Conducció temeraria a Tenerife

En les últimes hores s’ha fet viral un vídeo d’un nou cas de conducció temerària a Tenerife. Es tracta d’un enregistrament en la qual es pot escoltar una dona que increpa des del seu cotxe a un altre conductor per anar frenant la seua marxa quan circulava en els voltants de la rotonda de Tíncer.

«Tu estàs boig? Que vaig amb un xiquet«, és el primer que se li sent dir a la dona en el vídeo, mentre el conductor de l’altre cotxe tanca la seua finestreta i represa la seua marxa. Després d’això, el vehicle de l’home increpat es col·loca davant de les persones que realitzen l’enregistrament i s’inicia així una espècie de persecució que acaba finalment en la col·lisió de tots dos vehicles.

Durant el minut i mig que duren les imatges es pot sentir la dona afirmar que l’home li ha realitzat prèviament diverses frenades, raó per la qual va prendre la decisió de gravar la seua matrícula per a poder realitzar una denúncia posterior. En un moment donat, i després d’accedir a un altre tram de la via, l’home torna a avançar al vehicle, envaint el voral de la dreta, i després d’assegurar-se de col·locar-se novament davant del cotxe des d’on és gravat, torna a frenar en sec, donant lloc a una col·lisió entre tots dos. A pesar que la dona tracta d’esquivar-ho, finalment tots dos vehicles xoquen, moment en el qual el nen que es troba a l’interior del cotxe on es prenen les imatges comença a plorar espantat.

«Em fa mal» i «Tinc por«, sembla dir el menor, mentre la càmera enfoca als seus peus, on es poden apreciar cristalls trencats, probablement de la seua finestreta.

Este video s’ha fet viral i les xarxes socials han reaccionat d’esta manera

 

A veure si a aquesta ameba li fiquen un bon pur i li toquen bé la butxaca…
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via

<

>

Alguns NO haurien de conduir en la seua p. Vida.
Conducció temerària a Tenerife: Un home provoca una col·lisió després de frenar en sec el seu cotxe en la via.

<

>

 

No és la primera acció colèrica al volant estos dies en les carreteres canàries. Fa poc, també es va viralitzar un vídeo d’un conductor que es va emportar per davant la barrera de sortida d’un aparcament de Las Palmas de Gran Canaria al no poder pagar amb targeta de crèdit la seva estada en el lloc.

 

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.