13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Condemnen a dos indigents per assassinar a un altre indigent en Torrevieja

L’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a cinc anys i a dos anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a dos indigents que van matar a colps a un altre indigent després d’una discussió en l’exterior d’un edifici en obres en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on els tres dormien.

 

Els dos condemnats hauran d’indemnitzar de manera conjunta amb 10.000 euros a qui acredite ser familiar de primer grau o cònjuge de la víctima. Els fets es van produir cap a les 17.00 hores del 26 de maig de 2011 quan va tindre lloc una greu discussió per una garrafa d’aigua que usaven per a la seua neteja personal.

 

Durant la baralla, un dels autors del crim li va pegar diferents punyades en la cara a l’home, de 48 anys. A conseqüència del fort colp, la víctima va caure en terra. Una volta en terra, un dels agressors li va pegar una punyada en la cara.

Posteriorment, l’altre condemnat li va donar un fort colp en el pit amb l’objectiu de posar fi a la seua vida. De matinada, un dels condemnats va comprovar que l’home havia mort i va traslladar el cos a un banc de formigó pròxim al lloc en el que passaven la nit. 

 

L’autòpsia va determinar que la víctima va morir entre la una i les tres de la matinada a causa d’una greu ferida al cap. Tal com ha conclòs la sentència, en el moment dels fets els dos indigents es trobaven borratxos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.