Un conductor de Cabify drogat xoca a posta en Alacant: «Este viatge vos eixirà gratis»

Clara, Andrea, Lucia i Alícia són quatre xiques d’Alacant que dissabte passat van tindre una molt mala experiència amb Cabify. Les jóvens pretenien anar des de Rambla fins a l’avinguda del Locutor Vicente Hipólito en la Platja de Sant Joan, però el que pareixia un trajecte normal acabà amb tres d’elles en l’hospital bona part de la nit.

 

Tot pareixia normal quan les xiques van pujar al cotxe per a fer el trajecte. «Ens va preguntar com anàvem a abonar el trajecte, si amb targeta o a través de l’APP. I en eixe moment ens va comentar alguna cosa que, en un primer moment, no li vam donar més importància. Ens va dir: ‘Este viatge vos eixirà gratis’», afirma Clara Garrido al diari ‘Información’.

 

Tot i això, les xiques sí que van notar un poc estrany que l’home començara a parlar de la seua vida privada, contant-les coses «com que s’acabava de separar o que havia sigut el seu aniversari i ningú l’havia felicitat».

 

«Va començar a accelerar, sense ninguna explicació»

Va ser quan les jóvens li van dir a on les havia de deixar quan «va començar a accelerar, sense ninguna explicació. Li començarem a cridar, que ens parara, però ell va seguir avant, esquivant diferents cotxes, fins que ens vam xocar contra la rotonda del TRAM, volant per damunt de les vies».

 

Diferents ambulàncies i patrulles de la Policia Local van acudir al lloc dels fets i ara investiguen el succés per conducció negligent. El conductor va donar positiu en el test de drogues per haver consumit amfetamines i, segons afirma Clara, «ni es va arrimar a nosaltres, ni es va preocupar pel nostre estat en cap moment».

 

Tres xiques van haver de ser traslladades a l’hospital i passar allí bona part de la nit fins que van rebre l’alta. La mateixa Clara es va trencar una costella, té una fissura en un dit i contusions per tot el cos.

 

15% de descompte en els pròxims tres viatges, la indemnització de l’empresa

A més a més, les xiques estan molt cabrejades amb l’actitud de l’empresa, qui després de conéixer els fets, els va prometre un 15% de descompte en els pròxims tres viatges i afirmen «que ells no són responsables, que es limiten a posar en contacte a usuaris i empreses de transport de persones».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.