Confisquen 340 quilos d’aliments en mal estat que anaven a ser distribuïts per Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha confiscat un total de 340 quilos d’aliments ultracongelats, que es trobaven en mal estat en trencar-se la cadena de fred necessària per a la seua conservació quan eren transportats en un camió que va ser interceptat en la plaça de Sèneca.

 

Segons fonts policials els fets han passat este dilluns, cap a les 12.35 hores, quan els agents de la Unitat de Trànsit i Transports de la Policia van trobar este camió refrigerat que transportava els productes d’alimentació, i en inspeccionar-lo van comprovar que s’havia trencat la cadena de fred.

 

Davant del greu risc sanitari, tots els aliments han sigut intervinguts després de patir un sobrecalfament de 29 °C, en lloc de -18 °C necessaris per a la seua adequada conservació, una volta comprovat en la inicial inspecció visual dels agents especialitzats en inspecció de Transports.

 

Els agents per tals fets van estendre acta d’inspecció i van fer el decomís de tota la mercaderia que ha quedat confiscada i posada a la disposició del Servei de Seguretat Alimentària de la Generalitat Valenciana, elaborant un informe per a la preceptiva denúncia i expedient sancionador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.