Un conductor de Cabify drogat xoca a posta en Alacant: «Este viatge vos eixirà gratis»

Clara, Andrea, Lucia i Alícia són quatre xiques d’Alacant que dissabte passat van tindre una molt mala experiència amb Cabify. Les jóvens pretenien anar des de Rambla fins a l’avinguda del Locutor Vicente Hipólito en la Platja de Sant Joan, però el que pareixia un trajecte normal acabà amb tres d’elles en l’hospital bona part de la nit.

 

Tot pareixia normal quan les xiques van pujar al cotxe per a fer el trajecte. «Ens va preguntar com anàvem a abonar el trajecte, si amb targeta o a través de l’APP. I en eixe moment ens va comentar alguna cosa que, en un primer moment, no li vam donar més importància. Ens va dir: ‘Este viatge vos eixirà gratis’», afirma Clara Garrido al diari ‘Información’.

 

Tot i això, les xiques sí que van notar un poc estrany que l’home començara a parlar de la seua vida privada, contant-les coses «com que s’acabava de separar o que havia sigut el seu aniversari i ningú l’havia felicitat».

 

«Va començar a accelerar, sense ninguna explicació»

Va ser quan les jóvens li van dir a on les havia de deixar quan «va començar a accelerar, sense ninguna explicació. Li començarem a cridar, que ens parara, però ell va seguir avant, esquivant diferents cotxes, fins que ens vam xocar contra la rotonda del TRAM, volant per damunt de les vies».

 

Diferents ambulàncies i patrulles de la Policia Local van acudir al lloc dels fets i ara investiguen el succés per conducció negligent. El conductor va donar positiu en el test de drogues per haver consumit amfetamines i, segons afirma Clara, «ni es va arrimar a nosaltres, ni es va preocupar pel nostre estat en cap moment».

 

Tres xiques van haver de ser traslladades a l’hospital i passar allí bona part de la nit fins que van rebre l’alta. La mateixa Clara es va trencar una costella, té una fissura en un dit i contusions per tot el cos.

 

15% de descompte en els pròxims tres viatges, la indemnització de l’empresa

A més a més, les xiques estan molt cabrejades amb l’actitud de l’empresa, qui després de conéixer els fets, els va prometre un 15% de descompte en els pròxims tres viatges i afirmen «que ells no són responsables, que es limiten a posar en contacte a usuaris i empreses de transport de persones».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.