Condemnat a 14 anys de presó per intentar matar a una jove de 17 anys

La Cambra Federal de Cassació Penal ha confirmat la pena de presó de 14 anys per a l’anestesista Gerardo Billiris, culpable d’haver subministrat drogues i intentat matar a una jove de 17 anys, a més d’haver abusat sexualment contra una altra dona.

Així ho ha ratificat el màxim tribunal penal de l’Argentina, en relació amb la condemna que se li havia imposat per part del Tribunal Oral Federal per la temptativa d’homicidi agreujat per violència de gènere i l’abús sexual a una altra víctima.

A més, en un total de tres casos l’anestesista va subministrar estupefaents als seus pacients, segons recull Clarin.

Per tot això ha sigut condemnat, per «homicidi agreujat per haver sigut comés mediant violència de gènere en grau de temptativa en concurs real amb el delicte de subministrament d’estupefaents per a ús personal reiterat en dos oportunitats».

També ha sigut condemnat pels altres abusos sexuals: «per abús sexual agreujat per haver mediat accés carnal en perjudici de Luciana Argüelles», assenyala l’acte.

 

«Jo mai vaig voler fer-li el que va passar»

 

Abans de la confirmació de la seua condemna, l’agressor va demanar perdó a Belén Torres, a la qual va drogar i va colpejar brutalment: «Vull poder criar a la meua filla i demanar-li perdó a la senyoreta Belén torres. Jo mai vaig voler fer-li el que va passar a ningú se li fa una cosa així. Els demane perdó el que hauran sentit els pares i ella. Li demane perdó a la família».

Un perdó que de res li serveix a la víctima: «Em va voler matar. Crec que el que va voler fer va ser violar-me, però no ho va aconseguir, llavors va anar a matar-me», va precisar. «Quin penediment li creuré? Si ell em va córrer dient-me que em volia matar. Sabia exactament el que feia», va resoldre.

Billiris va ser detingut el 31 de gener de 2017 després que isquera a la llum la denúncia pública de Belén Torres, que va comptar el seu cas en les xarxes socials. Després de la notícia altres dos joves van comptar els seus casos amb este imputat.

Últimes notícies

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.