Un conductor de Cabify drogat xoca a posta en Alacant: «Este viatge vos eixirà gratis»

Clara, Andrea, Lucia i Alícia són quatre xiques d’Alacant que dissabte passat van tindre una molt mala experiència amb Cabify. Les jóvens pretenien anar des de Rambla fins a l’avinguda del Locutor Vicente Hipólito en la Platja de Sant Joan, però el que pareixia un trajecte normal acabà amb tres d’elles en l’hospital bona part de la nit.

 

Tot pareixia normal quan les xiques van pujar al cotxe per a fer el trajecte. «Ens va preguntar com anàvem a abonar el trajecte, si amb targeta o a través de l’APP. I en eixe moment ens va comentar alguna cosa que, en un primer moment, no li vam donar més importància. Ens va dir: ‘Este viatge vos eixirà gratis’», afirma Clara Garrido al diari ‘Información’.

 

Tot i això, les xiques sí que van notar un poc estrany que l’home començara a parlar de la seua vida privada, contant-les coses «com que s’acabava de separar o que havia sigut el seu aniversari i ningú l’havia felicitat».

 

«Va començar a accelerar, sense ninguna explicació»

Va ser quan les jóvens li van dir a on les havia de deixar quan «va començar a accelerar, sense ninguna explicació. Li començarem a cridar, que ens parara, però ell va seguir avant, esquivant diferents cotxes, fins que ens vam xocar contra la rotonda del TRAM, volant per damunt de les vies».

 

Diferents ambulàncies i patrulles de la Policia Local van acudir al lloc dels fets i ara investiguen el succés per conducció negligent. El conductor va donar positiu en el test de drogues per haver consumit amfetamines i, segons afirma Clara, «ni es va arrimar a nosaltres, ni es va preocupar pel nostre estat en cap moment».

 

Tres xiques van haver de ser traslladades a l’hospital i passar allí bona part de la nit fins que van rebre l’alta. La mateixa Clara es va trencar una costella, té una fissura en un dit i contusions per tot el cos.

 

15% de descompte en els pròxims tres viatges, la indemnització de l’empresa

A més a més, les xiques estan molt cabrejades amb l’actitud de l’empresa, qui després de conéixer els fets, els va prometre un 15% de descompte en els pròxims tres viatges i afirmen «que ells no són responsables, que es limiten a posar en contacte a usuaris i empreses de transport de persones».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.