Una dona ferida en caure amb el cotxe des d’un pont a les vies del tren en Nules

Un cotxe cau per un pont damunt de les vies entre Moncofa i Nules

El cotxe va caure del pont i ha dificultat el tràfic ferrioviari | LexTresAbogados

 

El servici ferroviari entre Castelló i València s’ha vist greument afectat el matí de dimecres entre les localitats de Nules i Moncofa, en la Plana Baixa (Castelló). L’accident s’ha produït en la matinada, al voltant de les 07.10 hores, quan un turisme ha caigut en un pont molt pròxim a l’estació de ferrocarril del municipi de Moncofa

 

Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària han atés a la víctima, d’uns 28 anys. La dona ha sigut traslladada al Centre Mèdic de Nules, ja que ha patit una contusió en el braç.

 

A causa d’este incident, Renfe s’ha vist obligat a establir la circulació ferroviària només en una de les vies. Este fet ha ocasionat cancel·lacions i retards importants en els trens, d’uns 15-30 minuts, tant en els de Rodalia com els de mitja i llarga distància. Concretament, ha afectat una dotzena de trens de la ínia C6 Castelló-València. La incidència ja està resolta i els operaris de manteniment han treballat durant el matí per a restablir la circulació del trànsit ferroviari.

 

Últimes notícies

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.