Condemnen a 22 anys de presó a la viuda Maje i 17 al seu amant per l’assassinat de Patraix

 

L’Audiència Provincial de València ha imposat una condemna de 22 anys de presó per a María Jesús M., Maje, i de 17 per a Salvador R., el seu amant, per l’assassinat d’Antonio Navarro, el marit d’ella en un garatge del barri valencià de Patraix en agost de 2017.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia, el jutge ha aplicat l’agreujant de parentiu en el cas de l’esposa i l’atenuant de col·laboració amb la Justícia en el cas de l’amant. La sentència establix que els dos hauran d’indemnitzar de manera conjunta i solidària a la família de la víctima amb 250.000 euros.

 

Els dos van ser enjudiciats per un jurat popular, que va dictaminar la seua culpabilitat el passat 30 d’octubre en un veredicte emés per unanimitat. Els acusats porten a la presó des de gener de 2018, quan els investigadors van determinar la seua possible responsabilitat en un succés que inicialment va ser abordat com un robatori.

 

El crim s’ha jutjat més de tres anys després de l’assassinat d’Antonio Navarro, marit de la processada, quan anava a pujar al cotxe per a acudir a treballar.

Últimes notícies

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.