11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Un cotxe queda atrapat davant la pujada del nivell del mar a causa del temporal en Benicarló

 

Este dissabte tots els municipis de l’interior de la província de Castelló han sigut afectats pel temporal. Però també la situació ha empitjorat en les localitats del litoral. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un cotxe ha quedat atrapat a causa de la pujada del nivell del mar provocada per la borrasca ‘Filomena’. Els fets s’han produït en La Ratlla al Terme, que és el nom que rep la frontera del municipi amb Peníscola, en la mateixa comarca. 

 

Però, com advertixen les forces de seguretat, l’incident es podria haver provocat per una imprudència d’algun veí, ja que el tram estava barrat per a impedir el pas de cotxes en la zona. De moment, el vehicle seguix ahí, esperant a que baixe el nivell d’aigua i puga accedir una grua. 

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.