Un conductor de Cabify drogat xoca a posta en Alacant: «Este viatge vos eixirà gratis»

Clara, Andrea, Lucia i Alícia són quatre xiques d’Alacant que dissabte passat van tindre una molt mala experiència amb Cabify. Les jóvens pretenien anar des de Rambla fins a l’avinguda del Locutor Vicente Hipólito en la Platja de Sant Joan, però el que pareixia un trajecte normal acabà amb tres d’elles en l’hospital bona part de la nit.

 

Tot pareixia normal quan les xiques van pujar al cotxe per a fer el trajecte. «Ens va preguntar com anàvem a abonar el trajecte, si amb targeta o a través de l’APP. I en eixe moment ens va comentar alguna cosa que, en un primer moment, no li vam donar més importància. Ens va dir: ‘Este viatge vos eixirà gratis’», afirma Clara Garrido al diari ‘Información’.

 

Tot i això, les xiques sí que van notar un poc estrany que l’home començara a parlar de la seua vida privada, contant-les coses «com que s’acabava de separar o que havia sigut el seu aniversari i ningú l’havia felicitat».

 

«Va començar a accelerar, sense ninguna explicació»

Va ser quan les jóvens li van dir a on les havia de deixar quan «va començar a accelerar, sense ninguna explicació. Li començarem a cridar, que ens parara, però ell va seguir avant, esquivant diferents cotxes, fins que ens vam xocar contra la rotonda del TRAM, volant per damunt de les vies».

 

Diferents ambulàncies i patrulles de la Policia Local van acudir al lloc dels fets i ara investiguen el succés per conducció negligent. El conductor va donar positiu en el test de drogues per haver consumit amfetamines i, segons afirma Clara, «ni es va arrimar a nosaltres, ni es va preocupar pel nostre estat en cap moment».

 

Tres xiques van haver de ser traslladades a l’hospital i passar allí bona part de la nit fins que van rebre l’alta. La mateixa Clara es va trencar una costella, té una fissura en un dit i contusions per tot el cos.

 

15% de descompte en els pròxims tres viatges, la indemnització de l’empresa

A més a més, les xiques estan molt cabrejades amb l’actitud de l’empresa, qui després de conéixer els fets, els va prometre un 15% de descompte en els pròxims tres viatges i afirmen «que ells no són responsables, que es limiten a posar en contacte a usuaris i empreses de transport de persones».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.