Una dona ferida en caure amb el cotxe des d’un pont a les vies del tren en Nules

Un cotxe cau per un pont damunt de les vies entre Moncofa i Nules

El cotxe va caure del pont i ha dificultat el tràfic ferrioviari | LexTresAbogados

 

El servici ferroviari entre Castelló i València s’ha vist greument afectat el matí de dimecres entre les localitats de Nules i Moncofa, en la Plana Baixa (Castelló). L’accident s’ha produït en la matinada, al voltant de les 07.10 hores, quan un turisme ha caigut en un pont molt pròxim a l’estació de ferrocarril del municipi de Moncofa

 

Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària han atés a la víctima, d’uns 28 anys. La dona ha sigut traslladada al Centre Mèdic de Nules, ja que ha patit una contusió en el braç.

 

A causa d’este incident, Renfe s’ha vist obligat a establir la circulació ferroviària només en una de les vies. Este fet ha ocasionat cancel·lacions i retards importants en els trens, d’uns 15-30 minuts, tant en els de Rodalia com els de mitja i llarga distància. Concretament, ha afectat una dotzena de trens de la ínia C6 Castelló-València. La incidència ja està resolta i els operaris de manteniment han treballat durant el matí per a restablir la circulació del trànsit ferroviari.

 

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU