Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusos sexuals continuats a la seua filla menor en València

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a un home a 11 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual amb accés carnal per sotmetre a la seua filla menor d’edat a tocaments i altres pràctiques de caràcter sexual durant tres anys.

 

L‘home, que no podrà acostar-se ni comunicar-se durant 14 anys amb la víctima, deurà indemnitzar-la amb 50.000 euros pels danys morals que va patir a conseqüència dels fets, ha informat el Tribunal Superior de Justícia Valencià.

 

A demés, la sentència li inhabilita per a l’exercici de la pàtria potestat de la menor i per a qualsevol professió i ofici, retribuït o no, que comporte contacte amb menors.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic

Els abusos van començar en 2016 quan la xiqueta tenia 11 anys i segons el relat de fets provats que fa la sentència, l’home aprofitava que la mare de la xiqueta eixia a treballar per a portar-la a una habitació i sotmetre-la, pràcticament diàriament, a diferents pràctiques sexuals, al mateix temps que li demanava que no comptarà res a la seua progenitora.

 

Quan la família es va traslladar a València, l’ara condemnat va continuar abusant de la menor en els diferents domicilis en els que van residir. Davant les sospites, la mare va col·locar una càmera d’enregistrament en la casa que va registrar escenes de tocaments de caràcter sexual entre condemnat i víctima. Per este motiu, la dona va denunciar els fets en una comissaria el 12 de maig de 2019.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic i ha experimentat una greu interferència en el seu desenvolupament a causa dels abusos patits, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.