16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusos sexuals continuats a la seua filla menor en València

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a un home a 11 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual amb accés carnal per sotmetre a la seua filla menor d’edat a tocaments i altres pràctiques de caràcter sexual durant tres anys.

 

L‘home, que no podrà acostar-se ni comunicar-se durant 14 anys amb la víctima, deurà indemnitzar-la amb 50.000 euros pels danys morals que va patir a conseqüència dels fets, ha informat el Tribunal Superior de Justícia Valencià.

 

A demés, la sentència li inhabilita per a l’exercici de la pàtria potestat de la menor i per a qualsevol professió i ofici, retribuït o no, que comporte contacte amb menors.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic

Els abusos van començar en 2016 quan la xiqueta tenia 11 anys i segons el relat de fets provats que fa la sentència, l’home aprofitava que la mare de la xiqueta eixia a treballar per a portar-la a una habitació i sotmetre-la, pràcticament diàriament, a diferents pràctiques sexuals, al mateix temps que li demanava que no comptarà res a la seua progenitora.

 

Quan la família es va traslladar a València, l’ara condemnat va continuar abusant de la menor en els diferents domicilis en els que van residir. Davant les sospites, la mare va col·locar una càmera d’enregistrament en la casa que va registrar escenes de tocaments de caràcter sexual entre condemnat i víctima. Per este motiu, la dona va denunciar els fets en una comissaria el 12 de maig de 2019.

 

La menor patix un trastorn d’estrès posttraumàtic i ha experimentat una greu interferència en el seu desenvolupament a causa dels abusos patits, segons les mateixes fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.