Mor un xic en ser atropellat per una moto en Calp

Imatge d’una motocicleta després d’atropellar a un vianant | Policia Local

 

Este dilluns de matinada, cap a la mitjanit, s’ha produït un accident en la carretera nacional N-332 en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Tal com ha fet públic el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’accident ha sigut provocat per una motocicleta que ha atropellat a un vianant en la carretera citada.

 

Segons pareix, este dilluns de matinada, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) al lloc dels fets. Una volta allí, el personal mèdic ha confirmat la defunció de la víctima, un xic de 30 anys. A més, han assistit al conductor de la moto, un home de 40 anys, per policontusió. Este últim, ferit, ha sigut traslladat a l’Hospital comarcal de Dénia en l’ambulància del SVB.

 

Fins al moment, no ha transcendit la causa de l’accident i només es té informació del Servici d’Emergències, però tal com apunten altres mitjans, com ‘Levante’, la via és especialment perillosa, ja que connecta el centre urbà de Calp amb urbanitzacions i l’estació del tramvia, cosa que no fa estrany que hi haja gent que transite la zona sense les mínimes mesures de seguretat. De fet, els veïns de la zona fa anys que demanen una passarel·la per a evitar casos que el d’esta matinada.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.