Condemnen a dos indigents per assassinar a un altre indigent en Torrevieja

L’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a cinc anys i a dos anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a dos indigents que van matar a colps a un altre indigent després d’una discussió en l’exterior d’un edifici en obres en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on els tres dormien.

 

Els dos condemnats hauran d’indemnitzar de manera conjunta amb 10.000 euros a qui acredite ser familiar de primer grau o cònjuge de la víctima. Els fets es van produir cap a les 17.00 hores del 26 de maig de 2011 quan va tindre lloc una greu discussió per una garrafa d’aigua que usaven per a la seua neteja personal.

 

Durant la baralla, un dels autors del crim li va pegar diferents punyades en la cara a l’home, de 48 anys. A conseqüència del fort colp, la víctima va caure en terra. Una volta en terra, un dels agressors li va pegar una punyada en la cara.

Posteriorment, l’altre condemnat li va donar un fort colp en el pit amb l’objectiu de posar fi a la seua vida. De matinada, un dels condemnats va comprovar que l’home havia mort i va traslladar el cos a un banc de formigó pròxim al lloc en el que passaven la nit. 

 

L’autòpsia va determinar que la víctima va morir entre la una i les tres de la matinada a causa d’una greu ferida al cap. Tal com ha conclòs la sentència, en el moment dels fets els dos indigents es trobaven borratxos.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.