Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.