Un mort i un ferit greu atropellats per un cotxe que fugia de la policia en València

'Casetes roses' en la Malva-rosa

La zona de les ‘Casetes roses’, lloc a on s’ha produït l’accident mortal, en València | Maps

 

ACTUALITZAT 14.30 hores. Este dilluns al migdia, cap a les 12.30 hores, s’ha produït un accident de conseqüències fatals en la Ciutat de València. Segons pareix, un cotxe d’alta gamma ha envestit a dos persones en el carrer mentres fugia de la policia, que estava perseguint-lo. Com a conseqüència del colp, hi han hagut dos víctimes. Una d’elles mortal i l’altra, ferida de gravetat.

 

Cap a les 12.35 hores s’ha rebut una telefonada en la que s’alertava del succés ocorregut, segons les primeres informacions, al carrer Sant Joan de Déu, en la zona de les ‘casetes roses’ de València. Una patrulla policial, en vore algun moviment sospitós, es disposava a donar l’alto a un cotxe d’alta gamma que circulava per la zona quan el vehicle ha pegat un colp de volant i ha atropellat a dos vianants que passaven pel carrer.

 

Les dos persones que viatjaven en el cotxe responsable de l’atropellament han baixat del vehicle i la persecució, a la que s’han sumat altres indicatius policials, ha continuat a peu fins que han conseguit detindre als dos presumptes autors del sinistre, dels qui no s’han concretat els motius de la fugida o si tenien antecedents.

 

De les dos persones atropellades, els dos hòmens, un ha mort i l’altre ha resultat ferit de gravetat. Fins a la zona, per a evitar possibles altercats, s’han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia.

 

Informacions posteriors, facilitades per ‘Levante’, han indicat que les dos víctimes estaven assentades en la vora del carrer. La primera, que ha mort, era conegut com a ‘Lolo el mut’, perquè era sordmut i tenia 54 anys. El ferit, que està en l’Hospital Clínic de València, és un veí del barri d’origen romanés i en té 56. Ha sigut traslladat per l’ambulància del SAMU per politraumatisme i la seua evolució no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.