Home a punt de morir d’un atac neurològic mentres parlava amb una amiga en Castelló

Port de Sagunt

Imatge d’arxiu d’una reanimació a un home inconscient | Twitter

 

Una història amb final feliç que podria haver acabat en tragèdia en Castelló. Un home de 42 anys, veí de la capital de la Plana estava parlant amb una amiga per telèfon quan, de repent, va començar a parlar sense sentit i a balbucejar. Poc després, l’amiga sentiria un colp fort a l’altra banda del telèfon i cap resposta més.

 

Va ser en eixe moment quan la dona va avisar a Emergències, ja que tenia por que al seu amic li estiguera passant alguna cosa greu. En rebre l’avís, efectius dels Bombers i de la Policia Local van acudir ràpidament a la vivenda de l’afectat, seguint les indicacions de la seua amiga. En arribar a la casa, situada en l’avinguda de Chatellerault, tal com avança ‘Mediterráneo’, van tocar a la porta. Amb tot, en no rebre resposta, van entrar per la força al domicili.

 

Una volta dins de la casa, van vore que l’home estava en terra inconscient i, gràcies a la intervenció d’agents del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) van poder estabilitzar-lo. Segons pareix, havia caigut en terra, mig desmaiat, i havia patit convulsions com a conseqüència d’un atac de tipo neurològic. De fet, la victima era incapaç de recordar res del que havia passat. Per això, en vore la gravetat dels fets, van traslladar a l’home, de nacionalitat italiana, a l’Hospital General de Castelló, a on va ser ingressat per a un reconeiximent exhaustiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet triomfa a Aspe

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat una edició especial de panettone de mango i xocolate amb llet per a consumir-lo també a l'estiu i trencar amb la seua tradicional associació al Nadal.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.
FILMOTECA D'ESTIU