Condemnat un home per matar al seu pare per una forta pallissa a Real de Gandia

El fiscal demana una pena de catorze anys de presó per a l'home de 51 anys que va matar d'una pallissa al seu pare en juny de l'any passat en la seua vivenda en Real de Gandia, a la Safor. Ahir, 27 de novembre es va celebrar la primera vista del judici en València, on l'acusat ha declarat que no recorda clarament el que va passar perquè va estar bevent cassalla i vi abans de que ocorregueren els fets. Com ha informat 'Levante-EMV', el Ministeri Públic ha proposat com atenuant el possible estat d'embriaguesa de l'acusat, encara que l'agreujant del parentesc entre la víctima i l'acusat dificulta la situació. Els fets es remunten al divendres 24 de juny quan l'acusat va acudir a Real de Gandia des de Mallorca, localitat en la que residia per a passar el cap de setmana.

Segons ha contestat en la vista, va anar a casa d'un amic i després a un bar proper on va beure cassalla i vi en grans quantitats, i una dona el va portar en taxi a sa casa. L'home va arribar al tercer pis d'un edifici on vivia son pare assoles, ja que havia quedat vidu anys abans, i segons sembla el seu progenitor el va agafar del coll, segons creu per estar begut i li va dir que no volia vore'l més. A continuació l'home va començar a propinar-li una pallissa al seu pare que va acabar en l'hospital on va morir tres dies després. L'acusat ha insistit en el seu relat que no està acostumat a beure i que tenia una bona relació amb el seu pare, però segons sembla no el va avisar de la seua arribada a la localitat.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.