Confisquen més de 3.300 tests ràpids de Covid-19 destinats a la venta il·legal en localitats valencianes

 

La Guàrdia Civil ha confiscat de més de 3.300 unitats de tests ràpids de Covid-19 que anaven a ser venuts de manera il·legal en diferents localitats de la província de València. En el marc de l’operació ‘CHERPI’, duta a terme per l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), a on s’ha procedit, a demés, la investigació de tres persones per un delicte contra la salut pública.

 

Segons un comunicat emés per la Guàrdia Civil, la investigació es va iniciar després de conéixer a través d’una empresa farmacèutica que s’estaven fent sense autorització tests ràpids de Covid-19 en dos locals de dos localitats: una ferreteria de la Pobla de Vallbona i un comerç de Manises, en l’Horta.

 

Els agents, després de conéixer l’activitat, van fer  una inspecció en els dos locals i van comprovar que en la rebotiga d’un d’ells es trobava una bossa amb una caixa de tests de coronavirus, juntament amb diferents utensilis per al seu ús. A demés, es va poder observar que alguns dels tests ràpids havien sigut usats anteriorment, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Es van confiscar els tests ràpidament

Per tot això, es va procedir a la confiscació dels tests. De les investigacions fetes es va poder comprovar que una de les persones investigades comptava amb un contacte i diferents empreses que oferien la compra dels tests ràpids.

 

Amb la investigació feta per part dels agents i les informacions facilitades, s’han inspeccionat diferents empreses i comerços de les localitats de la Pobla de Vallbona, Manises, València i en els municipis de l’Horta: Paterna, Catarroja, i Torrent. En estes inspeccions s’ha comptat amb l’ajuda de tècnics i inspectors de Sanitat.

 

Segons les investigacions de la Guàrdia Civil, es va poder detectar que les empreses situades en les localitats de Catarroja i Paterna són les que proveïen al comerç de Manises i la ferreteria de la Pobla de Vallbona. Els investigats i efectes confiscats van ser posats a la disposició del Deganat dels Jutjats de Llíria, en el Camp de Túria (València).

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.