Condemnat un home per vendre èxtasi en el FIB de Benicàssim

Un home ha acceptat la condemna de dos anys de presó per vendre èxtasi als assistents del FIB, el festival de música indie de Benicàssim, a l'entrada d'aquest festival. Així ho ha imposat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló que ha considerat provat els fets dels quals se l'acusen. Els fets van ocórrer el 19 de juliol de 2015, quan l'home es trobava en l'entrada del recinte on suposadament estava venent droga als assistents. En aquell moment va acudir a identificar-lo una patrulla de la Guàrdia Civil, ja que abans havia tingut un incident previ amb alguns turistes.

L'acusat va tirar en eixe instant una bossa de plàstic baix el vehicle policial, cosa que va ser percebuda pels agents. Van intervindre aquesta bossa i van comprovar que a l'interior es trobaven 57 comprimits i mig de pastilles. Aquestes mostres, després de la seua anàlisi pertinent va resultar contindre un pes net de 23,71 grams de MDMA, amb una riquesa en base del 39%, que l'acusat pretenia vendre o distribuir entre terceres persones. En el mercat negre l'èxtasi intervingut arribaria a un preu de 1.088,76 euros.

Per altra banda, els magistrats li han imposat una multa de 1.500 euros, amb 30 dies de responsabilitat personal subsidiària en cas d'impagament. L'acusat va reconéixer els fets abans del judici i la seua defensa va poder arribar a un acord de conformitat amb el Ministeri Fiscal, acceptant els dos anys i mig de presó i la multa.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.