Conducció temeraria a Tenerife

En les últimes hores s’ha fet viral un vídeo d’un nou cas de conducció temerària a Tenerife. Es tracta d’un enregistrament en la qual es pot escoltar una dona que increpa des del seu cotxe a un altre conductor per anar frenant la seua marxa quan circulava en els voltants de la rotonda de Tíncer.

«Tu estàs boig? Que vaig amb un xiquet«, és el primer que se li sent dir a la dona en el vídeo, mentre el conductor de l’altre cotxe tanca la seua finestreta i represa la seua marxa. Després d’això, el vehicle de l’home increpat es col·loca davant de les persones que realitzen l’enregistrament i s’inicia així una espècie de persecució que acaba finalment en la col·lisió de tots dos vehicles.

Durant el minut i mig que duren les imatges es pot sentir la dona afirmar que l’home li ha realitzat prèviament diverses frenades, raó per la qual va prendre la decisió de gravar la seua matrícula per a poder realitzar una denúncia posterior. En un moment donat, i després d’accedir a un altre tram de la via, l’home torna a avançar al vehicle, envaint el voral de la dreta, i després d’assegurar-se de col·locar-se novament davant del cotxe des d’on és gravat, torna a frenar en sec, donant lloc a una col·lisió entre tots dos. A pesar que la dona tracta d’esquivar-ho, finalment tots dos vehicles xoquen, moment en el qual el nen que es troba a l’interior del cotxe on es prenen les imatges comença a plorar espantat.

«Em fa mal» i «Tinc por«, sembla dir el menor, mentre la càmera enfoca als seus peus, on es poden apreciar cristalls trencats, probablement de la seua finestreta.

Este video s’ha fet viral i les xarxes socials han reaccionat d’esta manera

 

A veure si a aquesta ameba li fiquen un bon pur i li toquen bé la butxaca…
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via

<

>

Alguns NO haurien de conduir en la seua p. Vida.
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via.

<

>

 

No és la primera acció colèrica al volant estos dies en les carreteres canàries. Fa poc, també es va viralitzar un vídeo d’un conductor que es va emportar per davant la barrera de sortida d’un aparcament de Las Palmas de Gran Canaria al no poder pagar amb targeta de crèdit la seva estada en el lloc.

 

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.