Un comte mata a la seua esposa i una altra dona i se suïcida en el seu habitatge

Nou cas de violència de gènere. Fernando González de Castejón i Jordán d’Urríes, marqués Perijá i comte d’Atares de 53 anys ha matat a tirs a la seua parella, de 44 anys, i a una altra dona, de 70 anys, que es trobava a la casa, i després s’ha suïcidat amb la mateixa arma en un pis del madrileny carrer Serrano.

El cadàver del suposat autor de la mort de totes dos dones es trobava en el saló del domicili al costat del cos de la víctima més major, tots dos amb ferides de bala. A pocs metres, en la cuina, jeia el cadàver de la seua dona, que també havia sigut disparada.

El primer avís a la Policia Nacional es va donar al voltant de les deu del matí, una veïna va albirar des d’una finestra del seu pis un dels cadàvers a l’interior del domicili en el qual han ocorregut els fets.

Els policies, que han entrat a l’immoble protegits amb escuts i jupetins antibales, han trobat els tres cossos amb ferides per arma de foc. Immediatament després han alertat als efectius del SUMMA 112, que en arribar al lloc sol han pogut certificar la defunció de les tres persones.


El Grup V d’Homicidis s’encarrega de la investigació dels fets i en el lloc es troben des d’aquest matí  agents de la Policia Científica recaptant proves, però no han trobat més signes de violència a la casa. Els agents han acordonat la zona.

L’home solia disparar una escopeta de perdigons al pati interior de l’edifici amb una espècie de diana com a objectiu. Els residents del bloc fins i tot van haver de telefonar a la Policia en diverses ocasions. Més enllà dels episodis en els quals havia exhibit algun arma al pati interior de l’edifici, els veïns han comentat que havia mantingut discussions amb diversos veïns de la comunitat. Segons confirmen els mateixos testimoniatges, l’home vivia amb la seua dona i la seua filla menor.

En 2018 l’individu ja havia sigut detingut per violència de gènere, encara que en l’actualitat el cas no estava actiu ni hi havia ordre d’allunyament en vigor.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.