El cosí supervivent de Reyes es va cremar intentant salvar al futbolista i al seu altre cosí

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | València Diari

 

Un dels cosins del futbolista José Antonio Reyes va intentar salvar la vida del futbolista i del seu altre cosí. Juan Manuel Calderón va patir greus cremades en bona part del seu cos quan va intentar traure als seus dos cosins del Mercedes Brabus S550 que s’havia incendiat a causa de la col·lisió. 

 

Segons explicava ‘La Sexta’, el jove havia pogut eixir il·lés per la porta de darrere del vehicle. Encara que el cotxe estava envoltat per les flames, va fer un intent de traure als seus dos familiars i amics dels dos seients davanters. Tot i això, no va poder fer res per a salvar-los i les conseqüències per a ell van ser patir cremades de gravetat en el 60% del seu cos. 

 

Per este motiu, va ser traslladat a l’UCI de l’hospital Virgen del Rocío on continua ingressat. Fonts hospitalàries han confirmat que es manté estable dins de la gravetat, amb sedació i respirant amb l’ajuda d’una màquina.  

 

Els tres estaven molt units

Els tres jóvens implicats en l’accident eren molt més que cosins. La fama de l’exjugador del Sevilla no havia afectat a la relació que mantenia amb Juan Manuel, de 23 anys, i Jonathan Reyes, de 22. 

 

Entierro Reyes

El futbolista va ser enterrat este dilluns en Utrera, la seua localitat natal | València Diari

 

Era habitual, segons explica ‘El Español’, que els dos joves viatjaren de la seua Utrera natal, en la província de Sevilla, cap a Almendralejo, ciutat a la qual pertany l’Extremadura, últim club del futbolista.

 

Acompanyats d’algun amic més, no els importava fer els 200 quilòmetres d’anada i els de tornada per a vore entrenar al seu cosí, a qui idolatraven. Més d’una volta, quan el jugador no tenia partit el cap de setmana, anaven a buscar-lo per a què passara uns dies en el seu poble entre els seus amics i família.

Últimes notícies

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.