El cosí supervivent de Reyes es va cremar intentant salvar al futbolista i al seu altre cosí

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | València Diari

 

Un dels cosins del futbolista José Antonio Reyes va intentar salvar la vida del futbolista i del seu altre cosí. Juan Manuel Calderón va patir greus cremades en bona part del seu cos quan va intentar traure als seus dos cosins del Mercedes Brabus S550 que s’havia incendiat a causa de la col·lisió. 

 

Segons explicava ‘La Sexta’, el jove havia pogut eixir il·lés per la porta de darrere del vehicle. Encara que el cotxe estava envoltat per les flames, va fer un intent de traure als seus dos familiars i amics dels dos seients davanters. Tot i això, no va poder fer res per a salvar-los i les conseqüències per a ell van ser patir cremades de gravetat en el 60% del seu cos. 

 

Per este motiu, va ser traslladat a l’UCI de l’hospital Virgen del Rocío on continua ingressat. Fonts hospitalàries han confirmat que es manté estable dins de la gravetat, amb sedació i respirant amb l’ajuda d’una màquina.  

 

Els tres estaven molt units

Els tres jóvens implicats en l’accident eren molt més que cosins. La fama de l’exjugador del Sevilla no havia afectat a la relació que mantenia amb Juan Manuel, de 23 anys, i Jonathan Reyes, de 22. 

 

Entierro Reyes

El futbolista va ser enterrat este dilluns en Utrera, la seua localitat natal | València Diari

 

Era habitual, segons explica ‘El Español’, que els dos joves viatjaren de la seua Utrera natal, en la província de Sevilla, cap a Almendralejo, ciutat a la qual pertany l’Extremadura, últim club del futbolista.

 

Acompanyats d’algun amic més, no els importava fer els 200 quilòmetres d’anada i els de tornada per a vore entrenar al seu cosí, a qui idolatraven. Més d’una volta, quan el jugador no tenia partit el cap de setmana, anaven a buscar-lo per a què passara uns dies en el seu poble entre els seus amics i família.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.