Confisquen 340 quilos d’aliments en mal estat que anaven a ser distribuïts per Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha confiscat un total de 340 quilos d’aliments ultracongelats, que es trobaven en mal estat en trencar-se la cadena de fred necessària per a la seua conservació quan eren transportats en un camió que va ser interceptat en la plaça de Sèneca.

 

Segons fonts policials els fets han passat este dilluns, cap a les 12.35 hores, quan els agents de la Unitat de Trànsit i Transports de la Policia van trobar este camió refrigerat que transportava els productes d’alimentació, i en inspeccionar-lo van comprovar que s’havia trencat la cadena de fred.

 

Davant del greu risc sanitari, tots els aliments han sigut intervinguts després de patir un sobrecalfament de 29 °C, en lloc de -18 °C necessaris per a la seua adequada conservació, una volta comprovat en la inicial inspecció visual dels agents especialitzats en inspecció de Transports.

 

Els agents per tals fets van estendre acta d’inspecció i van fer el decomís de tota la mercaderia que ha quedat confiscada i posada a la disposició del Servei de Seguretat Alimentària de la Generalitat Valenciana, elaborant un informe per a la preceptiva denúncia i expedient sancionador.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.