaritat en les xarxes socials amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La pitjor notícia que podia rebre Beatriz, la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, va arribar ahir amb la troballa del cos sense vida d’una de les xicotetes.

El cadàver correspondria a Olivia, la major de les germanes, El país està commogut i les xarxes socials s’han inundat de paraules d’afecte i suport a la família mentre la Delegació del Govern demana respecte en estos durs moments i recorda que cal esperar a la identificació del cadàver.

Ahir Twitter ‘encenia’ uns ciris com a signe de suport perquè guiaren a les xiquetes de tornada a casa, hui aqueixos ciris s’apaguen.

L’etiqueta ‘AnnayOlivia’ s’ha convertit en tendència en menys d’una hora i cada minut s’uneixen més persones per a fer costat a la mare de les xicotetes.

Immediatament, les xarxes socials s’han omplit de missatges de condolença i solidaritat amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, així com amb la resta dels familiars i reunits.

Els missatges plens de tristesa i d’indignació hi han arribat des de tot el món i esferes, polítiques, organitzacions socials, ciutadanes o sindicals, a més de gent de l’espectacle i per suposat de ciutadans anònims, tots embargats per la pena, després de confirmar-se el pitjor dels escenaris.

Últimes notícies

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.

Mari Boya aconseguix un emocionant podi després de remuntar en la prova sprint de Fórmula 3 en Silverstone

El pilot espanyol Mari Boya, de Campos Racing, va protagonitzar una destacada remuntada des de la novena posició per a acabar tercer en la carrera sprint de Fórmula 3 en Silverstone, Anglaterra.

València Basket renova a Millán Jiménez fins a 2028 per a reforçar la seua plantilla

El València Basket ha renovat el contracte de l'escorta Millán Jiménez per tres temporades, estenent el seu compromís fins a juny de 2028. Després de jugar cedit en equips de LEB Or, Jiménez buscarà consolidar-se en el primer equip.

Avaria d’un camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i obliga a confinar Alcàsser hores

L'avaria d'un camió que transportava àcid clorhídric en l'A-7 va obligar a confinar Alcàsser (València) i tallar l'autovia durant diverses hores, afectant la circulació i seguretat viària.

El PPCV ressalta compromisos clau del PP nacional en finançament, aigua i fiscalitat per a afectats per la dana

El PPCV destaca que el Partit Popular nacional ha assumit compromisos estratègics per a la Comunitat Valenciana en finançament, infraestructures hidràuliques i exempcions fiscals per a afectats per la dana.