29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.