Condemnat per violar i contagiar-li el papiloma a la seua fillola en Alacant

Foto d’arxiu d’una xiqueta  | Twitter

 

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència Provincial d’Alacant per haver violat i haver-li contagiat l’enfermetat del papiloma a la seua fillola, de 5 anys, filla de la parella sentimental del seu germà. Els fets es van produir l’any 2016, en una localitat del Vinalopó Mitjà (Alacant) i la menor va patir abusos en dos ocasions pel processat.

 

El contagi de la infacció de caràcter sexual —el papil·loma— i, segons s’ha publicat en la sentència, s’indica que el condemnat tenia un antecedent penal cancel·lat per un altre cas de similars circumstàncies al desembre de 2010. Segons ha provat la sentència, l’home, de 33 anys quan es van produir estos fets, cuidava de la menor i d’altres dos. Ell, aprofitant l’absència dels pares, «amb ànim lasciu i libidinós, en alguna ocasió, la va penetrar baixant-li les bragues i dient-li ‘jugarem a pares i mares».

  

La sentència indica que el primer dels abusos que va patir la menor va ser a casa de la mare del condemnat i el segon va ser a casa de la mare de la menor. L’home tancava les portes de les habitacions, en les què cometia els abusos. Pocs dies després, segons ha recollit l’informe mèdic i pericial, la menor presentava «condiloma acuminat (berrugues de caràcter vaginal) causades pel contagi».

 

L’home s’ha acollit al seu dret de no declarar, encara que prèviament havia negat els fets. Tot i això, han donat per vàlid el testimoni de la xiqueta, després de ser analitzada per psicòlogues. A més, la menor, va afegir que l’home li va avisar que no explicara l’ocorregut a ningú o «no li donaria llepolies».

 

D’estos fets, s’ha tingut en compte com a agreujant la relació de parentiu entre la víctima i el condemnat per a dur a terme el dictamen. Per part de l’acusació particular, com de la Fiscalia, es va demanar la condemna a 12 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual a menor de 16 anys.

 

Finalment, ha sigut condemnat a 10 anys de presó i a pagar una indemnització a la víctima de 20.000 euros. Tampoc se li permet acostar-se durant els pròxims 13 anys a la menor, al seu domicili o centre escolar, com tampoc a poder contactar amb ella.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.