Condemnat a 15 anys de presó per abusar de la filla menor de la seua parella

L'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a 15 anys de presó després que este abusara de la filla menor d'edat de la seua parella sentimental des que esta tenia 10 anys. Quatre anys després de denunciar els abusos, la qual cosa va fer en 2013, la víctima es va suicidar en gener de 2017. Ara a l'home se li atribueix un delicte continuat d'agressió sexual a menor de 13 anys.

 

Els abusos van començar en 2007, quan la xiqueta tenia 10 anys, i van prolongar-se fins a 2013. Segons la sentència, l'acusat va violar en nombroses ocasions a la menor al domicili familiar i en una alqueria de la seua propietat. Als 19 anys, la jove es va suïcidar en patir un estrès postraumàtic crònic.

6 anys de tortura

Les violacions per part d'este monstre a la filla de la seua parella es van succeïr entre 2007 i 2013. Durant tot este temps, l'home va realitzar tocaments, besos i fins i tot va obligar a la menor a realitzar-li fel·lacions baix l'amenaça de contar-li a la seua mare que es portava mal a l'escola o que la mataria. En algunes ocasions, fins i tot va arribar a lligar-la de peus i mans al llit.

 

Finalment, en juny de 2013, la xiqueta va denunciar els fets, però el trauma que tots estos abusos van causar en ella provocaren el seu suïcidi en 2017.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.