Detingut per abusar d’una dona després d’enganyar-la amb una falsa oferta de treball en València

DONA

La dona es dedicava a cuidar ancians i el detingut la va enganyar | FREEPIK

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 29 anys, d’origen pakistanés, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per haver palpat a una dona en el seu domicili, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Les investigacions es van iniciar la setmana passada, en tindre coneixement els agents d’un abús sexual cap a una dona produït en un domicili de València. La dona havia acudit per una oferta de treball, ja que s’anunciava en una pàgina web com a cuidadora d’ancians.

 

Els fets es van produir la setmana passada, quan un home va contactar amb una amiga telefònicament per a contractar els seus servicis per a cuidar de la seua iaia, per al que van concertar una cita. Després de trobar-se en l’estació de metro de Patraix, la va dur a la suposada casa de la seua iaia per a que la coneguera. Una volta en el lloc, l’home es va llevar la camisa i va començar a palpar-la per tot el cos, però finalment la dona va conseguir escapar de la vivenda. 

 

Fruit de la investigació, els policies van identificar a l’home i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb un antecedent policial per un fet similar, ja ha passat a disposició judicial

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.