13.7 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Conducció temeraria a Tenerife

En les últimes hores s’ha fet viral un vídeo d’un nou cas de conducció temerària a Tenerife. Es tracta d’un enregistrament en la qual es pot escoltar una dona que increpa des del seu cotxe a un altre conductor per anar frenant la seua marxa quan circulava en els voltants de la rotonda de Tíncer.

“Tu estàs boig? Que vaig amb un xiquet“, és el primer que se li sent dir a la dona en el vídeo, mentre el conductor de l’altre cotxe tanca la seua finestreta i represa la seua marxa. Després d’això, el vehicle de l’home increpat es col·loca davant de les persones que realitzen l’enregistrament i s’inicia així una espècie de persecució que acaba finalment en la col·lisió de tots dos vehicles.

Durant el minut i mig que duren les imatges es pot sentir la dona afirmar que l’home li ha realitzat prèviament diverses frenades, raó per la qual va prendre la decisió de gravar la seua matrícula per a poder realitzar una denúncia posterior. En un moment donat, i després d’accedir a un altre tram de la via, l’home torna a avançar al vehicle, envaint el voral de la dreta, i després d’assegurar-se de col·locar-se novament davant del cotxe des d’on és gravat, torna a frenar en sec, donant lloc a una col·lisió entre tots dos. A pesar que la dona tracta d’esquivar-ho, finalment tots dos vehicles xoquen, moment en el qual el nen que es troba a l’interior del cotxe on es prenen les imatges comença a plorar espantat.

Em fa mal” i “Tinc por“, sembla dir el menor, mentre la càmera enfoca als seus peus, on es poden apreciar cristalls trencats, probablement de la seua finestreta.

Este video s’ha fet viral i les xarxes socials han reaccionat d’esta manera

 

A veure si a aquesta ameba li fiquen un bon pur i li toquen bé la butxaca…
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via

<

>

Alguns NO haurien de conduir en la seua p. Vida.
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via.

<

>

 

No és la primera acció colèrica al volant estos dies en les carreteres canàries. Fa poc, també es va viralitzar un vídeo d’un conductor que es va emportar per davant la barrera de sortida d’un aparcament de Las Palmas de Gran Canaria al no poder pagar amb targeta de crèdit la seva estada en el lloc.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.