Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusos sexuals continuats a la seua filla menor en València

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a un home a 11 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual amb accés carnal per sotmetre a la seua filla menor d’edat a tocaments i altres pràctiques de caràcter sexual durant tres anys.

 

L‘home, que no podrà acostar-se ni comunicar-se durant 14 anys amb la víctima, deurà indemnitzar-la amb 50.000 euros pels danys morals que va patir a conseqüència dels fets, ha informat el Tribunal Superior de Justícia Valencià.

 

A demés, la sentència li inhabilita per a l’exercici de la pàtria potestat de la menor i per a qualsevol professió i ofici, retribuït o no, que comporte contacte amb menors.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic

Els abusos van començar en 2016 quan la xiqueta tenia 11 anys i segons el relat de fets provats que fa la sentència, l’home aprofitava que la mare de la xiqueta eixia a treballar per a portar-la a una habitació i sotmetre-la, pràcticament diàriament, a diferents pràctiques sexuals, al mateix temps que li demanava que no comptarà res a la seua progenitora.

 

Quan la família es va traslladar a València, l’ara condemnat va continuar abusant de la menor en els diferents domicilis en els que van residir. Davant les sospites, la mare va col·locar una càmera d’enregistrament en la casa que va registrar escenes de tocaments de caràcter sexual entre condemnat i víctima. Per este motiu, la dona va denunciar els fets en una comissaria el 12 de maig de 2019.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic i ha experimentat una greu interferència en el seu desenvolupament a causa dels abusos patits, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.