El conductor que va matar a una xica a Sueca anava drogat

Tres homes són, presumptament, els culpables de l'atropellament mortal a una jove de 19 anys este diumenge a Sueca, La Ribera Baixa. La identitat dels quals ja es coneix, segons han confirmat fonts de la Guardia Civil, i les edats dels quals són 23 anys, el conductor del vehicle que va donar positiu en drogues, i 27 i 29 anys, els altres dos acompanyants que també van fugir del lloc de l'homicidi després d'atropellar a la xica.

Al conductor, que es va entregar a la Comisaria de la Policia Nacional de Torrent diumenge a la vesprada, se li atribueixen els càrrecs d'homicidi imprudent i omissió del deure de socors, mentre que als acompanyants els investiguen per açò últim. La jove de 19 anys va morir a primera hora del diumenge després de ser atropellada a la pedania de Les Palmeres, on es trobava de festa amb amics.

Els tres detinguts ja han passat a disposició del jutjat número 3 de Sueca, també segons fonts de la Guardia Civil.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.