Condemnat el propietari d’un gimnàs per agredir sexualment a una menor en València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Agressió sexual | PIXABAY

 

L’Audiència de València ha condemnat a 7 anys de presó al propietari, de 48 anys, d’un gimnàs d’una localitat valenciana per haver agredit sexualment d’una menor, de 14 anys. A pesar de què l’acusat va declarar durant el juí que era impotent sexualment, el jurat ha desestimat la seua defensa i l’han declarat culpable.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el condemnat va portar com a testimoni al seu uròleg, qui va declarar que segons la seua experiència clínica, veia improbable que l’home haguera tingut una erecció durant el període que, presumptament, hauria abusat de la xiqueta. A demés, va afegir que un temps abans l’havia operat d’una infecció en un dels seus testicles i que s’estava medicant.

 

No obstant, el jurat no va tindre en compte la declaració del metge, ja que el mateix uròleg no va poder demostrar que no podia tindre relacions sexuals, només que tenia la convicció però no cap evidència.

 

El condemnat assegura que s’havia enamorat de la menor

Durant el juí, l‘agressor va declarar que en tot moment havia mantingut una relació sentimental amb la menor, ja que s’havia enamorat d’ella, però que sempre havia tingut clar a on estaven els límits. Però el jurat no trobava creïble que quedara amb ella sense cap fi sexual.

 

Per això, el tribunal ha condemnat a l’acusat, ja que veuen clarament que les més de quinze relacions sexuals que l’acusat va tindre amb la menor es van fer perquè ell es va aprofitar de la seua posició de superioritat a causa de la gran diferència d’edat entre els dos.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.