15 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un mort i un ferit greu atropellats per un cotxe que fugia de la policia en València

'Casetes roses' en la Malva-rosa

La zona de les ‘Casetes roses’, lloc a on s’ha produït l’accident mortal, en València | Maps

 

ACTUALITZAT 14.30 hores. Este dilluns al migdia, cap a les 12.30 hores, s’ha produït un accident de conseqüències fatals en la Ciutat de València. Segons pareix, un cotxe d’alta gamma ha envestit a dos persones en el carrer mentres fugia de la policia, que estava perseguint-lo. Com a conseqüència del colp, hi han hagut dos víctimes. Una d’elles mortal i l’altra, ferida de gravetat.

 

Cap a les 12.35 hores s’ha rebut una telefonada en la que s’alertava del succés ocorregut, segons les primeres informacions, al carrer Sant Joan de Déu, en la zona de les ‘casetes roses’ de València. Una patrulla policial, en vore algun moviment sospitós, es disposava a donar l’alto a un cotxe d’alta gamma que circulava per la zona quan el vehicle ha pegat un colp de volant i ha atropellat a dos vianants que passaven pel carrer.

 

Les dos persones que viatjaven en el cotxe responsable de l’atropellament han baixat del vehicle i la persecució, a la que s’han sumat altres indicatius policials, ha continuat a peu fins que han conseguit detindre als dos presumptes autors del sinistre, dels qui no s’han concretat els motius de la fugida o si tenien antecedents.

 

De les dos persones atropellades, els dos hòmens, un ha mort i l’altre ha resultat ferit de gravetat. Fins a la zona, per a evitar possibles altercats, s’han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia.

 

Informacions posteriors, facilitades per ‘Levante’, han indicat que les dos víctimes estaven assentades en la vora del carrer. La primera, que ha mort, era conegut com a ‘Lolo el mut’, perquè era sordmut i tenia 54 anys. El ferit, que està en l’Hospital Clínic de València, és un veí del barri d’origen romanés i en té 56. Ha sigut traslladat per l’ambulància del SAMU per politraumatisme i la seua evolució no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.