El cost de la sèrie estrella de Mediapro per a À Punt podria retardar les emissions

Empar Marco, la directora general de la Socieat Anònima de Mitjans de Comunicació, va posar ahir, 15 de novembre, xifra a un dels projectes estrella de Mediapro que ha adquirit À Punt per a la seua posada en marxa. Marco va assenyalar que la nova televisió aportaria al voltant d'1,3 milions d'euros sempre i quan l'empresa que presidix Jaume Roures poguera recaptar d'altres televisions autonòmiques la resta de diners fins a arribar als 4,1 milions necessaris per a impulsar esta sèrie de sis capítols, de 50 minuts cadascun. Com ha avançat 'El Mundo', Mediapro va a perdonar els deutes de RTVV al Consell, i per la seua banda, Empar Marco va assegurar que s'havia assabentat d'eixe informe per la premsa «molt solvent» i que té interessos en la Comunitat.

Va destacar també que la incorporació de treballadors s'està retardant més del que s'esperava per la qual cosa no ha pogut donar als diputats una data d'inici de les emissions. Va donar a entendre que pot ser no es podria complir les dates previstes en el primer trimestre de l'any, ja que sols començaran les emissions quan la plantilla estiga completa.

  

 

 

En canvi, la ràdio tindrà un altre camí, i segons la Marco, començarà a emetre el magazín cultural que dirigirà la periodista Jéssica Crespo, i a la vesprada es faran programes sobre cultura i medi ambient que ja han sigut seleccionats. Es posarà en marxa la pàgina web on es podrà escoltar la ràdio i disfrutar de sèries d'animació tant en valencià com en anglés. Marco en congratula, així mateix, dels vora 1.000 llocs de treball dels primers contractes en el sector audiovisual.

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.