16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusos sexuals continuats a la seua filla menor en València

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a un home a 11 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual amb accés carnal per sotmetre a la seua filla menor d’edat a tocaments i altres pràctiques de caràcter sexual durant tres anys.

 

L‘home, que no podrà acostar-se ni comunicar-se durant 14 anys amb la víctima, deurà indemnitzar-la amb 50.000 euros pels danys morals que va patir a conseqüència dels fets, ha informat el Tribunal Superior de Justícia Valencià.

 

A demés, la sentència li inhabilita per a l’exercici de la pàtria potestat de la menor i per a qualsevol professió i ofici, retribuït o no, que comporte contacte amb menors.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic

Els abusos van començar en 2016 quan la xiqueta tenia 11 anys i segons el relat de fets provats que fa la sentència, l’home aprofitava que la mare de la xiqueta eixia a treballar per a portar-la a una habitació i sotmetre-la, pràcticament diàriament, a diferents pràctiques sexuals, al mateix temps que li demanava que no comptarà res a la seua progenitora.

 

Quan la família es va traslladar a València, l’ara condemnat va continuar abusant de la menor en els diferents domicilis en els que van residir. Davant les sospites, la mare va col·locar una càmera d’enregistrament en la casa que va registrar escenes de tocaments de caràcter sexual entre condemnat i víctima. Per este motiu, la dona va denunciar els fets en una comissaria el 12 de maig de 2019.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic i ha experimentat una greu interferència en el seu desenvolupament a causa dels abusos patits, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.