Condemnat a sis anys de presó per intentar matar a un home i ferir a un altre en València

Ciutat de la justícia de València

El penat haurà de pagar 8.941 euros a la Conselleria de Sanitat com a responsabilitat civil | Wikipedia

 

La Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte d’intent d’homicidi i a un any per un delicte de lesions, els dos amb l’atenuant de reparació del mal, a un home que va apunyalar a un altre en un parc de València i va ferir a un tercer que va eixir en defensa de la primera víctima. 

 

A demés, el penat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb cap dels dos ferits i haurà de pagar a la Conselleria de Sanitat 8.491 euros com a responsabilitat civil pels tractaments mèdics i sanitaris que van necessitar els dos perjudicats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fets es van produir cap a les 18.00 hores del 17 d’octubre de 2018 en un parc de València, quan el condemnat i la primera de les víctimes van començar una discussió que va acabar amb una agressió mútua. 

 

L’agredit va tardar 129 dies en curar-se

L’acusat va abandonar el parc, però poc després va buscar al seu rival, que es trobava en un altre jardí de la ciutat, i li va clavar una navalla en el braç. L’agredit va fugir i va demanar ajuda en una botiga de roba, a on va ser sorprés per l’agressor, que el va tornar a apunyalar diferents voltes en la panxa i en el pit. Com a conseqüència, li va causar ferides que van tardar 129 dies en sanar i que li van deixar cinc cicatrius, una d’elles de 24 centímetres.

 

Mentres era agredit en la botiga, un amic del ferit va intervindre en la seua defensa, però l’agressor també li va clavar el ganivet, li va donar colps i li va trencar el nas i un dit de la mà, entre altres lesions. 

 

La sentència, que es va dictar després de què les parts conseguiren un acord de conformitat sobre els fets, la seua qualificació jurídica i les penes, és ferma i no es pot recórrer.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.