Un mort i un ferit greu atropellats per un cotxe que fugia de la policia en València

'Casetes roses' en la Malva-rosa

La zona de les ‘Casetes roses’, lloc a on s’ha produït l’accident mortal, en València | Maps

 

ACTUALITZAT 14.30 hores. Este dilluns al migdia, cap a les 12.30 hores, s’ha produït un accident de conseqüències fatals en la Ciutat de València. Segons pareix, un cotxe d’alta gamma ha envestit a dos persones en el carrer mentres fugia de la policia, que estava perseguint-lo. Com a conseqüència del colp, hi han hagut dos víctimes. Una d’elles mortal i l’altra, ferida de gravetat.

 

Cap a les 12.35 hores s’ha rebut una telefonada en la que s’alertava del succés ocorregut, segons les primeres informacions, al carrer Sant Joan de Déu, en la zona de les ‘casetes roses’ de València. Una patrulla policial, en vore algun moviment sospitós, es disposava a donar l’alto a un cotxe d’alta gamma que circulava per la zona quan el vehicle ha pegat un colp de volant i ha atropellat a dos vianants que passaven pel carrer.

 

Les dos persones que viatjaven en el cotxe responsable de l’atropellament han baixat del vehicle i la persecució, a la que s’han sumat altres indicatius policials, ha continuat a peu fins que han conseguit detindre als dos presumptes autors del sinistre, dels qui no s’han concretat els motius de la fugida o si tenien antecedents.

 

De les dos persones atropellades, els dos hòmens, un ha mort i l’altre ha resultat ferit de gravetat. Fins a la zona, per a evitar possibles altercats, s’han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia.

 

Informacions posteriors, facilitades per ‘Levante’, han indicat que les dos víctimes estaven assentades en la vora del carrer. La primera, que ha mort, era conegut com a ‘Lolo el mut’, perquè era sordmut i tenia 54 anys. El ferit, que està en l’Hospital Clínic de València, és un veí del barri d’origen romanés i en té 56. Ha sigut traslladat per l’ambulància del SAMU per politraumatisme i la seua evolució no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.