16 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detingut per abusar d’una dona després d’enganyar-la amb una falsa oferta de treball en València

DONA

La dona es dedicava a cuidar ancians i el detingut la va enganyar | FREEPIK

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 29 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per haver palpat a una dona en el seu domicili, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Les investigacions es van iniciar la setmana passada, en tindre coneixement els agents d’un abús sexual cap a una dona produït en un domicili de València. La dona havia acudit per una oferta de treball, ja que s’anunciava en una pàgina web com a cuidadora d’ancians.

 

Els fets es van produir la setmana passada, quan un home va contactar amb una amiga telefònicament per a contractar els seus servicis per a cuidar de la seua iaia, per al que van concertar una cita. Després de trobar-se en l’estació de metro de Patraix, la va dur a la suposada casa de la seua iaia per a que la coneguera. Una volta en el lloc, l’home es va llevar la camisa i va començar a palpar-la per tot el cos, però finalment la dona va conseguir escapar de la vivenda. 

 

Fruit de la investigació, els policies van identificar a l’home i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb un antecedent policial per un fet similar, ja ha passat a disposició judicial

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.