Condemnen a un xic a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes en València

Condemnat a 36 anys de presó per violar a les seues tres nebodes de 8, 9 i 11 anys

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a 36 anys de presó a un xic de 22 anys i de nacionalitat equatoriana, per abusar de forma continuada a dos de les seues nebodes, des que estes tenien 6 i 7 anys. D’altra banda, l’ara condemnat va abusar sexualment d’una tercera víctima, en la casa de València a on vivien.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, l’agressor sexual aprofitava els moments en els quals els pares de les xiquetes no es trobaven en casa per abusar d’elles. Durant els anys 2017 i 2019 l’autor dels fets sotmetia a la major de les seues nebodes, des que esta tenia a penes set anys, a tocaments i agressions sexuals exercint violència física contra ella i tapant-li la boca per a evitar que cridarà.

 

A demés, amenaçava a la seua neboda que si li comptava a algú el que feia amb ella no la creurien i li ho faria també a les seues germanes.

 

Les psicòlogues comprovaren que les xiquetes deien la veritat

Les agressions sexuals es repetiren amb una altra de les seues nebodes, que tenia sis anys. Així mateix, en el cas de la neboda xicoteta també li va fer tocaments, sense arribar a tindre accés carnal amb ella.

 

Les psicòlogues forenses de l’Institut de Medicina Legal de València van apreciar que les tres germanes no mantenien un mateix discurs, sinó que cadascuna d’elles comptava fets similars amb les seues pròpies paraules. Per este motiu, es va corroborar la veracitat dels seus testimonis.

 

Ara, la Justícia ha dictaminat que l’oncle de les xiquetes complisca una condemna de quinze anys de presó per cada un dels dos delictes continuats d’agressió sexual a menors, i a sis anys més de presó pel delicte d’abús sexual.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.