15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Condemnat un home per matar al seu pare per una forta pallissa a Real de Gandia

El fiscal demana una pena de catorze anys de presó per a l'home de 51 anys que va matar d'una pallissa al seu pare en juny de l'any passat en la seua vivenda en Real de Gandia, a la Safor. Ahir, 27 de novembre es va celebrar la primera vista del judici en València, on l'acusat ha declarat que no recorda clarament el que va passar perquè va estar bevent cassalla i vi abans de que ocorregueren els fets. Com ha informat 'Levante-EMV', el Ministeri Públic ha proposat com atenuant el possible estat d'embriaguesa de l'acusat, encara que l'agreujant del parentesc entre la víctima i l'acusat dificulta la situació. Els fets es remunten al divendres 24 de juny quan l'acusat va acudir a Real de Gandia des de Mallorca, localitat en la que residia per a passar el cap de setmana.

Segons ha contestat en la vista, va anar a casa d'un amic i després a un bar proper on va beure cassalla i vi en grans quantitats, i una dona el va portar en taxi a sa casa. L'home va arribar al tercer pis d'un edifici on vivia son pare assoles, ja que havia quedat vidu anys abans, i segons sembla el seu progenitor el va agafar del coll, segons creu per estar begut i li va dir que no volia vore'l més. A continuació l'home va començar a propinar-li una pallissa al seu pare que va acabar en l'hospital on va morir tres dies després. L'acusat ha insistit en el seu relat que no està acostumat a beure i que tenia una bona relació amb el seu pare, però segons sembla no el va avisar de la seua arribada a la localitat.

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.