Un comte mata a la seua esposa i una altra dona i se suïcida en el seu habitatge

Nou cas de violència de gènere. Fernando González de Castejón i Jordán d’Urríes, marqués Perijá i comte d’Atares de 53 anys ha matat a tirs a la seua parella, de 44 anys, i a una altra dona, de 70 anys, que es trobava a la casa, i després s’ha suïcidat amb la mateixa arma en un pis del madrileny carrer Serrano.

El cadàver del suposat autor de la mort de totes dos dones es trobava en el saló del domicili al costat del cos de la víctima més major, tots dos amb ferides de bala. A pocs metres, en la cuina, jeia el cadàver de la seua dona, que també havia sigut disparada.

El primer avís a la Policia Nacional es va donar al voltant de les deu del matí, una veïna va albirar des d’una finestra del seu pis un dels cadàvers a l’interior del domicili en el qual han ocorregut els fets.

Els policies, que han entrat a l’immoble protegits amb escuts i jupetins antibales, han trobat els tres cossos amb ferides per arma de foc. Immediatament després han alertat als efectius del SUMMA 112, que en arribar al lloc sol han pogut certificar la defunció de les tres persones.


El Grup V d’Homicidis s’encarrega de la investigació dels fets i en el lloc es troben des d’aquest matí  agents de la Policia Científica recaptant proves, però no han trobat més signes de violència a la casa. Els agents han acordonat la zona.

L’home solia disparar una escopeta de perdigons al pati interior de l’edifici amb una espècie de diana com a objectiu. Els residents del bloc fins i tot van haver de telefonar a la Policia en diverses ocasions. Més enllà dels episodis en els quals havia exhibit algun arma al pati interior de l’edifici, els veïns han comentat que havia mantingut discussions amb diversos veïns de la comunitat. Segons confirmen els mateixos testimoniatges, l’home vivia amb la seua dona i la seua filla menor.

En 2018 l’individu ja havia sigut detingut per violència de gènere, encara que en l’actualitat el cas no estava actiu ni hi havia ordre d’allunyament en vigor.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU