Condemnen una parella per criar de manera il·legal furons en sa casa de Chiva

Ejemplo de shortcode con estilo
El Jutjat penal número 2 de València ha condemnat a 18 mesos de presó a una parella que tenia en el seu domicili de Chiva, a la Foia de Bunyol, un criader il·legal de furons, en el qual els animals es trobaven en molt males condicions higièniques. La sentència, que els condemna per un delicte de maltractament animal […]

El Jutjat penal número 2 de València ha condemnat a 18 mesos de presó a una parella que tenia en el seu domicili de Chiva, a la Foia de Bunyol, un criader il·legal de furons, en el qual els animals es trobaven en molt males condicions higièniques. La sentència, que els condemna per un delicte de maltractament animal continuat, va ser dictada després d'un judici de conformitat en el qual els acusats es van declarar culpables i es van beneficiar d'una rebaixa en la petició de pena que va fer el ministeri fiscal, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). Els criadors no podran tenir animals durant quatre anys i hauran d'indemnitzar amb més de 750 euros a l'associació que va assumir la cura dels furons que van sobreviure. Els condemnats no ingressaran a la presó. La pena de presó els ha sigut suspesa amb la condició que no tornen a delinquir en dos anys. El criader va ser localitzat en setembre de 2015 i no disposava d'autorització administrativa. Els animals es trobaven en «condicions higièniques deplorables», en gàbies plenes d'excrements, sense aliment ni aigua neta i sense l'adequat control veterinari.

  

  

 

Últimes notícies

Dotze dels 110 gossos rescatats a Bunyol han mort

Dotze dels 110 gossos trobats encadenats i sense aigua ni menjar a Bunyol han mort per les seqüeles. Un home de 50 anys ha sigut detingut.

Els núvols i les temperatures suaus marcaran el cap de setmana

La Comunitat Valenciana tindrà un cap de setmana estable, amb núvols, temperatures suaus i vent fluix. No s’esperen pluges destacables entre el 6 i el 8 de novembre.

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.