13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Dos ferides en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-3, a l’altura d’Utiel

Dos dones han resultat ferides este dijous després de patir un accident en l’A-3, a l’altura d’Utiel. El succés, en el que s’han vist implicats un cotxe i un camió, s’ha produït cap a les 5.30 hores, en el quilòmetre 279 en direcció Madrid.

 

Segons ha informat el Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, s’han desplaçat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

També han intervingut quatre dotacions de bombers amb huit efectius del parc de Requena per a traure a una persona que s’havia quedat atrapada dins del vehicle.

 

Els efectius mèdics han assistit a dos dones, una de 29 anys per contusió toràcica i una altra de 54 anys per contusió en un braç. Una volta estabilitzades, les dos han sigut traslladades a l’Hospital de Requena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.