Condemnat el propietari d’un gimnàs per agredir sexualment a una menor en València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Agressió sexual | PIXABAY

 

L’Audiència de València ha condemnat a 7 anys de presó al propietari, de 48 anys, d’un gimnàs d’una localitat valenciana per haver agredit sexualment d’una menor, de 14 anys. A pesar de què l’acusat va declarar durant el juí que era impotent sexualment, el jurat ha desestimat la seua defensa i l’han declarat culpable.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el condemnat va portar com a testimoni al seu uròleg, qui va declarar que segons la seua experiència clínica, veia improbable que l’home haguera tingut una erecció durant el període que, presumptament, hauria abusat de la xiqueta. A demés, va afegir que un temps abans l’havia operat d’una infecció en un dels seus testicles i que s’estava medicant.

 

No obstant, el jurat no va tindre en compte la declaració del metge, ja que el mateix uròleg no va poder demostrar que no podia tindre relacions sexuals, només que tenia la convicció però no cap evidència.

 

El condemnat assegura que s’havia enamorat de la menor

Durant el juí, l‘agressor va declarar que en tot moment havia mantingut una relació sentimental amb la menor, ja que s’havia enamorat d’ella, però que sempre havia tingut clar a on estaven els límits. Però el jurat no trobava creïble que quedara amb ella sense cap fi sexual.

 

Per això, el tribunal ha condemnat a l’acusat, ja que veuen clarament que les més de quinze relacions sexuals que l’acusat va tindre amb la menor es van fer perquè ell es va aprofitar de la seua posició de superioritat a causa de la gran diferència d’edat entre els dos.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.