13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Home a punt de morir d’un atac neurològic mentres parlava amb una amiga en Castelló

Port de Sagunt

Imatge d’arxiu d’una reanimació a un home inconscient | Twitter

 

Una història amb final feliç que podria haver acabat en tragèdia en Castelló. Un home de 42 anys, veí de la capital de la Plana estava parlant amb una amiga per telèfon quan, de repent, va començar a parlar sense sentit i a balbucejar. Poc després, l’amiga sentiria un colp fort a l’altra banda del telèfon i cap resposta més.

 

Va ser en eixe moment quan la dona va avisar a Emergències, ja que tenia por que al seu amic li estiguera passant alguna cosa greu. En rebre l’avís, efectius dels Bombers i de la Policia Local van acudir ràpidament a la vivenda de l’afectat, seguint les indicacions de la seua amiga. En arribar a la casa, situada en l’avinguda de Chatellerault, tal com avança ‘Mediterráneo’, van tocar a la porta. Amb tot, en no rebre resposta, van entrar per la força al domicili.

 

Una volta dins de la casa, van vore que l’home estava en terra inconscient i, gràcies a la intervenció d’agents del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) van poder estabilitzar-lo. Segons pareix, havia caigut en terra, mig desmaiat, i havia patit convulsions com a conseqüència d’un atac de tipo neurològic. De fet, la victima era incapaç de recordar res del que havia passat. Per això, en vore la gravetat dels fets, van traslladar a l’home, de nacionalitat italiana, a l’Hospital General de Castelló, a on va ser ingressat per a un reconeiximent exhaustiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.