Condemnen a un xic a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes en València

Condemnat a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes de 8, 9 i 11 anys

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 36 anys de presó a un xic de 22 anys i de nacionalitat equatoriana, per abusar de forma continuada a dos de les seues nebodes, des que estes tenien 6 i 7 anys. D’altra banda, l’ara condemnat va abusar sexualment d’una tercera víctima, en la casa de València a on vivien.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor sexual aprofitava els moments en els quals els pares de les xiquetes no es trobaven en casa per abusar d’elles. Durant els anys 2017 i 2019 l’autor dels fets sotmetia a la major de les seues nebodes, des que esta tenia a penes set anys, a tocaments i agressions sexuals exercint violència física contra ella i tapant-li la boca per a evitar que cridarà.

 

A demés, amenaçava a la seua neboda que si li comptava a algú el que feia amb ella no la creurien i li ho faria també a les seues germanes.

 

Les psicòlogues comprovaren que les xiquetes deien la veritat

Les agressions sexuals es repetiren amb una altra de les seues nebodes, que tenia sis anys. Així mateix, en el cas de la neboda xicoteta també li va fer tocaments, sense arribar a tindre accés carnal amb ella.

 

Les psicòlogues forenses de l’Institut de Medicina Legal de València van apreciar que les tres germanes no mantenien un mateix discurs, sinó que cadascuna d’elles comptava fets similars amb les seues pròpies paraules. Per este motiu, es va corroborar la veracitat dels seus testimonis.

 

Ara, la Justícia ha dictaminat que l’oncle de les xiquetes complisca una condemna de quinze anys de presó per cada un dels dos delictes continuats d’agressió sexual a menors, i a sis anys més de presó pel delicte d’abús sexual.

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.