Condemnat a cinc anys de presó per intentar matar al seu company en una granja de Castelló

Un ramader a la granja de vaques de Pujalt, al Pallars Sobirà

El va agredir amb un pal i una navalla | València Diari

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte de temptativa d’homicidi a un home, de 49 anys, que va intentar matar a un company de treball en una granja d’ovelles de Castelló.

 

La sentència, que aprecia la circumstància atenuant d’anar begut, ha sigut dictada després de què el condemnat reconeguera els fets i la Fiscalia i la defensa del condemnat conseguiren un acord de conformitat per a la qualificació del delicte i la imposició de la pena, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La fallada prohibix a l’agressor arrimar-se i comunicar-se amb la víctima per qualsevol mitjà durant un període de tres anys, a comptar després del compliment de la pena de presó.

 

Una discussió en la granja

L’intent d’homicidi es va produir ara fa un any, en abril de 2019, en la granja a on els dos hòmens treballaven, en el camí del Serradal de Castelló, quan van començar a discutir. L’agressor li pegà un colp en l’esquena i en el braç al seu company amb un pal que els dos usaven per a moure el bestiar.

 

A conseqüència dels colps, la víctima va caure a terra, cosa que el condemnat va aprofitar per a amenaçar-lo de mort i clavar-li en el costat una navalla que usaven per a treballar en l’explotació ramadera.

 

La víctima va necessitar assistència hospitalària i quirúrgica. La sentència relata que l’agressor va actuar davall la influència de begudes alcohòliques que van reduir lleument les seues capacitats en el moment dels fets.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.