Condemnen a dos mesos de presó a una dona que es va negar a posar-se la mascareta en Alacant

 

Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i l’acusada no haurà d’ingressar a la presó.

 

Els fets es van produir dins d’un pub en la zona d’oci del Port d’Alacant. L’autora d’este incident es trobava asseguda en la barra del local sense la mascareta. El personal li va indicar en reiterades ocasions que havia de posar-se-la o hauria d’anar-se’n del negoci. En eixe moment, la discussió va anar pujant d’intensitat quan el porter de seguretat va convidar a la dona a abandonar el lloc.

 

Va agredir al porter

La dona no sols es va negar sinó que va començar a insultar-li i arrapar-li mantenint un forcejament amb ell. Posteriorment, la presumpta agressora va continuar discutint amb la resta dels clients que hi havia en el local, fins que finalment el personal del negoci va telefonar a la Policia Nacional.

 

En arribar els agents al lloc dels fets, la dona va continuar negant-se a abandonar el pub i es va posar molt agressiva amb els agents fins que va ser reduïda. Afortunadament, ni el vigilant de seguretat agredit ni els agents van acabar ferits, excepte alguna esgarrapada al braç en el cas del porter. Per esta raó, les víctimes no reclamaven cap indemnització.

Últimes notícies

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.

Valencia Basket i Casademont Zaragoza es tornaran a vore en les semifinals de la Supercopa

El Valencia Basket s’enfrontarà al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Supercopa Endesa femenina a Torrejón de Ardoz, en una nova reedició de les últimes finals entre els dos equips.

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.