Condemnat un home per vendre èxtasi en el FIB de Benicàssim

Un home ha acceptat la condemna de dos anys de presó per vendre èxtasi als assistents del FIB, el festival de música indie de Benicàssim, a l'entrada d'aquest festival. Així ho ha imposat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló que ha considerat provat els fets dels quals se l'acusen. Els fets van ocórrer el 19 de juliol de 2015, quan l'home es trobava en l'entrada del recinte on suposadament estava venent droga als assistents. En aquell moment va acudir a identificar-lo una patrulla de la Guàrdia Civil, ja que abans havia tingut un incident previ amb alguns turistes.

L'acusat va tirar en eixe instant una bossa de plàstic baix el vehicle policial, cosa que va ser percebuda pels agents. Van intervindre aquesta bossa i van comprovar que a l'interior es trobaven 57 comprimits i mig de pastilles. Aquestes mostres, després de la seua anàlisi pertinent va resultar contindre un pes net de 23,71 grams de MDMA, amb una riquesa en base del 39%, que l'acusat pretenia vendre o distribuir entre terceres persones. En el mercat negre l'èxtasi intervingut arribaria a un preu de 1.088,76 euros.

Per altra banda, els magistrats li han imposat una multa de 1.500 euros, amb 30 dies de responsabilitat personal subsidiària en cas d'impagament. L'acusat va reconéixer els fets abans del judici i la seua defensa va poder arribar a un acord de conformitat amb el Ministeri Fiscal, acceptant els dos anys i mig de presó i la multa.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.