Condemnat un home per matar al seu pare per una forta pallissa a Real de Gandia

El fiscal demana una pena de catorze anys de presó per a l'home de 51 anys que va matar d'una pallissa al seu pare en juny de l'any passat en la seua vivenda en Real de Gandia, a la Safor. Ahir, 27 de novembre es va celebrar la primera vista del judici en València, on l'acusat ha declarat que no recorda clarament el que va passar perquè va estar bevent cassalla i vi abans de que ocorregueren els fets. Com ha informat 'Levante-EMV', el Ministeri Públic ha proposat com atenuant el possible estat d'embriaguesa de l'acusat, encara que l'agreujant del parentesc entre la víctima i l'acusat dificulta la situació. Els fets es remunten al divendres 24 de juny quan l'acusat va acudir a Real de Gandia des de Mallorca, localitat en la que residia per a passar el cap de setmana.

Segons ha contestat en la vista, va anar a casa d'un amic i després a un bar proper on va beure cassalla i vi en grans quantitats, i una dona el va portar en taxi a sa casa. L'home va arribar al tercer pis d'un edifici on vivia son pare assoles, ja que havia quedat vidu anys abans, i segons sembla el seu progenitor el va agafar del coll, segons creu per estar begut i li va dir que no volia vore'l més. A continuació l'home va començar a propinar-li una pallissa al seu pare que va acabar en l'hospital on va morir tres dies després. L'acusat ha insistit en el seu relat que no està acostumat a beure i que tenia una bona relació amb el seu pare, però segons sembla no el va avisar de la seua arribada a la localitat.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.