El cosí supervivent de Reyes es va cremar intentant salvar al futbolista i al seu altre cosí

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | València Diari

 

Un dels cosins del futbolista José Antonio Reyes va intentar salvar la vida del futbolista i del seu altre cosí. Juan Manuel Calderón va patir greus cremades en bona part del seu cos quan va intentar traure als seus dos cosins del Mercedes Brabus S550 que s’havia incendiat a causa de la col·lisió. 

 

Segons explicava ‘La Sexta’, el jove havia pogut eixir il·lés per la porta de darrere del vehicle. Encara que el cotxe estava envoltat per les flames, va fer un intent de traure als seus dos familiars i amics dels dos seients davanters. Tot i això, no va poder fer res per a salvar-los i les conseqüències per a ell van ser patir cremades de gravetat en el 60% del seu cos. 

 

Per este motiu, va ser traslladat a l’UCI de l’hospital Virgen del Rocío on continua ingressat. Fonts hospitalàries han confirmat que es manté estable dins de la gravetat, amb sedació i respirant amb l’ajuda d’una màquina.  

 

Els tres estaven molt units

Els tres jóvens implicats en l’accident eren molt més que cosins. La fama de l’exjugador del Sevilla no havia afectat a la relació que mantenia amb Juan Manuel, de 23 anys, i Jonathan Reyes, de 22. 

 

Entierro Reyes

El futbolista va ser enterrat este dilluns en Utrera, la seua localitat natal | València Diari

 

Era habitual, segons explica ‘El Español’, que els dos joves viatjaren de la seua Utrera natal, en la província de Sevilla, cap a Almendralejo, ciutat a la qual pertany l’Extremadura, últim club del futbolista.

 

Acompanyats d’algun amic més, no els importava fer els 200 quilòmetres d’anada i els de tornada per a vore entrenar al seu cosí, a qui idolatraven. Més d’una volta, quan el jugador no tenia partit el cap de setmana, anaven a buscar-lo per a què passara uns dies en el seu poble entre els seus amics i família.

Últimes notícies

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.