Una dona ferida en caure amb el cotxe des d’un pont a les vies del tren en Nules

Un cotxe cau per un pont damunt de les vies entre Moncofa i Nules

El cotxe va caure del pont i ha dificultat el tràfic ferrioviari | LexTresAbogados

 

El servici ferroviari entre Castelló i València s’ha vist greument afectat el matí de dimecres entre les localitats de Nules i Moncofa, en la Plana Baixa (Castelló). L’accident s’ha produït en la matinada, al voltant de les 07.10 hores, quan un turisme ha caigut en un pont molt pròxim a l’estació de ferrocarril del municipi de Moncofa

 

Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària han atés a la víctima, d’uns 28 anys. La dona ha sigut traslladada al Centre Mèdic de Nules, ja que ha patit una contusió en el braç.

 

A causa d’este incident, Renfe s’ha vist obligat a establir la circulació ferroviària només en una de les vies. Este fet ha ocasionat cancel·lacions i retards importants en els trens, d’uns 15-30 minuts, tant en els de Rodalia com els de mitja i llarga distància. Concretament, ha afectat una dotzena de trens de la ínia C6 Castelló-València. La incidència ja està resolta i els operaris de manteniment han treballat durant el matí per a restablir la circulació del trànsit ferroviari.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.