Un conductor cau en una séquia de Castelló després de conduir baix els efectes de drogues i alcohol

 

La Policia Local de Castelló va intervindre este diumenge en un aparatós accident de trànsit en el qual ha estat implicat un sol turisme, el qual, després d’eixir-se’n de la via, ha caigut a una sèquia contigua a un camí rural.

 

El sinistre s’ha produït sobre les 7.30 hores del matí quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Recerca d’accidents de la Policia Local de Castelló, un turisme marca Fiat Punto de color gris que circulava pel camí La Plana en direcció al Grau de Castelló se n’ha eixit de la via en efectuar un gir a l’esquerra per a accedir al camí Donació.

 

Diversos conductors que en eixe moment circulaven pel camí La Plana han avisat ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 de l’accident de trànsit.

  

 

 

Fins al lloc s’ha acostat immediatament una patrulla de la Policia Local, la qual ha localitzat el sinistre i al conductor del turisme accidentat, qui no presentava cap lesió encara que sí evidents símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, pel que els agents han sol·licitat la presència de la Unitat d’Atestats.

 

El conductor, A.P.A., de 23 anys d’edat i de nacionalitat espanyola, ha sigut sotmès a la prova d’alcoholèmia i drogues donant positiu en ambdues, pel que la Policia Local de Castelló li ha imputat un presumpte delicte contra la Seguretat Vial per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques.

 

Quant als danys materials ocasionats amb motiu de l’accident, a més del vehicle, que ha patit múltiples danys en la seua part frontal, ha resultat afectat un espill que facilita la visibilitat de l’encreuament, el qual ha quedat completament inservible.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha procedit al tall d’un carril de circulació del camí rural al seu pas pel camí Donació durant mitja hora mentre es retirava de la via el vehicle accidentat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.