19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Condemnat el propietari d’un gimnàs per agredir sexualment a una menor en València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Agressió sexual | PIXABAY

 

L’Audiència de València ha condemnat a 7 anys de presó al propietari, de 48 anys, d’un gimnàs d’una localitat valenciana per haver agredit sexualment d’una menor, de 14 anys. A pesar de què l’acusat va declarar durant el juí que era impotent sexualment, el jurat ha desestimat la seua defensa i l’han declarat culpable.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el condemnat va portar com a testimoni al seu uròleg, qui va declarar que segons la seua experiència clínica, veia improbable que l’home haguera tingut una erecció durant el període que, presumptament, hauria abusat de la xiqueta. A demés, va afegir que un temps abans l’havia operat d’una infecció en un dels seus testicles i que s’estava medicant.

 

No obstant, el jurat no va tindre en compte la declaració del metge, ja que el mateix uròleg no va poder demostrar que no podia tindre relacions sexuals, només que tenia la convicció però no cap evidència.

 

El condemnat assegura que s’havia enamorat de la menor

Durant el juí, l‘agressor va declarar que en tot moment havia mantingut una relació sentimental amb la menor, ja que s’havia enamorat d’ella, però que sempre havia tingut clar a on estaven els límits. Però el jurat no trobava creïble que quedara amb ella sense cap fi sexual.

 

Per això, el tribunal ha condemnat a l’acusat, ja que veuen clarament que les més de quinze relacions sexuals que l’acusat va tindre amb la menor es van fer perquè ell es va aprofitar de la seua posició de superioritat a causa de la gran diferència d’edat entre els dos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.