17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El cosí supervivent de Reyes es va cremar intentant salvar al futbolista i al seu altre cosí

Imatge cotxe

El vehicle va quedar totalment calcinat després de l’accident | València Diari

 

Un dels cosins del futbolista José Antonio Reyes va intentar salvar la vida del futbolista i del seu altre cosí. Juan Manuel Calderón va patir greus cremades en bona part del seu cos quan va intentar traure als seus dos cosins del Mercedes Brabus S550 que s’havia incendiat a causa de la col·lisió. 

 

Segons explicava ‘La Sexta’, el jove havia pogut eixir il·lés per la porta de darrere del vehicle. Encara que el cotxe estava envoltat per les flames, va fer un intent de traure als seus dos familiars i amics dels dos seients davanters. Tot i això, no va poder fer res per a salvar-los i les conseqüències per a ell van ser patir cremades de gravetat en el 60% del seu cos. 

 

Per este motiu, va ser traslladat a l’UCI de l’hospital Virgen del Rocío on continua ingressat. Fonts hospitalàries han confirmat que es manté estable dins de la gravetat, amb sedació i respirant amb l’ajuda d’una màquina.  

 

Els tres estaven molt units

Els tres jóvens implicats en l’accident eren molt més que cosins. La fama de l’exjugador del Sevilla no havia afectat a la relació que mantenia amb Juan Manuel, de 23 anys, i Jonathan Reyes, de 22. 

 

Entierro Reyes

El futbolista va ser enterrat este dilluns en Utrera, la seua localitat natal | València Diari

 

Era habitual, segons explica ‘El Español’, que els dos joves viatjaren de la seua Utrera natal, en la província de Sevilla, cap a Almendralejo, ciutat a la qual pertany l’Extremadura, últim club del futbolista.

 

Acompanyats d’algun amic més, no els importava fer els 200 quilòmetres d’anada i els de tornada per a vore entrenar al seu cosí, a qui idolatraven. Més d’una volta, quan el jugador no tenia partit el cap de setmana, anaven a buscar-lo per a què passara uns dies en el seu poble entre els seus amics i família.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.