El cost de la sèrie estrella de Mediapro per a À Punt podria retardar les emissions

Empar Marco, la directora general de la Socieat Anònima de Mitjans de Comunicació, va posar ahir, 15 de novembre, xifra a un dels projectes estrella de Mediapro que ha adquirit À Punt per a la seua posada en marxa. Marco va assenyalar que la nova televisió aportaria al voltant d'1,3 milions d'euros sempre i quan l'empresa que presidix Jaume Roures poguera recaptar d'altres televisions autonòmiques la resta de diners fins a arribar als 4,1 milions necessaris per a impulsar esta sèrie de sis capítols, de 50 minuts cadascun. Com ha avançat 'El Mundo', Mediapro va a perdonar els deutes de RTVV al Consell, i per la seua banda, Empar Marco va assegurar que s'havia assabentat d'eixe informe per la premsa «molt solvent» i que té interessos en la Comunitat.

Va destacar també que la incorporació de treballadors s'està retardant més del que s'esperava per la qual cosa no ha pogut donar als diputats una data d'inici de les emissions. Va donar a entendre que pot ser no es podria complir les dates previstes en el primer trimestre de l'any, ja que sols començaran les emissions quan la plantilla estiga completa.

  

 

 

En canvi, la ràdio tindrà un altre camí, i segons la Marco, començarà a emetre el magazín cultural que dirigirà la periodista Jéssica Crespo, i a la vesprada es faran programes sobre cultura i medi ambient que ja han sigut seleccionats. Es posarà en marxa la pàgina web on es podrà escoltar la ràdio i disfrutar de sèries d'animació tant en valencià com en anglés. Marco en congratula, així mateix, dels vora 1.000 llocs de treball dels primers contractes en el sector audiovisual.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.