Condemnen a quatre anys de presó a un xic per abusar d’una xica mentres dormia en una casa de Benicàssim

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un xic a quatre anys de presó i una indemnització de 10.000 euros per abusar sexualment d’una xica després d’eixir junts de festa en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en abril de l’any 2018.   Tal com publica el diari ‘Mediterráneo’, els magistrats […]

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un xic a quatre anys de presó i una indemnització de 10.000 euros per abusar sexualment d’una xica després d’eixir junts de festa en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en abril de l’any 2018.

 

Tal com publica el diari ‘Mediterráneo’, els magistrats han pogut demostrar que el xic es va gitar en el llit de la xica mentres esta dormia. En eixe moment, l’ara condemnat es va aprofitar d’ella i va començar a tocar-li les seues parts íntimes i finalment la va violar. Ella es va despertar i es queda en estat de xoc.

 

A demés de la pena de presó, l’Audiència ha decretat cinc anys de llibertat vigilada per a l’agressor i haurà de participar en programes de formació sexual. D’altra banda, el xic no podrà apropar-se a la víctima ni comunicar-se amb ella durant dos anys.

 

Últimes notícies

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.