Ferit un conductor de 30 anys en bolcar el cotxe en la N-340 en Benicarló

El camió va envair el carril del costat i un turisme que va acabar bolcant al mig de la carretera

Imatge d’arxiu d’un cotxe bolcat   | Facebook

 

Este divendres de matí, cap a les 11.50 hores, un cotxe ha bolcat en la carretera nacional N-340 en el terme municipal de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). Segons ha comunicat el Centre d’Informació i de Comunicació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’ha necessitat mobilitzar una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic.

 

Ha calgut també la intervenció dels Bombers del Consorci Provincial de Castelló per a poder traure al jove del cotxe. L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic de 30 anys per policontusions i traumatisme facial i, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat en l’ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. La seua evolució no ha transcendit.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona gastava 11.000 euros amb una targeta bancària robada en comerços de la Vega Baja

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de gastar 11.000 euros amb una targeta bancària que no era seua en diversos comerços de la Vega Baja entre desembre de 2025 i març de 2026.

Detinguda una quarta persona per endur-se el bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una quarta persona per la sustracció d’un bebé de només set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Detinguda per gastar 11.000 euros amb una targeta robada en comerços de la Vega Baixa

Una dona ha sigut detinguda per presumptament estafar 11.000 euros amb la targeta bancària d’una dona de 78 anys en diversos comerços de la Vega Baixa entre desembre de 2025 i març de 2026.

Una quarta detenció per l’arreplegada il·legal del bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una jove de 17 anys, quarta implicada en l’arreplegada il·legal del bebé de set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Arriba al Port de València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la primera plataforma solar marina d’Espanya, anomenada Paiporta, que inicia ara la seua fase de proves i formarà part d’un projecte de fins a 1 MW de potència.

Arriba a València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la plataforma solar marina Paiporta, primera d’Espanya, que inicia ara les proves i formarà part d’un projecte d’1 MW de potència. La iniciativa de BlueNewables, amb suport de Naturgy i finançament de l’IDAE, reforça l’estratègia de Valenciaport cap a la descarbonització.

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.