Condemnat a 14 anys per intentar assassinar a la seua exparella després de colar-se en la seua casa

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un home a diverses penes que sumen més de 14 anys de presó per intentar assassinar a la seua exparella, de qui tenia ordre d'allunyament, disparant-li amb una escopeta. L'home es va colar en la finca dels pares d'ella, on vivia amb el fill dels dos i menor d'edat, i assetjant-la durant hores amb la cara coberta amb un passamuntanyes. Així s'arreplega en la sentència feta pública este dijous pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Segons la resolució judicial, per estos fets, que van tindre lloc al novembre de 2015 en una finca de l'Altet (Elx), l'acusat ha sigut condemnat a 12 anys de presó per assassinat en grau de temptativa amb l'agreujant de parentiu; a nou mesos per trencar l'ordre d'allunyament; a 14 mesos per violació de domicili i a altres nou mesos més per tinença il·lícita d'armes. A més, haurà de pagar a la víctima una indemnització de 37.500 euros per les ferides patides.

Últimes notícies

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.