Condemnen a un xic a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes en València

Condemnat a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes de 8, 9 i 11 anys

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 36 anys de presó a un xic de 22 anys i de nacionalitat equatoriana, per abusar de forma continuada a dos de les seues nebodes, des que estes tenien 6 i 7 anys. D’altra banda, l’ara condemnat va abusar sexualment d’una tercera víctima, en la casa de València a on vivien.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor sexual aprofitava els moments en els quals els pares de les xiquetes no es trobaven en casa per abusar d’elles. Durant els anys 2017 i 2019 l’autor dels fets sotmetia a la major de les seues nebodes, des que esta tenia a penes set anys, a tocaments i agressions sexuals exercint violència física contra ella i tapant-li la boca per a evitar que cridarà.

 

A demés, amenaçava a la seua neboda que si li comptava a algú el que feia amb ella no la creurien i li ho faria també a les seues germanes.

 

Les psicòlogues comprovaren que les xiquetes deien la veritat

Les agressions sexuals es repetiren amb una altra de les seues nebodes, que tenia sis anys. Així mateix, en el cas de la neboda xicoteta també li va fer tocaments, sense arribar a tindre accés carnal amb ella.

 

Les psicòlogues forenses de l’Institut de Medicina Legal de València van apreciar que les tres germanes no mantenien un mateix discurs, sinó que cadascuna d’elles comptava fets similars amb les seues pròpies paraules. Per este motiu, es va corroborar la veracitat dels seus testimonis.

 

Ara, la Justícia ha dictaminat que l’oncle de les xiquetes complisca una condemna de quinze anys de presó per cada un dels dos delictes continuats d’agressió sexual a menors, i a sis anys més de presó pel delicte d’abús sexual.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.