La Conselleria de Sanitat acusada del retard en el diagnòstic d’una dona que va morir per càncer

La secció segona de la sala del contenciós administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha condemnat a la Conselleria de Sanitat pel retard en el diagnòstic d'un càncer a una dona de 47 anys que va morir. El tribunal, segons consta en la sentència, ha estimat parcialment el recurs interposat pel marit i la filla de la víctima enfront de la desestimació per silenci de la reclamació de responsabilitat pels danys i perjudicis patits. Així, condemna a Sanitat a pagar als demandants un total de 120.000 euros, més els interessos des de la reclamació davant l'Administració. La víctima, de 47 anys i dependenta de professió en una tenda de xiquets, va acudir a l'agost de 2010 a la consulta del seu metge de família de Torrent amb un fort dolor en el muscle esquerre que li impedia elevar el braç. Se li va remetre a l'especialista de traumatologia i se li va donar cita per a dos mesos més tard.

  

  

 

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.