Motorista ferit greu en xocar amb un cotxe en Castelló

 

Este dimecres de nit, cap a les 20.15 hores, s’ha produït un accident en l’avinguda de Chatelleraut de Castelló, en la comarca de la Plana Alta. Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un cotxe i un ciclomotor han xocat en esta avinguda, cosa que ha provocat lesions considerables en el conductor de la moto.

 

Tal com ha avançat ‘Mediterráneo’, pareix ser que el ferit és un repartidor de pizza, que ha sigut atés pels efectius mèdics desplaçats als llocs dels fets. En concret, ha calgut la intervenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han intervingut en les policontusions i el traumatisme toràcic que presentava la víctima.

 

Poc després de la primera atenció, l’accidentat ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló. Fonts policials han confirmat que el conductor del cotxe no presentava indicis de conduir baix els efectes de l’alcohol o alguna altra classe de substància. Ara per ara, es desconeix l’evolució del motorista.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.