Home a punt de morir d’un atac neurològic mentres parlava amb una amiga en Castelló

Port de Sagunt

Imatge d’arxiu d’una reanimació a un home inconscient | Twitter

 

Una història amb final feliç que podria haver acabat en tragèdia en Castelló. Un home de 42 anys, veí de la capital de la Plana estava parlant amb una amiga per telèfon quan, de repent, va començar a parlar sense sentit i a balbucejar. Poc després, l’amiga sentiria un colp fort a l’altra banda del telèfon i cap resposta més.

 

Va ser en eixe moment quan la dona va avisar a Emergències, ja que tenia por que al seu amic li estiguera passant alguna cosa greu. En rebre l’avís, efectius dels Bombers i de la Policia Local van acudir ràpidament a la vivenda de l’afectat, seguint les indicacions de la seua amiga. En arribar a la casa, situada en l’avinguda de Chatellerault, tal com avança ‘Mediterráneo’, van tocar a la porta. Amb tot, en no rebre resposta, van entrar per la força al domicili.

 

Una volta dins de la casa, van vore que l’home estava en terra inconscient i, gràcies a la intervenció d’agents del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) van poder estabilitzar-lo. Segons pareix, havia caigut en terra, mig desmaiat, i havia patit convulsions com a conseqüència d’un atac de tipo neurològic. De fet, la victima era incapaç de recordar res del que havia passat. Per això, en vore la gravetat dels fets, van traslladar a l’home, de nacionalitat italiana, a l’Hospital General de Castelló, a on va ser ingressat per a un reconeiximent exhaustiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.