12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Dos ferides en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura d’Utiel

Dos dones han resultat ferides este dijous després de patir un accident en l’A-3, a l’altura d’Utiel. El succés, en el que s’han vist implicats un cotxe i un camió, s’ha produït cap a les 5.30 hores, en el quilòmetre 279 en direcció Madrid.

 

Segons ha informat el Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, s’han desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

També han intervingut quatre dotacions de bombers amb huit efectius del parc de Requena per a traure a una persona que s’havia quedat atrapada dins del vehicle.

 

Els efectius mèdics han assistit a dos dones, una de 29 anys per contusió toràcica i una altra de 54 anys per contusió en un braç. Una volta estabilitzades, les dos han sigut traslladades a l’Hospital de Requena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les infeccions per grip han caigut quasi a la mitat en la Comunitat Valenciana en una setmana

La incidència de grip ha baixat a 121 per 100.000, un 48,2% menys que la setmana prèvia. El VRS ha pujat, la COVID-19 seguix sense casos i els ingressos greus han disminuït.

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.