Confisquen 340 quilos d’aliments en mal estat que anaven a ser distribuïts per Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha confiscat un total de 340 quilos d’aliments ultracongelats, que es trobaven en mal estat en trencar-se la cadena de fred necessària per a la seua conservació quan eren transportats en un camió que va ser interceptat en la plaça de Sèneca.

 

Segons fonts policials els fets han passat este dilluns, cap a les 12.35 hores, quan els agents de la Unitat de Trànsit i Transports de la Policia van trobar este camió refrigerat que transportava els productes d’alimentació, i en inspeccionar-lo van comprovar que s’havia trencat la cadena de fred.

 

Davant del greu risc sanitari, tots els aliments han sigut intervinguts després de patir un sobrecalfament de 29 °C, en lloc de -18 °C necessaris per a la seua adequada conservació, una volta comprovat en la inicial inspecció visual dels agents especialitzats en inspecció de Transports.

 

Els agents per tals fets van estendre acta d’inspecció i van fer el decomís de tota la mercaderia que ha quedat confiscada i posada a la disposició del Servei de Seguretat Alimentària de la Generalitat Valenciana, elaborant un informe per a la preceptiva denúncia i expedient sancionador.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.