Un comte mata a la seua esposa i una altra dona i se suïcida en el seu habitatge

Nou cas de violència de gènere. Fernando González de Castejón i Jordán d’Urríes, marqués Perijá i comte d’Atares de 53 anys ha matat a tirs a la seua parella, de 44 anys, i a una altra dona, de 70 anys, que es trobava a la casa, i després s’ha suïcidat amb la mateixa arma en un pis del madrileny carrer Serrano.

El cadàver del suposat autor de la mort de totes dos dones es trobava en el saló del domicili al costat del cos de la víctima més major, tots dos amb ferides de bala. A pocs metres, en la cuina, jeia el cadàver de la seua dona, que també havia sigut disparada.

El primer avís a la Policia Nacional es va donar al voltant de les deu del matí, una veïna va albirar des d’una finestra del seu pis un dels cadàvers a l’interior del domicili en el qual han ocorregut els fets.

Els policies, que han entrat a l’immoble protegits amb escuts i jupetins antibales, han trobat els tres cossos amb ferides per arma de foc. Immediatament després han alertat als efectius del SUMMA 112, que en arribar al lloc sol han pogut certificar la defunció de les tres persones.


El Grup V d’Homicidis s’encarrega de la investigació dels fets i en el lloc es troben des d’aquest matí  agents de la Policia Científica recaptant proves, però no han trobat més signes de violència a la casa. Els agents han acordonat la zona.

L’home solia disparar una escopeta de perdigons al pati interior de l’edifici amb una espècie de diana com a objectiu. Els residents del bloc fins i tot van haver de telefonar a la Policia en diverses ocasions. Més enllà dels episodis en els quals havia exhibit algun arma al pati interior de l’edifici, els veïns han comentat que havia mantingut discussions amb diversos veïns de la comunitat. Segons confirmen els mateixos testimoniatges, l’home vivia amb la seua dona i la seua filla menor.

En 2018 l’individu ja havia sigut detingut per violència de gènere, encara que en l’actualitat el cas no estava actiu ni hi havia ordre d’allunyament en vigor.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.