23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Motorista ferit greu en xocar amb un cotxe en Castelló

 

Este dimecres de nit, cap a les 20.15 hores, s’ha produït un accident en l’avinguda de Chatelleraut de Castelló, en la comarca de la Plana Alta. Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un cotxe i un ciclomotor han xocat en esta avinguda, cosa que ha provocat lesions considerables en el conductor de la moto.

 

Tal com ha avançat ‘Mediterráneo’, pareix ser que el ferit és un repartidor de pizza, que ha sigut atés pels efectius mèdics desplaçats als llocs dels fets. En concret, ha calgut la intervenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han intervingut en les policontusions i el traumatisme toràcic que presentava la víctima.

 

Poc després de la primera atenció, l’accidentat ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló. Fonts policials han confirmat que el conductor del cotxe no presentava indicis de conduir baix els efectes de l’alcohol o alguna altra classe de substància. Ara per ara, es desconeix l’evolució del motorista.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé acusa a Feijóo d’adoptar l’ideari ultra i alerta sobre la igualtat

Bernabé ha acusat a Feijóo d'adoptar l'ideari de la ultradreta després de les paraules de María Guardiola sobre un feminisme de Vox i ha advertit de riscos per a les lleis d'igualtat.

Xúquer i Segura disparen les seues reserves després de les pluges i queden per damunt de la seua mitjana decennal

Les conques del Xúquer i del Segura han sumat 130 i 71 hm³ en l'última setmana i depassen la seua mitjana decennal. Espanya aconseguix 46.229 hm³, el 82,5%, màxim en 12 anys.

Pedro sacsejarà Espanya fins al dijous amb temporal, vent i neu des de 700 metres

La borrasca Pedro, setzena de la temporada, deixarà vent fort, temporal marítim i nevades des de 700-1.000 m. L'episodi arriba amb sòls negats i rius al límit.

Llevant i Vila-real es juguen tres punts extra per a curar ferides

El partit ajornat de la jornada 16 enfronta a Llevant i Vila-real en el Ciutat de València. Tres punts en joc que poden moure la taula immediatament.

La Generalitat prova la xarxa 5G pública per a validar el seu ús en emergències

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport de la infraestructura d'emergències, amb quatre pilots en entorns urbans, industrial i rural. El pla, finançat amb fons europeus i coordinat per ISTEC, mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo, continuïtat en zones d'ombra i combinació amb satèl·lit.

L’oposició exigix enviar a Anticorrupció als dos adjudicataris que han renunciat a VPP a la Platja de Sant Joan

Els grups d'esquerra han urgit a Luis Barcala a enviar a Anticorrupció la identitat i l'expedient de dos adjudicataris que han renunciat. Reclamen aclarir com van accedir a les VPP dels Naus i els motius de la renúncia, i exigixen responsabilitats polítiques.

Luiz Castro no espera sanció al Llevant pel botellazo a Cömert

El tècnic del Llevant va assegurar que no preveu castic al club després del botellazo a Eray Cömert al final del derbi i va atribuir el caos a un gest previ del rival.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán este dimecres la constitució de la Comissió Mixta per la dana a Riba-roja de Túria. El president acudix amb tarannà constructiu i lamenta el retard de l'òrgan.