Condemnat a sis anys de presó per intentar matar a un home i ferir a un altre en València

Ciutat de la justícia de València

El penat haurà de pagar 8.941 euros a la Conselleria de Sanitat com a responsabilitat civil | Wikipedia

 

La Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a cinc anys de presó per un delicte d’intent d’homicidi i a un any per un delicte de lesions, els dos amb l’atenuant de reparació del mal, a un home que va apunyalar a un altre en un parc de València i va ferir a un tercer que va eixir en defensa de la primera víctima. 

 

A demés, el penat no podrà arrimar-se ni comunicar-se amb cap dels dos ferits i haurà de pagar a la Conselleria de Sanitat 8.491 euros com a responsabilitat civil pels tractaments mèdics i sanitaris que van necessitar els dos perjudicats.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els fets es van produir cap a les 18.00 hores del 17 d’octubre de 2018 en un parc de València, quan el condemnat i la primera de les víctimes van començar una discussió que va acabar amb una agressió mútua. 

 

L’agredit va tardar 129 dies en curar-se

L’acusat va abandonar el parc, però poc després va buscar al seu rival, que es trobava en un altre jardí de la ciutat, i li va clavar una navalla en el braç. L’agredit va fugir i va demanar ajuda en una botiga de roba, a on va ser sorprés per l’agressor, que el va tornar a apunyalar diferents voltes en la panxa i en el pit. Com a conseqüència, li va causar ferides que van tardar 129 dies en sanar i que li van deixar cinc cicatrius, una d’elles de 24 centímetres.

 

Mentres era agredit en la botiga, un amic del ferit va intervindre en la seua defensa, però l’agressor també li va clavar el ganivet, li va donar colps i li va trencar el nas i un dit de la mà, entre altres lesions. 

 

La sentència, que es va dictar després de què les parts conseguiren un acord de conformitat sobre els fets, la seua qualificació jurídica i les penes, és ferma i no es pot recórrer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.