Anuncios

Condemnat a cinc anys de presó per intentar matar al seu company en una granja de Castelló

Un ramader a la granja de vaques de Pujalt, al Pallars Sobirà

El va agredir amb un pal i una navalla | València Diari

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte de temptativa d’homicidi a un home, de 49 anys, que va intentar matar a un company de treball en una granja d’ovelles de Castelló.

 

La sentència, que aprecia la circumstància atenuant d’anar begut, ha sigut dictada després de què el condemnat reconeguera els fets i la Fiscalia i la defensa del condemnat conseguiren un acord de conformitat per a la qualificació del delicte i la imposició de la pena, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La fallada prohibix a l’agressor arrimar-se i comunicar-se amb la víctima per qualsevol mitjà durant un període de tres anys, a comptar després del compliment de la pena de presó.

 

Una discussió en la granja

L’intent d’homicidi es va produir ara fa un any, en abril de 2019, en la granja a on els dos hòmens treballaven, en el camí del Serradal de Castelló, quan van començar a discutir. L’agressor li pegà un colp en l’esquena i en el braç al seu company amb un pal que els dos usaven per a moure el bestiar.

 

A conseqüència dels colps, la víctima va caure a terra, cosa que el condemnat va aprofitar per a amenaçar-lo de mort i clavar-li en el costat una navalla que usaven per a treballar en l’explotació ramadera.

 

La víctima va necessitar assistència hospitalària i quirúrgica. La sentència relata que l’agressor va actuar davall la influència de begudes alcohòliques que van reduir lleument les seues capacitats en el moment dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.