13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Condemnat a 14 anys de presó per intentar matar a una jove de 17 anys

La Cambra Federal de Cassació Penal ha confirmat la pena de presó de 14 anys per a l’anestesista Gerardo Billiris, culpable d’haver subministrat drogues i intentat matar a una jove de 17 anys, a més d’haver abusat sexualment contra una altra dona.

Així ho ha ratificat el màxim tribunal penal de l’Argentina, en relació amb la condemna que se li havia imposat per part del Tribunal Oral Federal per la temptativa d’homicidi agreujat per violència de gènere i l’abús sexual a una altra víctima.

A més, en un total de tres casos l’anestesista va subministrar estupefaents als seus pacients, segons recull Clarin.

Per tot això ha sigut condemnat, per “homicidi agreujat per haver sigut comés mediant violència de gènere en grau de temptativa en concurs real amb el delicte de subministrament d’estupefaents per a ús personal reiterat en dos oportunitats”.

També ha sigut condemnat pels altres abusos sexuals: “per abús sexual agreujat per haver mediat accés carnal en perjudici de Luciana Argüelles”, assenyala l’acte.

 

“Jo mai vaig voler fer-li el que va passar”

 

Abans de la confirmació de la seua condemna, l’agressor va demanar perdó a Belén Torres, a la qual va drogar i va colpejar brutalment: “Vull poder criar a la meua filla i demanar-li perdó a la senyoreta Belén torres. Jo mai vaig voler fer-li el que va passar a ningú se li fa una cosa així. Els demane perdó el que hauran sentit els pares i ella. Li demane perdó a la família”.

Un perdó que de res li serveix a la víctima: “Em va voler matar. Crec que el que va voler fer va ser violar-me, però no ho va aconseguir, llavors va anar a matar-me”, va precisar. “Quin penediment li creuré? Si ell em va córrer dient-me que em volia matar. Sabia exactament el que feia”, va resoldre.

Billiris va ser detingut el 31 de gener de 2017 després que isquera a la llum la denúncia pública de Belén Torres, que va comptar el seu cas en les xarxes socials. Després de la notícia altres dos joves van comptar els seus casos amb este imputat.

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.