11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Condemnat per violar i contagiar-li el papiloma a la seua fillola en Alacant

Foto d’arxiu d’una xiqueta  | Twitter

 

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència Provincial d’Alacant per haver violat i haver-li contagiat l’enfermetat del papiloma a la seua fillola, de 5 anys, filla de la parella sentimental del seu germà. Els fets es van produir l’any 2016, en una localitat del Vinalopó Mitjà (Alacant) i la menor va patir abusos en dos ocasions pel processat.

 

El contagi de la infacció de caràcter sexual —el papil·loma— i, segons s’ha publicat en la sentència, s’indica que el condemnat tenia un antecedent penal cancel·lat per un altre cas de similars circumstàncies al desembre de 2010. Segons ha provat la sentència, l’home, de 33 anys quan es van produir estos fets, cuidava de la menor i d’altres dos. Ell, aprofitant l’absència dels pares, «amb ànim lasciu i libidinós, en alguna ocasió, la va penetrar baixant-li les bragues i dient-li ‘jugarem a pares i mares».

  

La sentència indica que el primer dels abusos que va patir la menor va ser a casa de la mare del condemnat i el segon va ser a casa de la mare de la menor. L’home tancava les portes de les habitacions, en les què cometia els abusos. Pocs dies després, segons ha recollit l’informe mèdic i pericial, la menor presentava «condiloma acuminat (berrugues de caràcter vaginal) causades pel contagi».

 

L’home s’ha acollit al seu dret de no declarar, encara que prèviament havia negat els fets. Tot i això, han donat per vàlid el testimoni de la xiqueta, després de ser analitzada per psicòlogues. A més, la menor, va afegir que l’home li va avisar que no explicara l’ocorregut a ningú o «no li donaria llepolies».

 

D’estos fets, s’ha tingut en compte com a agreujant la relació de parentiu entre la víctima i el condemnat per a dur a terme el dictamen. Per part de l’acusació particular, com de la Fiscalia, es va demanar la condemna a 12 anys de presó per un delicte continuat d’abús sexual a menor de 16 anys.

 

Finalment, ha sigut condemnat a 10 anys de presó i a pagar una indemnització a la víctima de 20.000 euros. Tampoc se li permet acostar-se durant els pròxims 13 anys a la menor, al seu domicili o centre escolar, com tampoc a poder contactar amb ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.