Condemnat a 15 anys de presó per abusar de la filla menor de la seua parella

L'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a 15 anys de presó després que este abusara de la filla menor d'edat de la seua parella sentimental des que esta tenia 10 anys. Quatre anys després de denunciar els abusos, la qual cosa va fer en 2013, la víctima es va suicidar en gener de 2017. Ara a l'home se li atribueix un delicte continuat d'agressió sexual a menor de 13 anys.

 

Els abusos van començar en 2007, quan la xiqueta tenia 10 anys, i van prolongar-se fins a 2013. Segons la sentència, l'acusat va violar en nombroses ocasions a la menor al domicili familiar i en una alqueria de la seua propietat. Als 19 anys, la jove es va suïcidar en patir un estrès postraumàtic crònic.

6 anys de tortura

Les violacions per part d'este monstre a la filla de la seua parella es van succeïr entre 2007 i 2013. Durant tot este temps, l'home va realitzar tocaments, besos i fins i tot va obligar a la menor a realitzar-li fel·lacions baix l'amenaça de contar-li a la seua mare que es portava mal a l'escola o que la mataria. En algunes ocasions, fins i tot va arribar a lligar-la de peus i mans al llit.

 

Finalment, en juny de 2013, la xiqueta va denunciar els fets, però el trauma que tots estos abusos van causar en ella provocaren el seu suïcidi en 2017.

Últimes notícies

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.