Condemnen a una dona per maltractar a la seua iaia a Rafelcofer

Una dona de Rafelcofer, La Safor, no podrà ni arrimar-se ni comunicar-se amb la seua iaia durant 16 mesos per maltractar-la en la vivenda que compartien les dos, després de que el Jutjat d'Instrucció número 2 de Gandia li ho haja ordenat. La dona està acusada per un delicte de maltractament en l'àmbit familiar, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua iaia, a més de tindre que complir amb 50 dies de treballs per a la comunitat.

 

 

La condemnada va reconéixer els fets que se li atribuïen durant el judici ràpid i van arribar a un acord entre les parts a l'hora d'establir el temps de la condemna. Els fets van ocórrer el 21 de desembre del passat any, quan la dona va colpejar i espentar la seua iaia sense causar-li ferides corporals en el domicili de Rafelcofer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.