El cost de la sèrie estrella de Mediapro per a À Punt podria retardar les emissions

Empar Marco, la directora general de la Socieat Anònima de Mitjans de Comunicació, va posar ahir, 15 de novembre, xifra a un dels projectes estrella de Mediapro que ha adquirit À Punt per a la seua posada en marxa. Marco va assenyalar que la nova televisió aportaria al voltant d'1,3 milions d'euros sempre i quan l'empresa que presidix Jaume Roures poguera recaptar d'altres televisions autonòmiques la resta de diners fins a arribar als 4,1 milions necessaris per a impulsar esta sèrie de sis capítols, de 50 minuts cadascun. Com ha avançat 'El Mundo', Mediapro va a perdonar els deutes de RTVV al Consell, i per la seua banda, Empar Marco va assegurar que s'havia assabentat d'eixe informe per la premsa «molt solvent» i que té interessos en la Comunitat.

Va destacar també que la incorporació de treballadors s'està retardant més del que s'esperava per la qual cosa no ha pogut donar als diputats una data d'inici de les emissions. Va donar a entendre que pot ser no es podria complir les dates previstes en el primer trimestre de l'any, ja que sols començaran les emissions quan la plantilla estiga completa.

  

 

 

En canvi, la ràdio tindrà un altre camí, i segons la Marco, començarà a emetre el magazín cultural que dirigirà la periodista Jéssica Crespo, i a la vesprada es faran programes sobre cultura i medi ambient que ja han sigut seleccionats. Es posarà en marxa la pàgina web on es podrà escoltar la ràdio i disfrutar de sèries d'animació tant en valencià com en anglés. Marco en congratula, així mateix, dels vora 1.000 llocs de treball dels primers contractes en el sector audiovisual.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.