15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Conducció temeraria a Tenerife

En les últimes hores s’ha fet viral un vídeo d’un nou cas de conducció temerària a Tenerife. Es tracta d’un enregistrament en la qual es pot escoltar una dona que increpa des del seu cotxe a un altre conductor per anar frenant la seua marxa quan circulava en els voltants de la rotonda de Tíncer.

“Tu estàs boig? Que vaig amb un xiquet“, és el primer que se li sent dir a la dona en el vídeo, mentre el conductor de l’altre cotxe tanca la seua finestreta i represa la seua marxa. Després d’això, el vehicle de l’home increpat es col·loca davant de les persones que realitzen l’enregistrament i s’inicia així una espècie de persecució que acaba finalment en la col·lisió de tots dos vehicles.

Durant el minut i mig que duren les imatges es pot sentir la dona afirmar que l’home li ha realitzat prèviament diverses frenades, raó per la qual va prendre la decisió de gravar la seua matrícula per a poder realitzar una denúncia posterior. En un moment donat, i després d’accedir a un altre tram de la via, l’home torna a avançar al vehicle, envaint el voral de la dreta, i després d’assegurar-se de col·locar-se novament davant del cotxe des d’on és gravat, torna a frenar en sec, donant lloc a una col·lisió entre tots dos. A pesar que la dona tracta d’esquivar-ho, finalment tots dos vehicles xoquen, moment en el qual el nen que es troba a l’interior del cotxe on es prenen les imatges comença a plorar espantat.

Em fa mal” i “Tinc por“, sembla dir el menor, mentre la càmera enfoca als seus peus, on es poden apreciar cristalls trencats, probablement de la seua finestreta.

Este video s’ha fet viral i les xarxes socials han reaccionat d’esta manera

 

A veure si a aquesta ameba li fiquen un bon pur i li toquen bé la butxaca…
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via

<

>

Alguns NO haurien de conduir en la seua p. Vida.
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via.

<

>

 

No és la primera acció colèrica al volant estos dies en les carreteres canàries. Fa poc, també es va viralitzar un vídeo d’un conductor que es va emportar per davant la barrera de sortida d’un aparcament de Las Palmas de Gran Canaria al no poder pagar amb targeta de crèdit la seva estada en el lloc.

 

Últimes notícies

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.

Copete es va incorporar a l’entrenament del València, però no va completar la sessió

Copete es va sumar al penúltim entrenament però va parar per precaució. Cömert va completar el treball per primera vegada en la setmana i Raba va seguir a mig fer.

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.