Ahir dissabte es va informar d’un atropellament a un ciclista menor d’edat en l’Avinguda Castelló de Vinaròs, al Baix Maestrat. Segons sembla la víctima, de 15 anys travessava la via amb la bicicleta quan el turisme li va impactar i va caure. Es va alertar al Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències que va mobilitzar fins al lloc de l’accident un equip de Suport Vital Bàsic per atendre a les víctimes. El ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital General amb un helicòpter i per altra banda els passatgers del cotxe, dos joves de 21 i 25 anys, han sigut traslladats en ambulància fins a l’Hospital de Vinaròs, segons s’ha informat.
Últimes notícies
Cultura
Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial
Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.
Oratge
Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord
El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.
Ciència i tecnologia
Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores
Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.
Societat
Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva
Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.
Oratge
Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva
Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.
Oratge
Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva
Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.
Medi ambient
La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana
La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.
Social
Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat
Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.







