Un conductor cau en una séquia de Castelló després de conduir baix els efectes de drogues i alcohol

 

La Policia Local de Castelló va intervindre este diumenge en un aparatós accident de trànsit en el qual ha estat implicat un sol turisme, el qual, després d’eixir-se’n de la via, ha caigut a una sèquia contigua a un camí rural.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 7.30 hores del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Recerca d’accidents de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Fiat Punto de color gris que circulava pel camí La Plana en direcció al Grau de Castelló se n’ha eixit de la via en efectuar un gir a l’esquerra per a accedir al camí Donació.

 

Diversos conductors que en eixe moment circulaven pel camí La Plana han avisat ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

  

 

 

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, la qual ha localitzat el sinistre i al conductor del turisme accidentat, qui no presentava cap lesió encara que sí evidents símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, pel que els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

El conductor, A.P.A., de 23 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, ha sigut sotmès a la prova d’alcoholèmia i drogues donant positiu en ambdues, pel que la Policia Local de Castelló li ha imputat un presumpte delicte contra la Seguretat Vial per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques.

 

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del vehicle, que ha patit múltiples danys en la seua part frontal, ha resultat afectat un espill que facilita la visibilitat de l’encreuament, el qual ha quedat completament inservible.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha procedit al tall d’un carril de circulació del camí rural al seu pas pel camí Donació durant mitja hora mentre es retirava de la via el vehicle accidentat.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.