Condemnen a un xic a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes en València

Condemnat a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes de 8, 9 i 11 anys

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 36 anys de presó a un xic de 22 anys i de nacionalitat equatoriana, per abusar de forma continuada a dos de les seues nebodes, des que estes tenien 6 i 7 anys. D’altra banda, l’ara condemnat va abusar sexualment d’una tercera víctima, en la casa de València a on vivien.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor sexual aprofitava els moments en els quals els pares de les xiquetes no es trobaven en casa per abusar d’elles. Durant els anys 2017 i 2019 l’autor dels fets sotmetia a la major de les seues nebodes, des que esta tenia a penes set anys, a tocaments i agressions sexuals exercint violència física contra ella i tapant-li la boca per a evitar que cridarà.

 

A demés, amenaçava a la seua neboda que si li comptava a algú el que feia amb ella no la creurien i li ho faria també a les seues germanes.

 

Les psicòlogues comprovaren que les xiquetes deien la veritat

Les agressions sexuals es repetiren amb una altra de les seues nebodes, que tenia sis anys. Així mateix, en el cas de la neboda xicoteta també li va fer tocaments, sense arribar a tindre accés carnal amb ella.

 

Les psicòlogues forenses de l’Institut de Medicina Legal de València van apreciar que les tres germanes no mantenien un mateix discurs, sinó que cadascuna d’elles comptava fets similars amb les seues pròpies paraules. Per este motiu, es va corroborar la veracitat dels seus testimonis.

 

Ara, la Justícia ha dictaminat que l’oncle de les xiquetes complisca una condemna de quinze anys de presó per cada un dels dos delictes continuats d’agressió sexual a menors, i a sis anys més de presó pel delicte d’abús sexual.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.