Condemnen a dos indigents per assassinar a un altre indigent en Torrevieja

L’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a cinc anys i a dos anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a dos indigents que van matar a colps a un altre indigent després d’una discussió en l’exterior d’un edifici en obres en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a on els tres dormien.

 

Els dos condemnats hauran d’indemnitzar de manera conjunta amb 10.000 euros a qui acredite ser familiar de primer grau o cònjuge de la víctima. Els fets es van produir cap a les 17.00 hores del 26 de maig de 2011 quan va tindre lloc una greu discussió per una garrafa d’aigua que usaven per a la seua neteja personal.

 

Durant la baralla, un dels autors del crim li va pegar diferents punyades en la cara a l’home, de 48 anys. A conseqüència del fort colp, la víctima va caure en terra. Una volta en terra, un dels agressors li va pegar una punyada en la cara.

Posteriorment, l’altre condemnat li va donar un fort colp en el pit amb l’objectiu de posar fi a la seua vida. De matinada, un dels condemnats va comprovar que l’home havia mort i va traslladar el cos a un banc de formigó pròxim al lloc en el que passaven la nit. 

 

L’autòpsia va determinar que la víctima va morir entre la una i les tres de la matinada a causa d’una greu ferida al cap. Tal com ha conclòs la sentència, en el moment dels fets els dos indigents es trobaven borratxos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.