17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un conductor de Cabify drogat xoca a posta en Alacant: «Este viatge vos eixirà gratis»

Clara, Andrea, Lucia i Alícia són quatre xiques d’Alacant que dissabte passat van tindre una molt mala experiència amb Cabify. Les jóvens pretenien anar des de Rambla fins a l’avinguda del Locutor Vicente Hipólito en la Platja de Sant Joan, però el que pareixia un trajecte normal acabà amb tres d’elles en l’hospital bona part de la nit.

 

Tot pareixia normal quan les xiques van pujar al cotxe per a fer el trajecte. «Ens va preguntar com anàvem a abonar el trajecte, si amb targeta o a través de l’APP. I en eixe moment ens va comentar alguna cosa que, en un primer moment, no li vam donar més importància. Ens va dir: ‘Este viatge vos eixirà gratis’», afirma Clara Garrido al diari ‘Información’.

 

Tot i això, les xiques sí que van notar un poc estrany que l’home començara a parlar de la seua vida privada, contant-les coses «com que s’acabava de separar o que havia sigut el seu aniversari i ningú l’havia felicitat».

 

«Va començar a accelerar, sense ninguna explicació»

Va ser quan les jóvens li van dir a on les havia de deixar quan «va començar a accelerar, sense ninguna explicació. Li començarem a cridar, que ens parara, però ell va seguir avant, esquivant diferents cotxes, fins que ens vam xocar contra la rotonda del TRAM, volant per damunt de les vies».

 

Diferents ambulàncies i patrulles de la Policia Local van acudir al lloc dels fets i ara investiguen el succés per conducció negligent. El conductor va donar positiu en el test de drogues per haver consumit amfetamines i, segons afirma Clara, «ni es va arrimar a nosaltres, ni es va preocupar pel nostre estat en cap moment».

 

Tres xiques van haver de ser traslladades a l’hospital i passar allí bona part de la nit fins que van rebre l’alta. La mateixa Clara es va trencar una costella, té una fissura en un dit i contusions per tot el cos.

 

15% de descompte en els pròxims tres viatges, la indemnització de l’empresa

A més a més, les xiques estan molt cabrejades amb l’actitud de l’empresa, qui després de conéixer els fets, els va prometre un 15% de descompte en els pròxims tres viatges i afirmen «que ells no són responsables, que es limiten a posar en contacte a usuaris i empreses de transport de persones».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.