13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Home a punt de morir d’un atac neurològic mentres parlava amb una amiga en Castelló

Port de Sagunt

Imatge d’arxiu d’una reanimació a un home inconscient | Twitter

 

Una història amb final feliç que podria haver acabat en tragèdia en Castelló. Un home de 42 anys, veí de la capital de la Plana estava parlant amb una amiga per telèfon quan, de repent, va començar a parlar sense sentit i a balbucejar. Poc després, l’amiga sentiria un colp fort a l’altra banda del telèfon i cap resposta més.

 

Va ser en eixe moment quan la dona va avisar a Emergències, ja que tenia por que al seu amic li estiguera passant alguna cosa greu. En rebre l’avís, efectius dels Bombers i de la Policia Local van acudir ràpidament a la vivenda de l’afectat, seguint les indicacions de la seua amiga. En arribar a la casa, situada en l’avinguda de Chatellerault, tal com avança ‘Mediterráneo’, van tocar a la porta. Amb tot, en no rebre resposta, van entrar per la força al domicili.

 

Una volta dins de la casa, van vore que l’home estava en terra inconscient i, gràcies a la intervenció d’agents del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) van poder estabilitzar-lo. Segons pareix, havia caigut en terra, mig desmaiat, i havia patit convulsions com a conseqüència d’un atac de tipo neurològic. De fet, la victima era incapaç de recordar res del que havia passat. Per això, en vore la gravetat dels fets, van traslladar a l’home, de nacionalitat italiana, a l’Hospital General de Castelló, a on va ser ingressat per a un reconeiximent exhaustiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.

L’Elx va sumar el 77,19% dels punts en el Martínez Valero en 2025

L'Elx va tancar 2025 amb un 77,19% de punts sumats en el Martínez Valero en Lliga. La fortalesa com a local va ser clau per a l'ascens i per a mantindre's lluny del descens.