Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.