Condemnada a tres anys i nou mesos de presó per causar la mort a tres ciclistes

La titular del Jutjat penal número 1 de Gandia ha condemnat a tres anys i nou mesos de presó a una conductora que va atropellar a un grup de ciclistes quan circulava sota els efectes de l’alcohol i les drogues, causant la mort de tres d’ells i lesions a altres tres.

La magistrada ha dictat la fallada ‘in voce’ i l’ha declarat ferma en el transcurs d’una vista celebrada  este dilluns per conformitat de les parts.

L’acusada, M.V.S.V., ha reconegut els fets, succeïts a les 8.30 hores del 7 de maig de 2017, en el punt quilomètric 205,5 de l’N-332, entre Dénia i Oliva.

La conductora circulava en sentit Alacant per esta via sota els efectes de l’alcohol i les substàncies tòxiques que portava ingerint des que va acabar el seu horari laboral, al voltant de la 1.00 hores, fins a almenys les 5 hores de la matinada.

En arribar al punt quilomètric abans citat, va perdre el control del seu vehicle, va envair el carril del sentit contrari de circulació i va atropellar a un grup de ciclistes. Tres d’ells van morir i altres tres van resultar lesionats.

La sentència de conformitat estableix que M.V.S.V. va cometre un delicte contra la seguretat viària i tres delictes d’homicidi per imprudència greu en concurs, tant entre si com amb tres delictes de lesions per imprudència greu.

A més d’acceptar la pena privativa de llibertat, la fallada li imposa sis anys de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, la qual cosa comporta la pèrdua permanent del permís corresponent.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.