Un comte mata a la seua esposa i una altra dona i se suïcida en el seu habitatge

Nou cas de violència de gènere. Fernando González de Castejón i Jordán d’Urríes, marqués Perijá i comte d’Atares de 53 anys ha matat a tirs a la seua parella, de 44 anys, i a una altra dona, de 70 anys, que es trobava a la casa, i després s’ha suïcidat amb la mateixa arma en un pis del madrileny carrer Serrano.

El cadàver del suposat autor de la mort de totes dos dones es trobava en el saló del domicili al costat del cos de la víctima més major, tots dos amb ferides de bala. A pocs metres, en la cuina, jeia el cadàver de la seua dona, que també havia sigut disparada.

El primer avís a la Policia Nacional es va donar al voltant de les deu del matí, una veïna va albirar des d’una finestra del seu pis un dels cadàvers a l’interior del domicili en el qual han ocorregut els fets.

Els policies, que han entrat a l’immoble protegits amb escuts i jupetins antibales, han trobat els tres cossos amb ferides per arma de foc. Immediatament després han alertat als efectius del SUMMA 112, que en arribar al lloc sol han pogut certificar la defunció de les tres persones.


El Grup V d’Homicidis s’encarrega de la investigació dels fets i en el lloc es troben des d’aquest matí  agents de la Policia Científica recaptant proves, però no han trobat més signes de violència a la casa. Els agents han acordonat la zona.

L’home solia disparar una escopeta de perdigons al pati interior de l’edifici amb una espècie de diana com a objectiu. Els residents del bloc fins i tot van haver de telefonar a la Policia en diverses ocasions. Més enllà dels episodis en els quals havia exhibit algun arma al pati interior de l’edifici, els veïns han comentat que havia mantingut discussions amb diversos veïns de la comunitat. Segons confirmen els mateixos testimoniatges, l’home vivia amb la seua dona i la seua filla menor.

En 2018 l’individu ja havia sigut detingut per violència de gènere, encara que en l’actualitat el cas no estava actiu ni hi havia ordre d’allunyament en vigor.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.