Confisquen 340 quilos d’aliments en mal estat que anaven a ser distribuïts per Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha confiscat un total de 340 quilos d’aliments ultracongelats, que es trobaven en mal estat en trencar-se la cadena de fred necessària per a la seua conservació quan eren transportats en un camió que va ser interceptat en la plaça de Sèneca.

 

Segons fonts policials els fets han passat este dilluns, cap a les 12.35 hores, quan els agents de la Unitat de Trànsit i Transports de la Policia van trobar este camió refrigerat que transportava els productes d’alimentació, i en inspeccionar-lo van comprovar que s’havia trencat la cadena de fred.

 

Davant del greu risc sanitari, tots els aliments han sigut intervinguts després de patir un sobrecalfament de 29 °C, en lloc de -18 °C necessaris per a la seua adequada conservació, una volta comprovat en la inicial inspecció visual dels agents especialitzats en inspecció de Transports.

 

Els agents per tals fets van estendre acta d’inspecció i van fer el decomís de tota la mercaderia que ha quedat confiscada i posada a la disposició del Servei de Seguretat Alimentària de la Generalitat Valenciana, elaborant un informe per a la preceptiva denúncia i expedient sancionador.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.