15 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Condemnada a tres anys i nou mesos de presó per causar la mort a tres ciclistes

La titular del Jutjat penal número 1 de Gandia ha condemnat a tres anys i nou mesos de presó a una conductora que va atropellar a un grup de ciclistes quan circulava sota els efectes de l’alcohol i les drogues, causant la mort de tres d’ells i lesions a altres tres.

La magistrada ha dictat la fallada ‘in voce’ i l’ha declarat ferma en el transcurs d’una vista celebrada  este dilluns per conformitat de les parts.

L’acusada, M.V.S.V., ha reconegut els fets, succeïts a les 8.30 hores del 7 de maig de 2017, en el punt quilomètric 205,5 de l’N-332, entre Dénia i Oliva.

La conductora circulava en sentit Alacant per esta via sota els efectes de l’alcohol i les substàncies tòxiques que portava ingerint des que va acabar el seu horari laboral, al voltant de la 1.00 hores, fins a almenys les 5 hores de la matinada.

En arribar al punt quilomètric abans citat, va perdre el control del seu vehicle, va envair el carril del sentit contrari de circulació i va atropellar a un grup de ciclistes. Tres d’ells van morir i altres tres van resultar lesionats.

La sentència de conformitat estableix que M.V.S.V. va cometre un delicte contra la seguretat viària i tres delictes d’homicidi per imprudència greu en concurs, tant entre si com amb tres delictes de lesions per imprudència greu.

A més d’acceptar la pena privativa de llibertat, la fallada li imposa sis anys de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, la qual cosa comporta la pèrdua permanent del permís corresponent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.