Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.