Una dona ferida en caure amb el cotxe des d’un pont a les vies del tren en Nules

Un cotxe cau per un pont damunt de les vies entre Moncofa i Nules

El cotxe va caure del pont i ha dificultat el tràfic ferrioviari | LexTresAbogados

 

El servici ferroviari entre Castelló i València s’ha vist greument afectat el matí de dimecres entre les localitats de Nules i Moncofa, en la Plana Baixa (Castelló). L’accident s’ha produït en la matinada, al voltant de les 07.10 hores, quan un turisme ha caigut en un pont molt pròxim a l’estació de ferrocarril del municipi de Moncofa

 

Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària han atés a la víctima, d’uns 28 anys. La dona ha sigut traslladada al Centre Mèdic de Nules, ja que ha patit una contusió en el braç.

 

A causa d’este incident, Renfe s’ha vist obligat a establir la circulació ferroviària només en una de les vies. Este fet ha ocasionat cancel·lacions i retards importants en els trens, d’uns 15-30 minuts, tant en els de Rodalia com els de mitja i llarga distància. Concretament, ha afectat una dotzena de trens de la ínia C6 Castelló-València. La incidència ja està resolta i els operaris de manteniment han treballat durant el matí per a restablir la circulació del trànsit ferroviari.

 

Últimes notícies

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.