El cost de la sèrie estrella de Mediapro per a À Punt podria retardar les emissions

Empar Marco, la directora general de la Socieat Anònima de Mitjans de Comunicació, va posar ahir, 15 de novembre, xifra a un dels projectes estrella de Mediapro que ha adquirit À Punt per a la seua posada en marxa. Marco va assenyalar que la nova televisió aportaria al voltant d'1,3 milions d'euros sempre i quan l'empresa que presidix Jaume Roures poguera recaptar d'altres televisions autonòmiques la resta de diners fins a arribar als 4,1 milions necessaris per a impulsar esta sèrie de sis capítols, de 50 minuts cadascun. Com ha avançat 'El Mundo', Mediapro va a perdonar els deutes de RTVV al Consell, i per la seua banda, Empar Marco va assegurar que s'havia assabentat d'eixe informe per la premsa «molt solvent» i que té interessos en la Comunitat.

Va destacar també que la incorporació de treballadors s'està retardant més del que s'esperava per la qual cosa no ha pogut donar als diputats una data d'inici de les emissions. Va donar a entendre que pot ser no es podria complir les dates previstes en el primer trimestre de l'any, ja que sols començaran les emissions quan la plantilla estiga completa.

  

 

 

En canvi, la ràdio tindrà un altre camí, i segons la Marco, començarà a emetre el magazín cultural que dirigirà la periodista Jéssica Crespo, i a la vesprada es faran programes sobre cultura i medi ambient que ja han sigut seleccionats. Es posarà en marxa la pàgina web on es podrà escoltar la ràdio i disfrutar de sèries d'animació tant en valencià com en anglés. Marco en congratula, així mateix, dels vora 1.000 llocs de treball dels primers contractes en el sector audiovisual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.