Condemnat a sis anys de presó per intentar matar a un home i ferir a un altre en València

Ciutat de la justícia de València

El penat haurà de pagar 8.941 euros a la Conselleria de Sanitat com a responsabilitat civil | Wikipedia

 

La Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte d’intent d’homicidi i a un any per un delicte de lesions, els dos amb l’atenuant de reparació del mal, a un home que va apunyalar a un altre en un parc de València i va ferir a un tercer que va eixir en defensa de la primera víctima. 

 

A demés, el penat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb cap dels dos ferits i haurà de pagar a la Conselleria de Sanitat 8.491 euros com a responsabilitat civil pels tractaments mèdics i sanitaris que van necessitar els dos perjudicats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fets es van produir cap a les 18.00 hores del 17 d’octubre de 2018 en un parc de València, quan el condemnat i la primera de les víctimes van començar una discussió que va acabar amb una agressió mútua. 

 

L’agredit va tardar 129 dies en curar-se

L’acusat va abandonar el parc, però poc després va buscar al seu rival, que es trobava en un altre jardí de la ciutat, i li va clavar una navalla en el braç. L’agredit va fugir i va demanar ajuda en una botiga de roba, a on va ser sorprés per l’agressor, que el va tornar a apunyalar diferents voltes en la panxa i en el pit. Com a conseqüència, li va causar ferides que van tardar 129 dies en sanar i que li van deixar cinc cicatrius, una d’elles de 24 centímetres.

 

Mentres era agredit en la botiga, un amic del ferit va intervindre en la seua defensa, però l’agressor també li va clavar el ganivet, li va donar colps i li va trencar el nas i un dit de la mà, entre altres lesions. 

 

La sentència, que es va dictar després de què les parts conseguiren un acord de conformitat sobre els fets, la seua qualificació jurídica i les penes, és ferma i no es pot recórrer.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.