Condemnat per violar i contagiar-li el papiloma a la seua fillola en Alacant

Foto d’arxiu d’una xiqueta  | Twitter

 

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència Provincial d’Alacant per haver violat i haver-li contagiat l’enfermetat del papiloma a la seua fillola, de 5 anys, filla de la parella sentimental del seu germà. Els fets es van produir l’any 2016, en una localitat del Vinalopó Mitjà (Alacant) i la menor va patir abusos en dos ocasions pel processat.

 

El contagi de la infacció de caràcter sexual —el papil·loma— i, segons s’ha publicat en la sentència, s’indica que el condemnat tenia un antecedent penal cancel·lat per un altre cas de similars circumstàncies al desembre de 2010. Segons ha provat la sentència, l’home, de 33 anys quan es van produir estos fets, cuidava de la menor i d’altres dos. Ell, aprofitant l’absència dels pares, «amb ànim lasciu i libidinós, en alguna ocasió, la va penetrar baixant-li les bragues i dient-li ‘jugarem a pares i mares».

  

La sentència indica que el primer dels abusos que va patir la menor va ser a casa de la mare del condemnat i el segon va ser a casa de la mare de la menor. L’home tancava les portes de les habitacions, en les què cometia els abusos. Pocs dies després, segons ha recollit l’informe mèdic i pericial, la menor presentava «condiloma acuminat (berrugues de caràcter vaginal) causades pel contagi».

 

L’home s’ha acollit al seu dret de no declarar, encara que prèviament havia negat els fets. Tot i això, han donat per vàlid el testimoni de la xiqueta, després de ser analitzada per psicòlogues. A més, la menor, va afegir que l’home li va avisar que no explicara l’ocorregut a ningú o «no li donaria llepolies».

 

D’estos fets, s’ha tingut en compte com a agreujant la relació de parentiu entre la víctima i el condemnat per a dur a terme el dictamen. Per part de l’acusació particular, com de la Fiscalia, es va demanar la condemna a 12 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual a menor de 16 anys.

 

Finalment, ha sigut condemnat a 10 anys de presó i a pagar una indemnització a la víctima de 20.000 euros. Tampoc se li permet acostar-se durant els pròxims 13 anys a la menor, al seu domicili o centre escolar, com tampoc a poder contactar amb ella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.