Un conductor cau en una séquia de Castelló després de conduir baix els efectes de drogues i alcohol

 

La Policia Local de Castelló va intervindre este diumenge en un aparatós accident de trànsit en el qual ha estat implicat un sol turisme, el qual, després d’eixir-se’n de la via, ha caigut a una sèquia contigua a un camí rural.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 7.30 hores del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Recerca d’accidents de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Fiat Punto de color gris que circulava pel camí La Plana en direcció al Grau de Castelló se n’ha eixit de la via en efectuar un gir a l’esquerra per a accedir al camí Donació.

 

Diversos conductors que en eixe moment circulaven pel camí La Plana han avisat ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

  

 

 

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, la qual ha localitzat el sinistre i al conductor del turisme accidentat, qui no presentava cap lesió encara que sí evidents símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, pel que els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

El conductor, A.P.A., de 23 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, ha sigut sotmès a la prova d’alcoholèmia i drogues donant positiu en ambdues, pel que la Policia Local de Castelló li ha imputat un presumpte delicte contra la Seguretat Vial per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques.

 

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del vehicle, que ha patit múltiples danys en la seua part frontal, ha resultat afectat un espill que facilita la visibilitat de l’encreuament, el qual ha quedat completament inservible.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha procedit al tall d’un carril de circulació del camí rural al seu pas pel camí Donació durant mitja hora mentre es retirava de la via el vehicle accidentat.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.