Condemnat a 15 anys de presó per abusar de la filla menor de la seua parella

Ejemplo de shortcode con estilo
L'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a 15 anys de presó després que este abusara de la filla menor d'edat de la seua parella sentimental des que esta tenia 10 anys. Quatre anys després de denunciar els abusos, la qual cosa va fer en 2013, la víctima es va suicidar en gener […]

L'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a 15 anys de presó després que este abusara de la filla menor d'edat de la seua parella sentimental des que esta tenia 10 anys. Quatre anys després de denunciar els abusos, la qual cosa va fer en 2013, la víctima es va suicidar en gener de 2017. Ara a l'home se li atribueix un delicte continuat d'agressió sexual a menor de 13 anys.

 

Els abusos van començar en 2007, quan la xiqueta tenia 10 anys, i van prolongar-se fins a 2013. Segons la sentència, l'acusat va violar en nombroses ocasions a la menor al domicili familiar i en una alqueria de la seua propietat. Als 19 anys, la jove es va suïcidar en patir un estrès postraumàtic crònic.

6 anys de tortura

Les violacions per part d'este monstre a la filla de la seua parella es van succeïr entre 2007 i 2013. Durant tot este temps, l'home va realitzar tocaments, besos i fins i tot va obligar a la menor a realitzar-li fel·lacions baix l'amenaça de contar-li a la seua mare que es portava mal a l'escola o que la mataria. En algunes ocasions, fins i tot va arribar a lligar-la de peus i mans al llit.

 

Finalment, en juny de 2013, la xiqueta va denunciar els fets, però el trauma que tots estos abusos van causar en ella provocaren el seu suïcidi en 2017.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.