Un conductor cau en una séquia de Castelló després de conduir baix els efectes de drogues i alcohol

 

La Policia Local de Castelló va intervindre este diumenge en un aparatós accident de trànsit en el qual ha estat implicat un sol turisme, el qual, després d’eixir-se’n de la via, ha caigut a una sèquia contigua a un camí rural.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 7.30 hores del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Recerca d’accidents de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Fiat Punto de color gris que circulava pel camí La Plana en direcció al Grau de Castelló se n’ha eixit de la via en efectuar un gir a l’esquerra per a accedir al camí Donació.

 

Diversos conductors que en eixe moment circulaven pel camí La Plana han avisat ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

  

 

 

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, la qual ha localitzat el sinistre i al conductor del turisme accidentat, qui no presentava cap lesió encara que sí evidents símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, pel que els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

El conductor, A.P.A., de 23 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, ha sigut sotmès a la prova d’alcoholèmia i drogues donant positiu en ambdues, pel que la Policia Local de Castelló li ha imputat un presumpte delicte contra la Seguretat Vial per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques.

 

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del vehicle, que ha patit múltiples danys en la seua part frontal, ha resultat afectat un espill que facilita la visibilitat de l’encreuament, el qual ha quedat completament inservible.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha procedit al tall d’un carril de circulació del camí rural al seu pas pel camí Donació durant mitja hora mentre es retirava de la via el vehicle accidentat.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.