Condemnada a tres anys i nou mesos de presó per causar la mort a tres ciclistes

La titular del Jutjat penal número 1 de Gandia ha condemnat a tres anys i nou mesos de presó a una conductora que va atropellar a un grup de ciclistes quan circulava sota els efectes de l’alcohol i les drogues, causant la mort de tres d’ells i lesions a altres tres.

La magistrada ha dictat la fallada ‘in voce’ i l’ha declarat ferma en el transcurs d’una vista celebrada  este dilluns per conformitat de les parts.

L’acusada, M.V.S.V., ha reconegut els fets, succeïts a les 8.30 hores del 7 de maig de 2017, en el punt quilomètric 205,5 de l’N-332, entre Dénia i Oliva.

La conductora circulava en sentit Alacant per esta via sota els efectes de l’alcohol i les substàncies tòxiques que portava ingerint des que va acabar el seu horari laboral, al voltant de la 1.00 hores, fins a almenys les 5 hores de la matinada.

En arribar al punt quilomètric abans citat, va perdre el control del seu vehicle, va envair el carril del sentit contrari de circulació i va atropellar a un grup de ciclistes. Tres d’ells van morir i altres tres van resultar lesionats.

La sentència de conformitat estableix que M.V.S.V. va cometre un delicte contra la seguretat viària i tres delictes d’homicidi per imprudència greu en concurs, tant entre si com amb tres delictes de lesions per imprudència greu.

A més d’acceptar la pena privativa de llibertat, la fallada li imposa sis anys de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, la qual cosa comporta la pèrdua permanent del permís corresponent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.