Detingut per abusar d’una dona després d’enganyar-la amb una falsa oferta de treball en València

DONA

La dona es dedicava a cuidar ancians i el detingut la va enganyar | FREEPIK

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 29 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per haver palpat a una dona en el seu domicili, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Les investigacions es van iniciar la setmana passada, en tindre coneixement els agents d’un abús sexual cap a una dona produït en un domicili de València. La dona havia acudit per una oferta de treball, ja que s’anunciava en una pàgina web com a cuidadora d’ancians.

 

Els fets es van produir la setmana passada, quan un home va contactar amb una amiga telefònicament per a contractar els seus servicis per a cuidar de la seua iaia, per al que van concertar una cita. Després de trobar-se en l’estació de metro de Patraix, la va dur a la suposada casa de la seua iaia per a que la coneguera. Una volta en el lloc, l’home es va llevar la camisa i va començar a palpar-la per tot el cos, però finalment la dona va conseguir escapar de la vivenda. 

 

Fruit de la investigació, els policies van identificar a l’home i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb un antecedent policial per un fet similar, ja ha passat a disposició judicial

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.

Quatre detinguts a Elx per un frau amb targetes en compres per internet

La Policia Nacional ha detingut a Elx quatre hòmens d’entre 21 i 33 anys per integrar presumptament un grup que comprava telèfons d’alta gamma per internet amb targetes bancàries sostretes. S’han relacionat amb almenys set estafes en diverses ciutats per més de 10.500 euros.

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.