Condemnat el propietari d’un gimnàs per agredir sexualment a una menor en València

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Agressió sexual | PIXABAY

 

L’Audiència de València ha condemnat a 7 anys de presó al propietari, de 48 anys, d’un gimnàs d’una localitat valenciana per haver agredit sexualment d’una menor, de 14 anys. A pesar de què l’acusat va declarar durant el juí que era impotent sexualment, el jurat ha desestimat la seua defensa i l’han declarat culpable.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el condemnat va portar com a testimoni al seu uròleg, qui va declarar que segons la seua experiència clínica, veia improbable que l’home haguera tingut una erecció durant el període que, presumptament, hauria abusat de la xiqueta. A demés, va afegir que un temps abans l’havia operat d’una infecció en un dels seus testicles i que s’estava medicant.

 

No obstant, el jurat no va tindre en compte la declaració del metge, ja que el mateix uròleg no va poder demostrar que no podia tindre relacions sexuals, només que tenia la convicció però no cap evidència.

 

El condemnat assegura que s’havia enamorat de la menor

Durant el juí, l‘agressor va declarar que en tot moment havia mantingut una relació sentimental amb la menor, ja que s’havia enamorat d’ella, però que sempre havia tingut clar a on estaven els límits. Però el jurat no trobava creïble que quedara amb ella sense cap fi sexual.

 

Per això, el tribunal ha condemnat a l’acusat, ja que veuen clarament que les més de quinze relacions sexuals que l’acusat va tindre amb la menor es van fer perquè ell es va aprofitar de la seua posició de superioritat a causa de la gran diferència d’edat entre els dos.

Últimes notícies

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.