Home a punt de morir d’un atac neurològic mentres parlava amb una amiga en Castelló

Port de Sagunt

Imatge d’arxiu d’una reanimació a un home inconscient | Twitter

 

Una història amb final feliç que podria haver acabat en tragèdia en Castelló. Un home de 42 anys, veí de la capital de la Plana estava parlant amb una amiga per telèfon quan, de repent, va començar a parlar sense sentit i a balbucejar. Poc després, l’amiga sentiria un colp fort a l’altra banda del telèfon i cap resposta més.

 

Va ser en eixe moment quan la dona va avisar a Emergències, ja que tenia por que al seu amic li estiguera passant alguna cosa greu. En rebre l’avís, efectius dels Bombers i de la Policia Local van acudir ràpidament a la vivenda de l’afectat, seguint les indicacions de la seua amiga. En arribar a la casa, situada en l’avinguda de Chatellerault, tal com avança ‘Mediterráneo’, van tocar a la porta. Amb tot, en no rebre resposta, van entrar per la força al domicili.

 

Una volta dins de la casa, van vore que l’home estava en terra inconscient i, gràcies a la intervenció d’agents del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) van poder estabilitzar-lo. Segons pareix, havia caigut en terra, mig desmaiat, i havia patit convulsions com a conseqüència d’un atac de tipo neurològic. De fet, la victima era incapaç de recordar res del que havia passat. Per això, en vore la gravetat dels fets, van traslladar a l’home, de nacionalitat italiana, a l’Hospital General de Castelló, a on va ser ingressat per a un reconeiximent exhaustiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.