Ferit un conductor de 30 anys en bolcar el cotxe en la N-340 en Benicarló

El camió va envair el carril del costat i un turisme que va acabar bolcant al mig de la carretera

Imatge d’arxiu d’un cotxe bolcat   | Facebook

 

Este divendres de matí, cap a les 11.50 hores, un cotxe ha bolcat en la carretera nacional N-340 en el terme municipal de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). Segons ha comunicat el Centre d’Informació i de Comunicació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’ha necessitat mobilitzar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic.

 

Ha calgut també la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló per a poder traure al jove del cotxe. L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic de 30 anys per policontusions i traumatisme facial i, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. La seua evolució no ha transcendit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.