22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h en el litoral i sud de València i seguirà el dimecres

Aemet activarà des del migdia del dimarts l'avís taronja per vent de 90 km/h en el litoral i sud de València, que seguirà el dimecres. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant amb ratxes de 70-90 km/h segons zones.

El Vila-real brinda per la salvació des de llocs de Champions i recorda a Senzillesa

El club va celebrar el seu tradicional brindis per la permanència després d'aconseguir els 42 punts, amb Fernando Roig al capdavant i un record especial per a José Manuel Llaneza. L'acte, el més primerenc, va arribar amb l'equip en zona de Champions i amb la mirada posada a Europa.

Sergio García veu perjudicial a curt termini que només puntuen els 10 primers en LIV Golf

Sergio García va valorar que el OWGR comence a puntuar els tornejos de LIV Golf, però va alertar que limitar els punts als deu primers pot perjudicar a curt termini.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h a València i ho mantindrà el dimecres

Aemet activa a les 12.00 del dimarts l'avís taronja per vent de l'oest amb ratxes de 90 km/h en el litoral i l'interior sud de València. L'alerta continuarà el dimecres i hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Un estudi del CSIC ha trobat una variant genètica comuna que eleva el risc de covid greu

Un projecte liderat pel CSIC ha identificat un polimorfisme del gen OAS1, present entorn del 20% de la població, associat a major risc de COVID-19 greu. La troballa, publicat en iScience, ajuda a explicar per què algunes persones jóvens i sanes van desenrotllar quadres severs.

Veïns de Benillup demanen a Pérez Llorca frenar l’avanç del Barranc de Caraita

Veïns de Benillup han enviat una carta al president de la Generalitat per a exigir una solució integral a la inestabilitat del Barranc de Caraita, molt pròxim a vivendes.

Espanya cau 2-4 davant Anglaterra i es va de buit de la Pro League de València

Espanya va perdre 2-4 amb Anglaterra en el tancament de la Pro League de València: va igualar un 0-2 amb doblet de Basterra, però va encaixar al final i marxa sense punts.

Marcelino complirà 200 partits en Primera amb el Vila-real davant un Getafe on no perd des de 2017

El Vila-real visita al Getafe amb Marcelino a un partit d'aconseguir els 200 en Primera amb el club. L'equip no perd en el Coliseum en Lliga des de 2017.