Condemnat a 5 anys de presó per pornografia infantil un home que emmagatzemava més de 15.000 arxius en discos durs a Castelló

 

La secció primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó per corrupció de menors en la seua modalitat de divulgació de pornografia infantil. L’acusat emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge de menors que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

  

La sentència, feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, li condemna, a més, a una pena d’inhabilitació especial per a l’exercici de qualsevol professió relacionada amb menors per temps de huit anys i se li imposa la mesura de llibertat vigilada per temps de cinc anys.

Va ser detingut mentre descarregava fitxers pornogràfics

 

La sala considera provat que l’acusat va ser identificat, com a usuari d’una direcció d’IP, descarregant i compartint arxius de pornografia infantil a través de les xarxes, «amb ànim luxuriós», des del seu domicili de Castelló. Es tractava d’arxius de vídeo que mostraven a menors realitzant actes de caràcter sexual sobre si mateixos o amb terceres persones, en concret, en un d’ells, remés per la policia britànica, apareix una xiqueta impúber, que estava sent objecte d’abusos per part d’un adult.

    

Practicada el 25 d’abril de 2017 l’entrada i registre acordada per un jutjat de Castelló en el domicili, el processat, en el moment del registre, es trobava descarregant fitxers amb noms relacionats amb pornografia infantil i emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge que representaven majoritàriament a menors impúbers que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

Va descarregar un total de 45.189 arxius

Tals arxius tenien noms al·lusius a la pornografia infantil i havien sigut obtinguts per l’acusat amb igual propòsit luxuriós a través del programa ‘eMule’ que tenia instal·lat en el seu ordinador. Aquestes conductes van ser realitzades per l’acusat malgrat ser coneixedor que en descarregar-los facilitava la seua difusió, perquè els posava a la disposició de qui volguera obtindre còpies d’aquests.

    

Mitjançant l’aplicació ‘eMule’, el processat va dur a terme la completa descàrrega d’un total de 45.189 arxius, que abasten el període des del 30 de gener de 2014 a 24 d’abril de 2017, i existix un total de 10.080 arxius amb noms clarament al·lusius a la pornografia infantil. Alguns d’aquests vídeos mostraven a menors en situació especialment vexatòries i sotmeses a actes de violència sexual.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.