Condemnat a 5 anys de presó per pornografia infantil un home que emmagatzemava més de 15.000 arxius en discos durs a Castelló

 

La secció primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un home a cinc anys de presó per corrupció de menors en la seua modalitat de divulgació de pornografia infantil. L’acusat emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge de menors que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

  

La sentència, feta pública pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, li condemna, a més, a una pena d’inhabilitació especial per a l’exercici de qualsevol professió relacionada amb menors per temps de huit anys i se li imposa la mesura de llibertat vigilada per temps de cinc anys.

Va ser detingut mentre descarregava fitxers pornogràfics

 

La sala considera provat que l’acusat va ser identificat, com a usuari d’una direcció d’IP, descarregant i compartint arxius de pornografia infantil a través de les xarxes, «amb ànim luxuriós», des del seu domicili de Castelló. Es tractava d’arxius de vídeo que mostraven a menors realitzant actes de caràcter sexual sobre si mateixos o amb terceres persones, en concret, en un d’ells, remés per la policia britànica, apareix una xiqueta impúber, que estava sent objecte d’abusos per part d’un adult.

    

Practicada el 25 d’abril de 2017 l’entrada i registre acordada per un jutjat de Castelló en el domicili, el processat, en el moment del registre, es trobava descarregant fitxers amb noms relacionats amb pornografia infantil i emmagatzemava des d’abril de 2007 en un ordinador i diversos discos durs més de 15.000 arxius de vídeo i imatge que representaven majoritàriament a menors impúbers que s’exhibien nues i mantenien relacions sexuals entre si, amb persones majors d’edat i amb animals.

Va descarregar un total de 45.189 arxius

Tals arxius tenien noms al·lusius a la pornografia infantil i havien sigut obtinguts per l’acusat amb igual propòsit luxuriós a través del programa ‘eMule’ que tenia instal·lat en el seu ordinador. Aquestes conductes van ser realitzades per l’acusat malgrat ser coneixedor que en descarregar-los facilitava la seua difusió, perquè els posava a la disposició de qui volguera obtindre còpies d’aquests.

    

Mitjançant l’aplicació ‘eMule’, el processat va dur a terme la completa descàrrega d’un total de 45.189 arxius, que abasten el període des del 30 de gener de 2014 a 24 d’abril de 2017, i existix un total de 10.080 arxius amb noms clarament al·lusius a la pornografia infantil. Alguns d’aquests vídeos mostraven a menors en situació especialment vexatòries i sotmeses a actes de violència sexual.

 

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.