Una dona ferida en caure amb el cotxe des d’un pont a les vies del tren en Nules

Un cotxe cau per un pont damunt de les vies entre Moncofa i Nules

El cotxe va caure del pont i ha dificultat el tràfic ferrioviari | LexTresAbogados

 

El servici ferroviari entre Castelló i València s’ha vist greument afectat el matí de dimecres entre les localitats de Nules i Moncofa, en la Plana Baixa (Castelló). L’accident s’ha produït en la matinada, al voltant de les 07.10 hores, quan un turisme ha caigut en un pont molt pròxim a l’estació de ferrocarril del municipi de Moncofa

 

Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària han atés a la víctima, d’uns 28 anys. La dona ha sigut traslladada al Centre Mèdic de Nules, ja que ha patit una contusió en el braç.

 

A causa d’este incident, Renfe s’ha vist obligat a establir la circulació ferroviària només en una de les vies. Este fet ha ocasionat cancel·lacions i retards importants en els trens, d’uns 15-30 minuts, tant en els de Rodalia com els de mitja i llarga distància. Concretament, ha afectat una dotzena de trens de la ínia C6 Castelló-València. La incidència ja està resolta i els operaris de manteniment han treballat durant el matí per a restablir la circulació del trànsit ferroviari.

 

Últimes notícies

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.