El cosí supervivent de Reyes es va cremar intentant salvar al futbolista i al seu altre cosí

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | València Diari

 

Un dels cosins del futbolista José Antonio Reyes va intentar salvar la vida del futbolista i del seu altre cosí. Juan Manuel Calderón va patir greus cremades en bona part del seu cos quan va intentar traure als seus dos cosins del Mercedes Brabus S550 que s’havia incendiat a causa de la col·lisió. 

 

Segons explicava ‘La Sexta’, el jove havia pogut eixir il·lés per la porta de darrere del vehicle. Encara que el cotxe estava envoltat per les flames, va fer un intent de traure als seus dos familiars i amics dels dos seients davanters. Tot i això, no va poder fer res per a salvar-los i les conseqüències per a ell van ser patir cremades de gravetat en el 60% del seu cos. 

 

Per este motiu, va ser traslladat a l’UCI de l’hospital Virgen del Rocío on continua ingressat. Fonts hospitalàries han confirmat que es manté estable dins de la gravetat, amb sedació i respirant amb l’ajuda d’una màquina.  

 

Els tres estaven molt units

Els tres jóvens implicats en l’accident eren molt més que cosins. La fama de l’exjugador del Sevilla no havia afectat a la relació que mantenia amb Juan Manuel, de 23 anys, i Jonathan Reyes, de 22. 

 

Entierro Reyes

El futbolista va ser enterrat este dilluns en Utrera, la seua localitat natal | València Diari

 

Era habitual, segons explica ‘El Español’, que els dos joves viatjaren de la seua Utrera natal, en la província de Sevilla, cap a Almendralejo, ciutat a la qual pertany l’Extremadura, últim club del futbolista.

 

Acompanyats d’algun amic més, no els importava fer els 200 quilòmetres d’anada i els de tornada per a vore entrenar al seu cosí, a qui idolatraven. Més d’una volta, quan el jugador no tenia partit el cap de setmana, anaven a buscar-lo per a què passara uns dies en el seu poble entre els seus amics i família.

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.