Condemnen a 22 anys de presó a la viuda Maje i 17 al seu amant per l’assassinat de Patraix

 

L’Audiència Provincial de València ha imposat una condemna de 22 anys de presó per a María Jesús M., Maje, i de 17 per a Salvador R., el seu amant, per l’assassinat d’Antonio Navarro, el marit d’ella en un garatge del barri valencià de Patraix en agost de 2017.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia, el jutge ha aplicat l’agreujant de parentiu en el cas de l’esposa i l’atenuant de col·laboració amb la Justícia en el cas de l’amant. La sentència establix que els dos hauran d’indemnitzar de manera conjunta i solidària a la família de la víctima amb 250.000 euros.

 

Els dos van ser enjudiciats per un jurat popular, que va dictaminar la seua culpabilitat el passat 30 d’octubre en un veredicte emés per unanimitat. Els acusats porten a la presó des de gener de 2018, quan els investigadors van determinar la seua possible responsabilitat en un succés que inicialment va ser abordat com un robatori.

 

El crim s’ha jutjat més de tres anys després de l’assassinat d’Antonio Navarro, marit de la processada, quan anava a pujar al cotxe per a acudir a treballar.

Últimes notícies

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.