Un mort i un ferit greu atropellats per un cotxe que fugia de la policia en València

'Casetes roses' en la Malva-rosa

La zona de les ‘Casetes roses’, lloc a on s’ha produït l’accident mortal, en València | Maps

 

ACTUALITZAT 14.30 hores. Este dilluns al migdia, cap a les 12.30 hores, s’ha produït un accident de conseqüències fatals en la Ciutat de València. Segons pareix, un cotxe d’alta gamma ha envestit a dos persones en el carrer mentres fugia de la policia, que estava perseguint-lo. Com a conseqüència del colp, hi han hagut dos víctimes. Una d’elles mortal i l’altra, ferida de gravetat.

 

Cap a les 12.35 hores s’ha rebut una telefonada en la que s’alertava del succés ocorregut, segons les primeres informacions, al carrer Sant Joan de Déu, en la zona de les ‘casetes roses’ de València. Una patrulla policial, en vore algun moviment sospitós, es disposava a donar l’alto a un cotxe d’alta gamma que circulava per la zona quan el vehicle ha pegat un colp de volant i ha atropellat a dos vianants que passaven pel carrer.

 

Les dos persones que viatjaven en el cotxe responsable de l’atropellament han baixat del vehicle i la persecució, a la que s’han sumat altres indicatius policials, ha continuat a peu fins que han conseguit detindre als dos presumptes autors del sinistre, dels qui no s’han concretat els motius de la fugida o si tenien antecedents.

 

De les dos persones atropellades, els dos hòmens, un ha mort i l’altre ha resultat ferit de gravetat. Fins a la zona, per a evitar possibles altercats, s’han traslladat unitats antidisturbis del Cos Nacional de Policia.

 

Informacions posteriors, facilitades per ‘Levante’, han indicat que les dos víctimes estaven assentades en la vora del carrer. La primera, que ha mort, era conegut com a ‘Lolo el mut’, perquè era sordmut i tenia 54 anys. El ferit, que està en l’Hospital Clínic de València, és un veí del barri d’origen romanés i en té 56. Ha sigut traslladat per l’ambulància del SAMU per politraumatisme i la seua evolució no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.