Condemnen a dos indigents per assassinar a un altre indigent en Torrevieja

L’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a cinc anys i a dos anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a dos indigents que van matar a colps a un altre indigent després d’una discussió en l’exterior d’un edifici en obres en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on els tres dormien.

 

Els dos condemnats hauran d’indemnitzar de manera conjunta amb 10.000 euros a qui acredite ser familiar de primer grau o cònjuge de la víctima. Els fets es van produir cap a les 17.00 hores del 26 de maig de 2011 quan va tindre lloc una greu discussió per una garrafa d’aigua que usaven per a la seua neteja personal.

 

Durant la baralla, un dels autors del crim li va pegar diferents punyades en la cara a l’home, de 48 anys. A conseqüència del fort colp, la víctima va caure en terra. Una volta en terra, un dels agressors li va pegar una punyada en la cara.

Posteriorment, l’altre condemnat li va donar un fort colp en el pit amb l’objectiu de posar fi a la seua vida. De matinada, un dels condemnats va comprovar que l’home havia mort i va traslladar el cos a un banc de formigó pròxim al lloc en el que passaven la nit. 

 

L’autòpsia va determinar que la víctima va morir entre la una i les tres de la matinada a causa d’una greu ferida al cap. Tal com ha conclòs la sentència, en el moment dels fets els dos indigents es trobaven borratxos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Casa 47 impulsa 44 noves vivendes de lloguer assequible en l’antiga Caserna d’Enginyers de València

Casa 47 encarrega la redacció del projecte per a construir 44 vivendes de lloguer assequible en l'àmbit de l'antiga Caserna d'Enginyers de València, que preveu un total de 438 pisos protegits.

Morant acusa el PP d’assumir el marc ideològic de l’extrema dreta en els seus pactes amb Vox

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta i denúncia els pactes amb Vox i les crítiques de Catalá al procés de regularització d'immigrants.

Morant retrau a Pérez Llorca que no la cride per a parlar de finançament autonòmic

Diana Morant considera que a Juanfran Pérez Llorca no li interessa cridar-la per a tractar la reforma del finançament autonòmic i defén el model que reconeix l'infrafinançament valencià.

Bustinduy advertix a PP, Vox i Junts que seran responsables si cau la pròrroga de lloguers

Pablo Bustinduy alerta que el rebuig al decret que prorroga els contractes de lloguer pot expulsar a centenars de milers de famílies de les seues vivendes i disparar les rendes.

La Generalitat impulsa a l’octubre la trobada juvenil en homenatge a Miguel Hernández

La Generalitat celebrarà a l'octubre la trobada cultural La joventut del poeta, homenatge a Miguel Hernández, per a acostar la seua obra al públic jove després de substituir la tradicional Senda del Poeta.

Bustinduy celebra el retorn de Mónica Oltra i la veu com a possible alcaldessa de València

Pablo Bustinduy celebra la volta de Mónica Oltra a la política activa, destaca la il·lusió que ha generat i la presenta com a referent per a una València centrada en els seus veïns.

Rocanrola 2026 porta el millor hip hop nacional a Alacant amb més de cent artistes

Rocanrola 2026 reunirà a Alacant a més de cent artistes de rap i hip hop en cinc escenaris i més de trenta hores de música en directe, consolidant a la ciutat com a capital del gènere.

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.