Un mort i un ferit greu atropellats per un cotxe que fugia de la policia en València

'Casetes roses' en la Malva-rosa

La zona de les ‘Casetes roses’, lloc a on s’ha produït l’accident mortal, en València | Maps

 

ACTUALITZAT 14.30 hores. Este dilluns al migdia, cap a les 12.30 hores, s’ha produït un accident de conseqüències fatals en la Ciutat de València. Segons pareix, un cotxe d’alta gamma ha envestit a dos persones en el carrer mentres fugia de la policia, que estava perseguint-lo. Com a conseqüència del colp, hi han hagut dos víctimes. Una d’elles mortal i l’altra, ferida de gravetat.

 

Cap a les 12.35 hores s’ha rebut una telefonada en la que s’alertava del succés ocorregut, segons les primeres informacions, al carrer Sant Joan de Déu, en la zona de les ‘casetes roses’ de València. Una patrulla policial, en vore algun moviment sospitós, es disposava a donar l’alto a un cotxe d’alta gamma que circulava per la zona quan el vehicle ha pegat un colp de volant i ha atropellat a dos vianants que passaven pel carrer.

 

Les dos persones que viatjaven en el cotxe responsable de l’atropellament han baixat del vehicle i la persecució, a la que s’han sumat altres indicatius policials, ha continuat a peu fins que han conseguit detindre als dos presumptes autors del sinistre, dels qui no s’han concretat els motius de la fugida o si tenien antecedents.

 

De les dos persones atropellades, els dos hòmens, un ha mort i l’altre ha resultat ferit de gravetat. Fins a la zona, per a evitar possibles altercats, s’han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia.

 

Informacions posteriors, facilitades per ‘Levante’, han indicat que les dos víctimes estaven assentades en la vora del carrer. La primera, que ha mort, era conegut com a ‘Lolo el mut’, perquè era sordmut i tenia 54 anys. El ferit, que està en l’Hospital Clínic de València, és un veí del barri d’origen romanés i en té 56. Ha sigut traslladat per l’ambulància del SAMU per politraumatisme i la seua evolució no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.