Condemnat a 5 anys de presó per pornografia infantil un home que emmagatzemava més de 15.000 arxius en discos durs a Castelló

 

La secció primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó per corrupció de menors en la seua modalitat de divulgació de pornografia infantil. L’acusat emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge de menors que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

  

La sentència, feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, li condemna, a més, a una pena d’inhabilitació especial per a l’exercici de qualsevol professió relacionada amb menors per temps de huit anys i se li imposa la mesura de llibertat vigilada per temps de cinc anys.

Va ser detingut mentre descarregava fitxers pornogràfics

 

La sala considera provat que l’acusat va ser identificat, com a usuari d’una direcció d’IP, descarregant i compartint arxius de pornografia infantil a través de les xarxes, «amb ànim luxuriós», des del seu domicili de Castelló. Es tractava d’arxius de vídeo que mostraven a menors realitzant actes de caràcter sexual sobre si mateixos o amb terceres persones, en concret, en un d’ells, remés per la policia britànica, apareix una xiqueta impúber, que estava sent objecte d’abusos per part d’un adult.

    

Practicada el 25 d’abril de 2017 l’entrada i registre acordada per un jutjat de Castelló en el domicili, el processat, en el moment del registre, es trobava descarregant fitxers amb noms relacionats amb pornografia infantil i emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge que representaven majoritàriament a menors impúbers que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

Va descarregar un total de 45.189 arxius

Tals arxius tenien noms al·lusius a la pornografia infantil i havien sigut obtinguts per l’acusat amb igual propòsit luxuriós a través del programa ‘eMule’ que tenia instal·lat en el seu ordinador. Aquestes conductes van ser realitzades per l’acusat malgrat ser coneixedor que en descarregar-los facilitava la seua difusió, perquè els posava a la disposició de qui volguera obtindre còpies d’aquests.

    

Mitjançant l’aplicació ‘eMule’, el processat va dur a terme la completa descàrrega d’un total de 45.189 arxius, que abasten el període des del 30 de gener de 2014 a 24 d’abril de 2017, i existix un total de 10.080 arxius amb noms clarament al·lusius a la pornografia infantil. Alguns d’aquests vídeos mostraven a menors en situació especialment vexatòries i sotmeses a actes de violència sexual.

 

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.