Condemnat a cinc anys de presó per intentar matar al seu company en una granja de Castelló

Un ramader a la granja de vaques de Pujalt, al Pallars Sobirà

El va agredir amb un pal i una navalla | València Diari

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte de temptativa d’homicidi a un home, de 49 anys, que va intentar matar a un company de treball en una granja d’ovelles de Castelló.

 

La sentència, que aprecia la circumstància atenuant d’anar begut, ha sigut dictada després de què el condemnat reconeguera els fets i la Fiscalia i la defensa del condemnat conseguiren un acord de conformitat per a la qualificació del delicte i la imposició de la pena, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La fallada prohibix a l’agressor arrimar-se i comunicar-se amb la víctima per qualsevol mitjà durant un període de tres anys, a comptar després del compliment de la pena de presó.

 

Una discussió en la granja

L’intent d’homicidi es va produir ara fa un any, en abril de 2019, en la granja a on els dos hòmens treballaven, en el camí del Serradal de Castelló, quan van començar a discutir. L’agressor li pegà un colp en l’esquena i en el braç al seu company amb un pal que els dos usaven per a moure el bestiar.

 

A conseqüència dels colps, la víctima va caure a terra, cosa que el condemnat va aprofitar per a amenaçar-lo de mort i clavar-li en el costat una navalla que usaven per a treballar en l’explotació ramadera.

 

La víctima va necessitar assistència hospitalària i quirúrgica. La sentència relata que l’agressor va actuar davall la influència de begudes alcohòliques que van reduir lleument les seues capacitats en el moment dels fets.

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.