Condemnen a dos indigents per assassinar a un altre indigent en Torrevieja

L’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a cinc anys i a dos anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a dos indigents que van matar a colps a un altre indigent després d’una discussió en l’exterior d’un edifici en obres en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on els tres dormien.

 

Els dos condemnats hauran d’indemnitzar de manera conjunta amb 10.000 euros a qui acredite ser familiar de primer grau o cònjuge de la víctima. Els fets es van produir cap a les 17.00 hores del 26 de maig de 2011 quan va tindre lloc una greu discussió per una garrafa d’aigua que usaven per a la seua neteja personal.

 

Durant la baralla, un dels autors del crim li va pegar diferents punyades en la cara a l’home, de 48 anys. A conseqüència del fort colp, la víctima va caure en terra. Una volta en terra, un dels agressors li va pegar una punyada en la cara.

Posteriorment, l’altre condemnat li va donar un fort colp en el pit amb l’objectiu de posar fi a la seua vida. De matinada, un dels condemnats va comprovar que l’home havia mort i va traslladar el cos a un banc de formigó pròxim al lloc en el que passaven la nit. 

 

L’autòpsia va determinar que la víctima va morir entre la una i les tres de la matinada a causa d’una greu ferida al cap. Tal com ha conclòs la sentència, en el moment dels fets els dos indigents es trobaven borratxos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.