Els bombers excarceren un cotxe atrapat en les vies del tren de Villena

 

Este dissabte, 6 de març, cap a les 20.35 hores, els bombers del Consorci Provincial d’Alacant van haver de rescatar a un vehicle que es trobava atrapat en les vies del tren en la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha informat el cos de bombers d’Alacant, la conductora va posar el seu cotxe en les vies del tren, per causes que no han transcendit, fins que va rebentar una roda i no podia menejar el vehicle. Immediatament, la dona va avisar als bombers, ja que la grua no va poder excarcerar el turisme.

 

El cos de bombers va usar tècniques d’excarceració per poder traure el cotxe de les vies del tren. Afortunadament, no va haver-hi cap ferit i es va poder rescatar l’automòbil en menys d’una hora sense majors danys, ja que es va interrompre el trànsit ferroviari.

Últimes notícies

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.