Condemnat un home per vendre èxtasi en el FIB de Benicàssim

Un home ha acceptat la condemna de dos anys de presó per vendre èxtasi als assistents del FIB, el festival de música indie de Benicàssim, a l'entrada d'aquest festival. Així ho ha imposat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló que ha considerat provat els fets dels quals se l'acusen. Els fets van ocórrer el 19 de juliol de 2015, quan l'home es trobava en l'entrada del recinte on suposadament estava venent droga als assistents. En aquell moment va acudir a identificar-lo una patrulla de la Guàrdia Civil, ja que abans havia tingut un incident previ amb alguns turistes.

L'acusat va tirar en eixe instant una bossa de plàstic baix el vehicle policial, cosa que va ser percebuda pels agents. Van intervindre aquesta bossa i van comprovar que a l'interior es trobaven 57 comprimits i mig de pastilles. Aquestes mostres, després de la seua anàlisi pertinent va resultar contindre un pes net de 23,71 grams de MDMA, amb una riquesa en base del 39%, que l'acusat pretenia vendre o distribuir entre terceres persones. En el mercat negre l'èxtasi intervingut arribaria a un preu de 1.088,76 euros.

Per altra banda, els magistrats li han imposat una multa de 1.500 euros, amb 30 dies de responsabilitat personal subsidiària en cas d'impagament. L'acusat va reconéixer els fets abans del judici i la seua defensa va poder arribar a un acord de conformitat amb el Ministeri Fiscal, acceptant els dos anys i mig de presó i la multa.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.