Mastodon
28.2 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

Un conductor fa el rècord i dona positiu en totes les drogues en l’N-232

Un conductor trenca tots els records en consum de drogues al volant

Un conductor trenca tots els records en consum de drogues al volant | cedida

 

Un conductor de 33 anys de nacionalitat espanyola i veí d’Alcanyís (Aragó) ha trencat tots els rècords en consum de drogues al volant. L’home, denunciat per la Guàrdia Civil de Fuenmayor, la Rioja, ha donat positiu en cocaïna, opiacis, amfetamines, metamfetamines i cànnabis.

 

L’implicat conduïa de forma irregular quan els agents que feien un control de carretera en el quilòmetre 419 de la Nacional 232 el van parar. En realitzar-li la prova de drogues van descobrir que no li’n faltava cap, perquè va donar positiu en totes les drogues que analitza l’aparell. Això sí, no tenia ni una gota d’alcohol en sang.

 

L’home ha sigut castigat amb una multa de 1.000 euros i la pèrdua de sis punts del carnet de conduir. A més, se l’imputa com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària que es pot convertir en una pena de tres a sis mesos de presó o una multa de sis a dotze mesos, faenes en benefici de la comunitat de 30 a 90 dies i la privació del dret de conduir d’un a quatre anys.

 

El conductor és multireincident en delictes i infraccions contra la seguretat viària

Es tracta d’una persona reincident, ja que el mateix conductor va estar implicat en un accident en l’A-22 a l’altura de Montsó el juliol passat. Per sort, només hi va haver danys materials però en el test de detecció de drogues va donar positiu en cocaïna i opiacis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es manté quart i Vila-real sext en la classificació del segle de Cihefe

El rànquing històric de Cihefe situa a València en la quarta plaça i a Vila-real en la sexta, en una taula que pondera Lliga, Copa i competicions europees.

Daniel Holgado s’estrena en Moto2 amb un triomf autoritari a Montmeló

Daniel Holgado va véncer amb claredat en el GP de Catalunya de Moto2 eixint des de la pole. Dixon i Daniel Muñoz van completar el podi i Manuel González va ampliar el seu lideratge.

Piqueras arrabassa la victòria a Rueda per 81 mil·lèsimes en el GP de Catalunya de Moto3

Ángel Piqueras va aconseguir la seua quarta victòria de l'any en Moto3 després de superar en l'última volta al líder José Antonio Rueda. La diferència va ser de només 81 mil·lèsimes.

Un jove mor i altres cinc resulten ferits en un accident en la CV-21 a l’Alcora

Un jove va morir i cinc persones van resultar ferides després de l'eixida de via d'un turisme en el km 2 de la CV-21, a l'Alcora. La via i la línia elèctrica van patir danys.

Mazón assegura que la Generalitat ha posat en marxa totes les obres municipals danyades per la DANA

El Consell afirma que ja estan en marxa 57 actuacions amb més de 50 milions en més de vint municipis, prop de la mitat acabades. A més, dona per finalitzades 18 carreteres autonòmiques i la xarxa de Metrovalencia, i reclama ajudes estatals a fons perdut.

Sis jóvens ferits després de l’eixida de via d’un cotxe en la CV-21 a l’Alcora

El sinistre en el km 2 de la CV-21 va deixar sis jóvens ferits a primera hora. L'operatiu va incloure helicòpter medicalitzat i va causar danys en la via i la línia elèctrica.

Obertura del Roig Arena: selfies en la façana i aplaudiments a la seua estètica i acústica

El Roig Arena es va estrenar amb un homenatge a Nino Bravo, selfies davant la seua façana futurista i elogis generalitzats a la seua estètica i, sobretot, a la seua acústica.

La UPV exigix millorar la Rodalia per a reduir la dependència del cotxe al campus

Un estudi de la UPV conclou que més de 4.200 persones, prop del 15% de la seua comunitat, tarden més d'una hora en transport públic i recorren al cotxe. Augmentar freqüències i qualitat en Rodalia milloraria la connectivitat de 1.600 usuaris i acurtaria temps.