Commoció i solidaritat en les xarxes socials amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia

 

La pitjor notícia que podia rebre Beatriz, la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, va arribar ahir amb la troballa del cos sense vida d’una de les xicotetes.

El cadàver correspondria a Olivia, la major de les germanes, El país està commogut i les xarxes socials s’han inundat de paraules d’afecte i suport a la família mentre la Delegació del Govern demana respecte en estos durs moments i recorda que cal esperar a la identificació del cadàver.

Ahir Twitter ‘encenia’ uns ciris com a signe de suport perquè guiaren a les xiquetes de tornada a casa, hui aqueixos ciris s’apaguen.

L’etiqueta ‘AnnayOlivia’ s’ha convertit en tendència en menys d’una hora i cada minut s’uneixen més persones per a fer costat a la mare de les xicotetes.

Immediatament, les xarxes socials s’han omplit de missatges de condolença i solidaritat amb Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, així com amb la resta dels familiars i reunits.

Els missatges plens de tristesa i d’indignació hi han arribat des de tot el món i esferes, polítiques, organitzacions socials, ciutadanes o sindicals, a més de gent de l’espectacle i per suposat de ciutadans anònims, tots embargats per la pena, després de confirmar-se el pitjor dels escenaris.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.