Condemnat a cinc anys de presó per intentar matar al seu company en una granja de Castelló

Un ramader a la granja de vaques de Pujalt, al Pallars Sobirà

El va agredir amb un pal i una navalla | València Diari

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte de temptativa d’homicidi a un home, de 49 anys, que va intentar matar a un company de treball en una granja d’ovelles de Castelló.

 

La sentència, que aprecia la circumstància atenuant d’anar begut, ha sigut dictada després de què el condemnat reconeguera els fets i la Fiscalia i la defensa del condemnat conseguiren un acord de conformitat per a la qualificació del delicte i la imposició de la pena, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La fallada prohibix a l’agressor arrimar-se i comunicar-se amb la víctima per qualsevol mitjà durant un període de tres anys, a comptar després del compliment de la pena de presó.

 

Una discussió en la granja

L’intent d’homicidi es va produir ara fa un any, en abril de 2019, en la granja a on els dos hòmens treballaven, en el camí del Serradal de Castelló, quan van començar a discutir. L’agressor li pegà un colp en l’esquena i en el braç al seu company amb un pal que els dos usaven per a moure el bestiar.

 

A conseqüència dels colps, la víctima va caure a terra, cosa que el condemnat va aprofitar per a amenaçar-lo de mort i clavar-li en el costat una navalla que usaven per a treballar en l’explotació ramadera.

 

La víctima va necessitar assistència hospitalària i quirúrgica. La sentència relata que l’agressor va actuar davall la influència de begudes alcohòliques que van reduir lleument les seues capacitats en el moment dels fets.

Últimes notícies

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.