Condemnat a sis anys de presó per intentar matar a un home i ferir a un altre en València

Ciutat de la justícia de València

El penat haurà de pagar 8.941 euros a la Conselleria de Sanitat com a responsabilitat civil | Wikipedia

 

La Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte d’intent d’homicidi i a un any per un delicte de lesions, els dos amb l’atenuant de reparació del mal, a un home que va apunyalar a un altre en un parc de València i va ferir a un tercer que va eixir en defensa de la primera víctima. 

 

A demés, el penat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb cap dels dos ferits i haurà de pagar a la Conselleria de Sanitat 8.491 euros com a responsabilitat civil pels tractaments mèdics i sanitaris que van necessitar els dos perjudicats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fets es van produir cap a les 18.00 hores del 17 d’octubre de 2018 en un parc de València, quan el condemnat i la primera de les víctimes van començar una discussió que va acabar amb una agressió mútua. 

 

L’agredit va tardar 129 dies en curar-se

L’acusat va abandonar el parc, però poc després va buscar al seu rival, que es trobava en un altre jardí de la ciutat, i li va clavar una navalla en el braç. L’agredit va fugir i va demanar ajuda en una botiga de roba, a on va ser sorprés per l’agressor, que el va tornar a apunyalar diferents voltes en la panxa i en el pit. Com a conseqüència, li va causar ferides que van tardar 129 dies en sanar i que li van deixar cinc cicatrius, una d’elles de 24 centímetres.

 

Mentres era agredit en la botiga, un amic del ferit va intervindre en la seua defensa, però l’agressor també li va clavar el ganivet, li va donar colps i li va trencar el nas i un dit de la mà, entre altres lesions. 

 

La sentència, que es va dictar després de què les parts conseguiren un acord de conformitat sobre els fets, la seua qualificació jurídica i les penes, és ferma i no es pot recórrer.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.