Condemnat un home per matar al seu pare per una forta pallissa a Real de Gandia

El fiscal demana una pena de catorze anys de presó per a l'home de 51 anys que va matar d'una pallissa al seu pare en juny de l'any passat en la seua vivenda en Real de Gandia, a la Safor. Ahir, 27 de novembre es va celebrar la primera vista del judici en València, on l'acusat ha declarat que no recorda clarament el que va passar perquè va estar bevent cassalla i vi abans de que ocorregueren els fets. Com ha informat 'Levante-EMV', el Ministeri Públic ha proposat com atenuant el possible estat d'embriaguesa de l'acusat, encara que l'agreujant del parentesc entre la víctima i l'acusat dificulta la situació. Els fets es remunten al divendres 24 de juny quan l'acusat va acudir a Real de Gandia des de Mallorca, localitat en la que residia per a passar el cap de setmana.

Segons ha contestat en la vista, va anar a casa d'un amic i després a un bar proper on va beure cassalla i vi en grans quantitats, i una dona el va portar en taxi a sa casa. L'home va arribar al tercer pis d'un edifici on vivia son pare assoles, ja que havia quedat vidu anys abans, i segons sembla el seu progenitor el va agafar del coll, segons creu per estar begut i li va dir que no volia vore'l més. A continuació l'home va començar a propinar-li una pallissa al seu pare que va acabar en l'hospital on va morir tres dies després. L'acusat ha insistit en el seu relat que no està acostumat a beure i que tenia una bona relació amb el seu pare, però segons sembla no el va avisar de la seua arribada a la localitat.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.