Condemnen a 22 anys de presó a la viuda Maje i 17 al seu amant per l’assassinat de Patraix

 

L’Audiència Provincial de València ha imposat una condemna de 22 anys de presó per a María Jesús M., Maje, i de 17 per a Salvador R., el seu amant, per l’assassinat d’Antonio Navarro, el marit d’ella en un garatge del barri valencià de Patraix en agost de 2017.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia, el jutge ha aplicat l’agreujant de parentiu en el cas de l’esposa i l’atenuant de col·laboració amb la Justícia en el cas de l’amant. La sentència establix que els dos hauran d’indemnitzar de manera conjunta i solidària a la família de la víctima amb 250.000 euros.

 

Els dos van ser enjudiciats per un jurat popular, que va dictaminar la seua culpabilitat el passat 30 d’octubre en un veredicte emés per unanimitat. Els acusats porten a la presó des de gener de 2018, quan els investigadors van determinar la seua possible responsabilitat en un succés que inicialment va ser abordat com un robatori.

 

El crim s’ha jutjat més de tres anys després de l’assassinat d’Antonio Navarro, marit de la processada, quan anava a pujar al cotxe per a acudir a treballar.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.