Un comte mata a la seua esposa i una altra dona i se suïcida en el seu habitatge

Nou cas de violència de gènere. Fernando González de Castejón i Jordán d’Urríes, marqués Perijá i comte d’Atares de 53 anys ha matat a tirs a la seua parella, de 44 anys, i a una altra dona, de 70 anys, que es trobava a la casa, i després s’ha suïcidat amb la mateixa arma en un pis del madrileny carrer Serrano.

El cadàver del suposat autor de la mort de totes dos dones es trobava en el saló del domicili al costat del cos de la víctima més major, tots dos amb ferides de bala. A pocs metres, en la cuina, jeia el cadàver de la seua dona, que també havia sigut disparada.

El primer avís a la Policia Nacional es va donar al voltant de les deu del matí, una veïna va albirar des d’una finestra del seu pis un dels cadàvers a l’interior del domicili en el qual han ocorregut els fets.

Els policies, que han entrat a l’immoble protegits amb escuts i jupetins antibales, han trobat els tres cossos amb ferides per arma de foc. Immediatament després han alertat als efectius del SUMMA 112, que en arribar al lloc sol han pogut certificar la defunció de les tres persones.


El Grup V d’Homicidis s’encarrega de la investigació dels fets i en el lloc es troben des d’aquest matí  agents de la Policia Científica recaptant proves, però no han trobat més signes de violència a la casa. Els agents han acordonat la zona.

L’home solia disparar una escopeta de perdigons al pati interior de l’edifici amb una espècie de diana com a objectiu. Els residents del bloc fins i tot van haver de telefonar a la Policia en diverses ocasions. Més enllà dels episodis en els quals havia exhibit algun arma al pati interior de l’edifici, els veïns han comentat que havia mantingut discussions amb diversos veïns de la comunitat. Segons confirmen els mateixos testimoniatges, l’home vivia amb la seua dona i la seua filla menor.

En 2018 l’individu ja havia sigut detingut per violència de gènere, encara que en l’actualitat el cas no estava actiu ni hi havia ordre d’allunyament en vigor.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.