Condemnat un home per matar al seu pare per una forta pallissa a Real de Gandia

El fiscal demana una pena de catorze anys de presó per a l'home de 51 anys que va matar d'una pallissa al seu pare en juny de l'any passat en la seua vivenda en Real de Gandia, a la Safor. Ahir, 27 de novembre es va celebrar la primera vista del judici en València, on l'acusat ha declarat que no recorda clarament el que va passar perquè va estar bevent cassalla i vi abans de que ocorregueren els fets. Com ha informat 'Levante-EMV', el Ministeri Públic ha proposat com atenuant el possible estat d'embriaguesa de l'acusat, encara que l'agreujant del parentesc entre la víctima i l'acusat dificulta la situació. Els fets es remunten al divendres 24 de juny quan l'acusat va acudir a Real de Gandia des de Mallorca, localitat en la que residia per a passar el cap de setmana.

Segons ha contestat en la vista, va anar a casa d'un amic i després a un bar proper on va beure cassalla i vi en grans quantitats, i una dona el va portar en taxi a sa casa. L'home va arribar al tercer pis d'un edifici on vivia son pare assoles, ja que havia quedat vidu anys abans, i segons sembla el seu progenitor el va agafar del coll, segons creu per estar begut i li va dir que no volia vore'l més. A continuació l'home va començar a propinar-li una pallissa al seu pare que va acabar en l'hospital on va morir tres dies després. L'acusat ha insistit en el seu relat que no està acostumat a beure i que tenia una bona relació amb el seu pare, però segons sembla no el va avisar de la seua arribada a la localitat.

Últimes notícies

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.