Condemnada a tres anys i nou mesos de presó per causar la mort a tres ciclistes

La titular del Jutjat penal número 1 de Gandia ha condemnat a tres anys i nou mesos de presó a una conductora que va atropellar a un grup de ciclistes quan circulava sota els efectes de l’alcohol i les drogues, causant la mort de tres d’ells i lesions a altres tres.

La magistrada ha dictat la fallada ‘in voce’ i l’ha declarat ferma en el transcurs d’una vista celebrada  este dilluns per conformitat de les parts.

L’acusada, M.V.S.V., ha reconegut els fets, succeïts a les 8.30 hores del 7 de maig de 2017, en el punt quilomètric 205,5 de l’N-332, entre Dénia i Oliva.

La conductora circulava en sentit Alacant per esta via sota els efectes de l’alcohol i les substàncies tòxiques que portava ingerint des que va acabar el seu horari laboral, al voltant de la 1.00 hores, fins a almenys les 5 hores de la matinada.

En arribar al punt quilomètric abans citat, va perdre el control del seu vehicle, va envair el carril del sentit contrari de circulació i va atropellar a un grup de ciclistes. Tres d’ells van morir i altres tres van resultar lesionats.

La sentència de conformitat estableix que M.V.S.V. va cometre un delicte contra la seguretat viària i tres delictes d’homicidi per imprudència greu en concurs, tant entre si com amb tres delictes de lesions per imprudència greu.

A més d’acceptar la pena privativa de llibertat, la fallada li imposa sis anys de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, la qual cosa comporta la pèrdua permanent del permís corresponent.

Últimes notícies

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.