15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un conductor cau en una séquia de Castelló després de conduir baix els efectes de drogues i alcohol

 

La Policia Local de Castelló va intervindre este diumenge en un aparatós accident de trànsit en el qual ha estat implicat un sol turisme, el qual, després d’eixir-se’n de la via, ha caigut a una sèquia contigua a un camí rural.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 7.30 hores del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Recerca d’accidents de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Fiat Punto de color gris que circulava pel camí La Plana en direcció al Grau de Castelló se n’ha eixit de la via en efectuar un gir a l’esquerra per a accedir al camí Donació.

 

Diversos conductors que en eixe moment circulaven pel camí La Plana han avisat ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

  

 

 

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, la qual ha localitzat el sinistre i al conductor del turisme accidentat, qui no presentava cap lesió encara que sí evidents símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, pel que els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

El conductor, A.P.A., de 23 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, ha sigut sotmès a la prova d’alcoholèmia i drogues donant positiu en ambdues, pel que la Policia Local de Castelló li ha imputat un presumpte delicte contra la Seguretat Vial per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques.

 

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del vehicle, que ha patit múltiples danys en la seua part frontal, ha resultat afectat un espill que facilita la visibilitat de l’encreuament, el qual ha quedat completament inservible.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha procedit al tall d’un carril de circulació del camí rural al seu pas pel camí Donació durant mitja hora mentre es retirava de la via el vehicle accidentat.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.