Condemnat un home per vendre èxtasi en el FIB de Benicàssim

Un home ha acceptat la condemna de dos anys de presó per vendre èxtasi als assistents del FIB, el festival de música indie de Benicàssim, a l'entrada d'aquest festival. Així ho ha imposat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló que ha considerat provat els fets dels quals se l'acusen. Els fets van ocórrer el 19 de juliol de 2015, quan l'home es trobava en l'entrada del recinte on suposadament estava venent droga als assistents. En aquell moment va acudir a identificar-lo una patrulla de la Guàrdia Civil, ja que abans havia tingut un incident previ amb alguns turistes.

L'acusat va tirar en eixe instant una bossa de plàstic baix el vehicle policial, cosa que va ser percebuda pels agents. Van intervindre aquesta bossa i van comprovar que a l'interior es trobaven 57 comprimits i mig de pastilles. Aquestes mostres, després de la seua anàlisi pertinent va resultar contindre un pes net de 23,71 grams de MDMA, amb una riquesa en base del 39%, que l'acusat pretenia vendre o distribuir entre terceres persones. En el mercat negre l'èxtasi intervingut arribaria a un preu de 1.088,76 euros.

Per altra banda, els magistrats li han imposat una multa de 1.500 euros, amb 30 dies de responsabilitat personal subsidiària en cas d'impagament. L'acusat va reconéixer els fets abans del judici i la seua defensa va poder arribar a un acord de conformitat amb el Ministeri Fiscal, acceptant els dos anys i mig de presó i la multa.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.