Condemnen a un xic a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes en València

Condemnat a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes de 8, 9 i 11 anys

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 36 anys de presó a un xic de 22 anys i de nacionalitat equatoriana, per abusar de forma continuada a dos de les seues nebodes, des que estes tenien 6 i 7 anys. D’altra banda, l’ara condemnat va abusar sexualment d’una tercera víctima, en la casa de València a on vivien.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor sexual aprofitava els moments en els quals els pares de les xiquetes no es trobaven en casa per abusar d’elles. Durant els anys 2017 i 2019 l’autor dels fets sotmetia a la major de les seues nebodes, des que esta tenia a penes set anys, a tocaments i agressions sexuals exercint violència física contra ella i tapant-li la boca per a evitar que cridarà.

 

A demés, amenaçava a la seua neboda que si li comptava a algú el que feia amb ella no la creurien i li ho faria també a les seues germanes.

 

Les psicòlogues comprovaren que les xiquetes deien la veritat

Les agressions sexuals es repetiren amb una altra de les seues nebodes, que tenia sis anys. Així mateix, en el cas de la neboda xicoteta també li va fer tocaments, sense arribar a tindre accés carnal amb ella.

 

Les psicòlogues forenses de l’Institut de Medicina Legal de València van apreciar que les tres germanes no mantenien un mateix discurs, sinó que cadascuna d’elles comptava fets similars amb les seues pròpies paraules. Per este motiu, es va corroborar la veracitat dels seus testimonis.

 

Ara, la Justícia ha dictaminat que l’oncle de les xiquetes complisca una condemna de quinze anys de presó per cada un dels dos delictes continuats d’agressió sexual a menors, i a sis anys més de presó pel delicte d’abús sexual.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.