16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Condemnat per violar i contagiar-li el papiloma a la seua fillola en Alacant

Foto d’arxiu d’una xiqueta  | Twitter

 

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència Provincial d’Alacant per haver violat i haver-li contagiat l’enfermetat del papiloma a la seua fillola, de 5 anys, filla de la parella sentimental del seu germà. Els fets es van produir l’any 2016, en una localitat del Vinalopó Mitjà (Alacant) i la menor va patir abusos en dos ocasions pel processat.

 

El contagi de la infacció de caràcter sexual —el papil·loma— i, segons s’ha publicat en la sentència, s’indica que el condemnat tenia un antecedent penal cancel·lat per un altre cas de similars circumstàncies al desembre de 2010. Segons ha provat la sentència, l’home, de 33 anys quan es van produir estos fets, cuidava de la menor i d’altres dos. Ell, aprofitant l’absència dels pares, «amb ànim lasciu i libidinós, en alguna ocasió, la va penetrar baixant-li les bragues i dient-li ‘jugarem a pares i mares».

  

La sentència indica que el primer dels abusos que va patir la menor va ser a casa de la mare del condemnat i el segon va ser a casa de la mare de la menor. L’home tancava les portes de les habitacions, en les què cometia els abusos. Pocs dies després, segons ha recollit l’informe mèdic i pericial, la menor presentava «condiloma acuminat (berrugues de caràcter vaginal) causades pel contagi».

 

L’home s’ha acollit al seu dret de no declarar, encara que prèviament havia negat els fets. Tot i això, han donat per vàlid el testimoni de la xiqueta, després de ser analitzada per psicòlogues. A més, la menor, va afegir que l’home li va avisar que no explicara l’ocorregut a ningú o «no li donaria llepolies».

 

D’estos fets, s’ha tingut en compte com a agreujant la relació de parentiu entre la víctima i el condemnat per a dur a terme el dictamen. Per part de l’acusació particular, com de la Fiscalia, es va demanar la condemna a 12 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual a menor de 16 anys.

 

Finalment, ha sigut condemnat a 10 anys de presó i a pagar una indemnització a la víctima de 20.000 euros. Tampoc se li permet acostar-se durant els pròxims 13 anys a la menor, al seu domicili o centre escolar, com tampoc a poder contactar amb ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.