Condemnat a 14 anys de presó per intentar matar a una jove de 17 anys

La Cambra Federal de Cassació Penal ha confirmat la pena de presó de 14 anys per a l’anestesista Gerardo Billiris, culpable d’haver subministrat drogues i intentat matar a una jove de 17 anys, a més d’haver abusat sexualment contra una altra dona.

Així ho ha ratificat el màxim tribunal penal de l’Argentina, en relació amb la condemna que se li havia imposat per part del Tribunal Oral Federal per la temptativa d’homicidi agreujat per violència de gènere i l’abús sexual a una altra víctima.

A més, en un total de tres casos l’anestesista va subministrar estupefaents als seus pacients, segons recull Clarin.

Per tot això ha sigut condemnat, per “homicidi agreujat per haver sigut comés mediant violència de gènere en grau de temptativa en concurs real amb el delicte de subministrament d’estupefaents per a ús personal reiterat en dos oportunitats”.

També ha sigut condemnat pels altres abusos sexuals: “per abús sexual agreujat per haver mediat accés carnal en perjudici de Luciana Argüelles”, assenyala l’acte.

 

“Jo mai vaig voler fer-li el que va passar”

 

Abans de la confirmació de la seua condemna, l’agressor va demanar perdó a Belén Torres, a la qual va drogar i va colpejar brutalment: “Vull poder criar a la meua filla i demanar-li perdó a la senyoreta Belén torres. Jo mai vaig voler fer-li el que va passar a ningú se li fa una cosa així. Els demane perdó el que hauran sentit els pares i ella. Li demane perdó a la família”.

Un perdó que de res li serveix a la víctima: “Em va voler matar. Crec que el que va voler fer va ser violar-me, però no ho va aconseguir, llavors va anar a matar-me”, va precisar. “Quin penediment li creuré? Si ell em va córrer dient-me que em volia matar. Sabia exactament el que feia”, va resoldre.

Billiris va ser detingut el 31 de gener de 2017 després que isquera a la llum la denúncia pública de Belén Torres, que va comptar el seu cas en les xarxes socials. Després de la notícia altres dos joves van comptar els seus casos amb este imputat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.