Condemnat un home per vendre èxtasi en el FIB de Benicàssim

Un home ha acceptat la condemna de dos anys de presó per vendre èxtasi als assistents del FIB, el festival de música indie de Benicàssim, a l'entrada d'aquest festival. Així ho ha imposat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló que ha considerat provat els fets dels quals se l'acusen. Els fets van ocórrer el 19 de juliol de 2015, quan l'home es trobava en l'entrada del recinte on suposadament estava venent droga als assistents. En aquell moment va acudir a identificar-lo una patrulla de la Guàrdia Civil, ja que abans havia tingut un incident previ amb alguns turistes.

L'acusat va tirar en eixe instant una bossa de plàstic baix el vehicle policial, cosa que va ser percebuda pels agents. Van intervindre aquesta bossa i van comprovar que a l'interior es trobaven 57 comprimits i mig de pastilles. Aquestes mostres, després de la seua anàlisi pertinent va resultar contindre un pes net de 23,71 grams de MDMA, amb una riquesa en base del 39%, que l'acusat pretenia vendre o distribuir entre terceres persones. En el mercat negre l'èxtasi intervingut arribaria a un preu de 1.088,76 euros.

Per altra banda, els magistrats li han imposat una multa de 1.500 euros, amb 30 dies de responsabilitat personal subsidiària en cas d'impagament. L'acusat va reconéixer els fets abans del judici i la seua defensa va poder arribar a un acord de conformitat amb el Ministeri Fiscal, acceptant els dos anys i mig de presó i la multa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.